🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر سیاهکل استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر سیاهکل استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرات کولرگازی با اسپیلت متفاوت می باشد؟
    پاسخ: خیر ؛ در حالت کلی عملکرد مشابه و تعمیرات و قطعات مشابه نیز دارند .اما قطعا در نظر تکنسین ها تعمیرات تخصصی تر نیز وجود دارد که برای هر کدام نیاز به بررسی جداگانه وجود دارد.
  2. سوال: گاز مبرد چیست؟
    پاسخ: این گاز در بخش کندانسور به صورت مایع در می آید و با از دست دادن سرمای خود مجدد به صورت گاز مبرد در خواهد آمد. کیفیت گاز و اندازه آن قطعا در عملکرد بهترکولرگازی تاثیر خواهد داشت.
  3. سوال: چرا با اینکه همه قسمت ها به طور صحیح کار میکنند اما صفحه نمایش خاموش است؟
    پاسخ: صفحه نمایش کولرگازی اطلاعات زیادی در مورد وضعیت فعلی دستگاه به ما می دهد و به دلیلای مختلفی می تواند از کار بیافتد.
  4. سوال: آیا تعمیر کولرگازی من با زمان زیادی مواجه خواهد شد؟
    پاسخ: خیر ؛ تعمیرات شما در اسرع وقت و در نهایت سرعت و دقت انجام خواهد گرفت.
  5. سوال: چرا سرمایش کولرگازی من کافی نیست؟
    پاسخ: هوای سرد و خنک در کولر گازی به عوامل مختلفی چون فیلتر سالم، ترموستات، خرابی دریچه ها و... بستگی دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22816.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

پخش زنده رویداد آنلاین هواوی برای معرفی محصولات جدید [تماشا کنید]

هواوی امروز ۵ اسفند ساعت ۱۶:۳۰ انبوهی از محصولات جدید خود را رونمایی خواهد کرد. شنیده‌ها حکایت از آن دارند که این محصولات از موبایل تا لپ‌تاپ‌های جدید، شامل ویژگی‌های قابل توجهی هستند. با لغو نمایشگاه ...

هواوی امروز ۵ اسفند ساعت ۱۶:۳۰ انبوهی از محصولات جدید خود را رونمایی خواهد - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر سیاهکل استان گیلان - کرد. شنیده‌ها حکایت از آن دارند که این محصولات از موبایل تا لپ‌تاپ‌های جدید، شامل ویژگی‌های قابل توجهی هستند.

با لغو نمایشگاه MWC امسال کمپانی‌ها معرفی محصولات خود را به تعویق انداخته یا به روش دیگری برگزار می کنند. یکی از این شرکت ها هواوی است که قرار بود در MWC 2020 محصولات متعددی را به مخاطبانش معرفی کند اما با لغو کنگره جهانی موبایل، امروز و راس  ساعت ۱۶:۳۰ به شکل استریم ویدیویی از آنها رونمایی خواهد کرد.

این رویداد همزمان با استریم جهانی به صورت زنده در دیجیاتو نیز به نمایش در می آید. همچنین پوشش متنی معرفی محصولات جدید هواوی را هم مثل همیشه می توانید از دیجیاتو دنبال کنید. (در صورتی که پخش - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر سیاهکل استان گیلان - زنده در این مطلب برای شما به نمایش در نمی‌آید به این صفحه مراجعه کنید.)

 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر پرند نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
رفقا سایت ***** کولر گازی اجنرال AXGA24ADTR شما را با کمترین قیمت و بهترین کیفیت در منزل شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone