🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کرال در شهر گلپایگان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کرال در شهر گلپایگان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت مایکروویو سولاردام با معمولی چیست؟
    پاسخ: مایکروفر توسط اشعه مواد غذایی را گرم میکند اما سولاردام علاوه بر اشعه توسط المنت های هالوژنی وظیفه گرم کردن را انجام میدهد.
  2. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از مایکروفر چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که ماکروفر در آن قرار میگیرد، فضایی برای برای گردش هوا خصوصا در پشت دستگاه وجود داشته باشد که از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری کند.
  3. سوال: چرا داخل مایکروفر جرقه میزند؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
  4. سوال: علت سوختن موتور گردون ماکروفر چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور کف مایکروویو قرار دادن اجسام سنگین روی سینی و استفاده نامناسب از مایکروفر میباشد.
  5. سوال: خرابی میکروسوییچ مایکروفر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: برای خرابی میکروسوییچ درب به دلایل مختلفی مانند محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه، نوسانات برقی اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22831.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

نصب سلاح لیزری جدید روی ناوهای ارتش آمریکا

نیروی دریایی آمریکا سلاح لیزری جدیدی به نام ODIN را روی کشتی های جنگی خود نصب کرده که از طریق تابش لیزر به مهاجمان حمله می کند. ODIN نخستین سامانه لیزری نیست که از کشتی های ...

نیروی دریایی - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر گلپایگان استان اصفهان - آمریکا سلاح لیزری جدیدی به نام ODIN را روی کشتی های جنگی خود نصب کرده که از طریق تابش لیزر به مهاجمان حمله می کند.

ODIN نخستین سامانه لیزری نیست که از کشتی های جنگی آمریکا سردر می آورد. در سال ۲۰۱۴ سامانه دیگری به نام LaWS آزمایش شد که از انرژی هدایت شده پرتو لیزر برای - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر گلپایگان استان اصفهان - تخریب هدف بهره می برد. از قابلیت های مهم این سامانه سرعت فوق العاده بالا، حمله بدون ایجاد و سر و صدا و بی تاثیر بودن وزش باد در عملکرد آن بود. حالا نیروی دریایی با استفاده از تجاربی که در LaWS به دست آورده، مدل جدیدی را توسعه داده است.

سیستم لیزری ODIN طی عملیات آزمایشی روی ناوشکن کلاس «آرلی برک» USS Dewey - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر گلپایگان استان اصفهان - نصب شد تا توانایی آن - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر گلپایگان استان اصفهان - در از کار انداختن سنسورهای سامانه های هوایی بدون سرنشین آزمایش شود.

تعمیرات مایکروفر کرال در شهر گلپایگان استان اصفهان

ODIN برخلاف مدل هایی که از پرتوی متمرکز برای نابودی مهاجم استفاده می کنند، یک سلاح غیر مرگبار به شمار می رود.این نوع سامانه با ارسال پرتوهای هدایت شده سنسورها - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر گلپایگان استان اصفهان - و حسگرهای مهاجمانی از قبیل پهپاد را هدف قرار داده و از کار می اندازند. از مزایای این سلاح لیزری - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر گلپایگان استان اصفهان - می توان به هزینه فوق العاده پایین هر شلیک اشاره کرد که از چند دلار فراتر نمی رود.

آنطور که ارتش آمریکا می گوید تبدیل سلاح لیزری ODIN از ایده به - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر گلپایگان استان اصفهان - واقعیت - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر گلپایگان استان اصفهان - تنها دو سال و نیم زمان برده است. برنامه بعدی نیروی - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر گلپایگان استان اصفهان - دریایی ایلات متحده نصب ODIN به عنوان سلاح ضد پهپاد روی ناوگانی از کشتی های نظامی است و - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر گلپایگان استان اصفهان - از تجارب - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر گلپایگان استان اصفهان - به دست آمده در این مسیر نیز برای توسعه سامانه های تسلیحات لیزری در آینده استفاده خواهد شد.

احتمالا یکی از دلایل پشت پرده توسعه این سیستم پهپادهای ایرانی است که با گشت زنی در خلیج فارس بارها به تصویربرداری و جمع آوری اطلاعات - تعمیرات مایکروفر کرال در شهر گلپایگان استان اصفهان - از ناوهای آمریکایی پرداخته اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone