🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر فراهان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر فراهان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل بوی بد کولرگازی من چیست؟
    پاسخ: شما باید قسمت های مختلف کولرگازیتان را تا جای امکان تمیر نگه دارید و از رشد انواع کپک ها و وجود کثیفی ها جلوگیری کنید. سرویس قطعات داخلی کولرگازی به طور مرتب قطعا در این موضوع حائز اهمیت می باشد.
  2. سوال: چرا کولرگازی نشت آب دارد؟
    پاسخ: نشتی آب در کولرگازی قطعا خبر از یک مشکل و خرابکاری در داخل کولرگازی شما می دهد و نیاز است توسط تکنسین های متخصص بررسی و رفع شود.
  3. سوال: چرا دور تند کولرگازی من کار نمی کند؟
    پاسخ: ایراد در سیم رابط بین دور تند پروانه ها مشکل داشته باشد که بررسی آن باید توسط تکنیسن صورت گیرد.
  4. سوال: چرا صفحه نمایش کولرگازی کار نمی کند؟
    پاسخ: صفحه نمایش کولرگازی اطلاعات زیادی در مورد وضعیت فعلی دستگاه به ما می دهد و به دلیلای مختلفی می تواند از کار بیافتد.
  5. سوال: اکسپنشن (لوله مویی) چه نقشی در کولر گازی دارد؟
    پاسخ: عملکرد این قطعه در افت فشار مبرد بسیار موثر واقع خواهد بود . در صورت مشکل و خرابی لوله مویی قطعا در کولرگازی در تبخیر و استفاده از مبرد به مشکل خواهد خورد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22821.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

رونمایی سونی از اکسپریا ۱۰ مارک ۲ با نمایشگر OLED و دوربین سه گانه

سونی از جدیدترین گوشی خود با نام اکسپریا 10 مارک 2 (Xperia 10 II) رونمایی کرد. این میان‌رده با چیپست اسنپدراگون 665، رم 4 گیگابایتی، باتری 3600 میلی آمپر ساعتی و دوربین سه گانه از ...

سونی از جدیدترین گوشی خود با نام اکسپریا 10 مارک 2 (Xperia 10 - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر فراهان استان مرکزی - II) رونمایی کرد. این میان‌رده با چیپست اسنپدراگون 665، رم 4 گیگابایتی، باتری 3600 میلی آمپر ساعتی و دوربین سه گانه از - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر فراهان استان مرکزی - سه ماهه دوم سال جاری میلادی روانه بازار خواهد شد.

اکسپریا 10 - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر فراهان استان مرکزی - مارک 2 از نمایشگر 6 اینچی با رزولوشن 1080x2520 پیکسل و نسبت تصویر 21:9 عریض سینمایی (CinemaWide) بهره می - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر فراهان استان مرکزی - برد. این گوشی از چیپست 11 نانومتری اسنپدراگون 665 در کنار رم 4 گیگابایتی، حافظه داخلی 128 گیگابایتی و دوربین سه گانه (فوق عریض، عریض و تله فوتو) بهره برده و پرظرفیت ترین باتری را در بین میان‌رده های سونی دارد.

تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر فراهان استان مرکزی

در پنل پشتی اکسپریا 10 مارک 2 ماژول دوربین سه گانه به شکل عمودی در سمت چپ پنل قرار گرفته و دوربین 8 مگاپیکسلی فوق عریض با فاصله کانونی معادل - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر فراهان استان مرکزی - 16 میلیمتر، حسگر اصلی 12 مگاپیکسلی با فوکوس خودکار تشخیص فاز و دوربین 8 مگاپیکسلی تله فوتو با بزرگنمایی 2 برابری اپتیکال را در خود جای داده. دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی نیز در حفره قطره - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر فراهان استان مرکزی - ای نمایشگر قرار گرفته است.

سونی می گوید اکسپریا 10 مارک 2 کمی از اکسپریا 10 عریض‌تر و بلندتر بوده ولی با این وجود نسبت به آن حدوداً 10 درصد وزن کمتری دارد. این گوشی از باتری 3600 میلی آمپر ساعتی - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر فراهان استان مرکزی - با پشتیبانی از شارژ سریع 18 واتی بهره می برد. فناوری Xperia Adaptive Charging با تنظیم میزان برق ورودی به - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر فراهان استان مرکزی - سلول های باتری، به افزایش طول عمر آن کمک می کند.

اکسپریا - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر فراهان استان مرکزی - 10 مارک 2 از گواهی IP65/68 برخوردار است و پنل جلو و پشت آن توسط گوریلا گلس 6 محافظت می شود. این محصول در رنگ های سفید و مشکی در بهار سال جاری میلادی روانه بازار خواهد - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر فراهان استان مرکزی - شد. قیمت نهایی آن هنوز فاش نشده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone