تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر ماسال استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چند ساعت بعد از جابجایی یا اسباب کشی باید یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: حتما بعد از جابجایی و اسباب کشی و در صورت کج شدن یخچال باید یخچال به مدت 8 الی 12 ساعت خاموش باشد.
  2. سوال: یخساز یخچال چند ساعت یکبار یخ خالی میکند؟
    پاسخ: در صورتی که دمای فریزر مناسب بوده و سرما به اندازه کافی به قالب های یخ برسد هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز یکبار چرخش داشته و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را داخل محفظه یخ خالی میکند.
  3. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص ، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: دلیل جمع شدن آب زیر کشو جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: دلیل جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عموما گرفتگی لوله درین میباشد که به دلیل ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میگردد و یخ زدگی قسمت کف اواپراتور باعث لبریز شدن آب ناشی از دیفراست اواپراتور به زیر کشو ها میشود. در مواردی نیز ممکن است سوختن المنت یا سنسور دیفراست باعث بروز این مشکل در یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13052.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

جعبه ابزار: بهترین اپلیکیشن‌های مدیریت حافظه گوشی

کاربران محصولات اندرویدی می‌توانند با استفاده از اپ‌های مختلف حافظه گوشی خود را مدیریت کنند و گزینه‌های متنوعی پیش روی آن‌ها قرار دارد. در همین راستا می‌خواهیم بهترین اپلیکیشن‌های مدیریت حافظه گوشی را به شما ...

کاربران محصولات اندرویدی می‌توانند با استفاده از اپ‌های مختلف حافظه گوشی خود را مدیریت کنند و گزینه‌های متنوعی پیش روی آن‌ها قرار دارد. در همین راستا می‌خواهیم بهترین اپلیکیشن‌های مدیریت حافظه گوشی را به شما معرفی کنیم.

در حالی که برخی تنها به برنامه پیش فرض دستگاه‌ خود اکتفا می‌کنند، تعدادی از کاربران می‌خواهند با برنامه‌های شخص ثالث به امکانات بیشتری دست پیدا کنند. اگر در گروه دوم قرار داشته باشید، احتمالا تا به امروز برای مدیریت - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر ماسال استان گیلان - حافظه  دستگاه اندرویدی خود با اپ‌های زیادی سروکله زده‌اید. در این مقاله از جعبه ابزار - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر ماسال استان گیلان - برای نوروز ۱۴۰۰ می‌خواهیم بهترین اپلیکیشن‌های مدیریت - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر ماسال استان گیلان - حافظه گوشی را معرفی کنیم. تا پایان همراه دیجیاتو باشید.

Files by - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر ماسال استان گیلان - Google

تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر ماسال استان گیلان

برای اولین اپ این لیست از جعبه ابزار به سراغ - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر ماسال استان گیلان - فایل منیجر گوگل می‌رویم که طرفداران زیادی در میان کاربران سیستم عامل اندروید دارد. این برنامه با وجود حجم - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر ماسال استان گیلان - کمی که دارد، قابلیت‌های مناسبی در اختیارتان قرار می‌دهد و بیش از ۵۰۰ میلیون بار از گوگل پلی دانلود شده است.

با این برنامه می‌توانید حافظه داخلی گوشی - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر ماسال استان گیلان - را خالی کنید، فایل‌ها را با سرعت بالایی پیدا کنید، داده‌های خود را بطور رایگان و با سرعت بالا با دیگران به اشتراک بگذارید و همچنین از آن‌ها در فضای ابری بکاپ بگیرید. - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر ماسال استان گیلان - این برنامه میزان فضای خالی حافظه داخلی و کارت حافظه را به شما اطلاع - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر ماسال استان گیلان - می‌دهد و همچنین پیشنهاداتی برای حذف فایل‌ها به شما ارائه می‌کند. در حالت کلی Files by Google یکی از بهترین اپ‌های مدیریت حافظه گوشی محسوب می‌شود.

تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر ماسال استان گیلان

Files by Google: Clean up space on your phone

سازنده: Google LLC قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: ۱۳ مگابایت زبان:

Solid Explorer

تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر ماسال استان گیلان

برای دومین اپلیکیشن مدیریت حافظه گوشی به سراغ Solid Explorer می‌رویم که قابلیت‌های متنوعی مانند مدیریت فایل‌ها با یک رابط کاربری دو صفحه‌ای، محافظت از فایل‌ها از - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر ماسال استان گیلان - طریق رمزنگاری، مدیریت فایل‌ها روی فضای ابری و تهیه - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر ماسال استان گیلان - نسخه پشتیبان از اپ‌ها و فایل‌ها را در اختیارتان قرار می‌دهد.

این اپلیکیشن فضای ذخیره‌سازی گوشی را تحلیل می‌کند تا فایل‌هایی که بیشترین فضا را اشغال می‌کنند، - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر ماسال استان گیلان - به شما اطلاع - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر ماسال استان گیلان - دهد. با Solid Explorer می‌توانید از فایل‌ها به کمک رمزنگاری - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر ماسال استان گیلان - AES محافظت کنید و آن‌ها را درون یک فولدر امن قرار - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر ماسال استان گیلان - دهید. از دیگر ویژگی‌های این اپ می‌توان به ویرایشگر متن، امکان مشاهده تصاویر و پلیر موسیقی اشاره کرد.

تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر ماسال استان گیلان

Solid Explorer File Manager

سازنده: NeatBytes قیمت: رایگان (با پرداخت درون‌برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: ۱۷ مگابایت زبان:

SD Maid

تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر ماسال استان گیلان

این برنامه با ابزارهای مختلف مدیریت - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر ماسال استان گیلان - اپ‌ها و فایل‌ها را ممکن می‌کند و به کمک آن می‌توانید دستگاه خود را پاکسازی کنید. با استفاده از اپ SD Maid می‌توانید موبایلتان را بطور کامل مورد بررسی قرار دهید و فایل‌ها را دستکاری کنید. امکان جستجوی فایل‌ها به وسیله نام، محتوا و تاریخ در این برنامه وجود دارد.

از دیگر قابلیت‌های SD Maid می‌توان به ارائه جزئیات وضعیت فضای ذخیره‌سازی، بهینه‌سازی دیتابیس، شناسایی - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر ماسال استان گیلان - تصاویر، آهنگ‌ها و اسناد تکراری، شناسایی فایل‌های اپ‌های حذف شده و اجرای خودکار ابزار از طریق برنامه زمانی یا ویجت‌ها اشاره کرد. باید به - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر ماسال استان گیلان - این موضوع - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر ماسال استان گیلان - اشاره کنیم که امکانات کامل این اپ در نسخه پرو گنجانده شده که می‌توانید بطور مود و کرک شده دانلود کنید.

تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر ماسال استان گیلان

SD Maid - System Cleaning Tool

سازنده: darken قیمت: رایگان (با پرداخت درون‌برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: ۸ مگابایت زبان:

Droid Optimizer

تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر ماسال استان گیلان

همانطور که می‌توان از نام این برنامه حدس زد، Droid Optimizer عملکرد دستگاه اندرویدی شما را بهینه می‌کند. برنامه‎‌های نصب شده، فایل‌های - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر ماسال استان گیلان - دانلود شده، تصاویر، آهنگ‌ها - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر ماسال استان گیلان - و ویدیوها در گذر زمان سرعت گوشی شما را کاهش - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر ماسال استان گیلان - می‌دهند ولی Droid - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر ماسال استان گیلان - Optimizer می‌تواند این مشکل را برطرف کند.

این اپ علاوه بر خالی کردن حافظه داخلی، با بستن برنامه‌ها بطور خودکار رم گوشی را هم آزاد می‌کند. علاوه بر این، با ویژگی‌هایی مانند برنامه زمانی برای شب، - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر ماسال استان گیلان - طول عمر باتری دستگاه را افزایش می‌دهد. برای مثال می‌توان با - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر ماسال استان گیلان - این برنامه بطور خودکار شبکه وای فای یا دیتای موبایل را قطع کرد. در نهایت می‌توانید تمام اپ‌های نصبی را با Droid Optimizer مدیریت کنید.

تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر ماسال استان گیلان

Droid Optimizer

سازنده: Ashampoo® قیمت: رایگان (با پرداخت درون‌برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: ۱۱ مگابایت زبان:

Norton Clean

تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر ماسال استان گیلان

به سراغ آخرین برنامه لیست بهترین اپلیکیشن‌های مدیریت حافظه گوشی می‌رویم. Norton Clean یک برنامه پاکسازی است که با حذف داده‌های ناخواسته، فایل‌های باقی‌مانده و بهینه‌سازی حافظه، عملکرد دستگاه شما را بهبود می‌دهد.

Norton Clean که بیش از ۵ میلیون بار از گوگل - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر ماسال استان گیلان - پلی دانلود شده، امکان حذف کش، شناسایی و حذف فایل‌های باقی‌مانده، نامناسب و APK، بهینه‌سازی مموری و همچنین مدیریت اپ‌ها - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر ماسال استان گیلان - را فراهم می‌کند.  با استفاده از برنامه می‌توانید برنامه‌های پس زمینه - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر ماسال استان گیلان - و ناخواسته را حذف کنید و اپ‌ها را به کارت حافظه هم منتقل کنید، البته Norton Clean برنامه‌هایی که چندان مورد استفاده شما نیستند - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر ماسال استان گیلان - را هم معرفی می‌کند و می‌توانید آن‌ها را حدف کنید.

تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر ماسال استان گیلان

Norton Clean, Junk Removal

سازنده: Norton Labs قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: ۸.۸ مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone