🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آمپلی فایر بلندگو چه نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: باعث تقویت و بهتر شدن کیفیت صدا در تلویزوین شماخواهد شد.
  2. سوال: آیا محافظ برق می تواند جلوی آسیب به تلویزیون را بگیرد؟
    پاسخ: شاید بهترین کار بعد از خرید دستگاه های برقی لوازم خانگی مانند تلویزیون خرید یک محافظ پرقدرت برای اتصال آن به برق باشد.
  3. سوال: دلیل تصویر با رنگ های غیر متعارف در تلویزیون من چیست؟
    پاسخ: این مشکلات نیاز به بررسی دقیق تر از سوی کارشناس متخصص دارد که با بررسی پنل و قطعات مختلف دستگاه علت آن را پیدا و برای رفع آن اقدام کند.
  4. سوال: چرا منو و تنظیمات تلویزیون من بهم ریخته است؟
    پاسخ: عدم اطلاع از نحوه استفاده از قسمت ها و ویژگی های مختلف تلویزیون می تواند خرابی های زیادی در این قسمت ایجاد کند.
  5. سوال: وظیفه برد کنترل تایمینگ یا تیکان در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: این برد در واقع یک رابط میان مین برد و برد داخل پنل می باشد (TFT/LVDS).
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40217.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

درخشش ایران در مراسم اهدای جوایز جشنواره بین المللی بهترین بازی های موبایل خاورمیانه

سرانجام و با حاشیه های فراوان مبنی بر حذف بازی های ایرانی، دومین دوره از جوایز بهترین بازی های موبایل MENA به پایان رسید. در این دوره، نمایندگان زیادی از ایران در این مسابقات حضور ...

سرانجام و با حاشیه های فراوان مبنی بر حذف بازی های ایرانی، دومین دوره از جوایز بهترین بازی های موبایل MENA به پایان رسید. در این دوره، نمایندگان زیادی از ایران در این مسابقات حضور داشته و از شانس های اصلی کسب جوایز مهم این مسابقات بودند.

پس - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - از انجام داوری ها و اعلام لیست برندگان، مشخص شد که ایران، عملکرد بهتری نسبت به سایر کشورهای حاضر در این رقابت داشته است. استودیوهای ایرانی توانستند تا در رقابت با بازی سازانی - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - از - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - کشورهایی مانند امارات، کویت، تونس، لبنان، عربستان و مصر و سایر کشورهای حوزه خاورمیانه و شمال آفریقا، موفق به کسب این جوایز شوند.

بازی پدر خوانده، ساخته استودیو پاییزان موفق شد تا جایزه «دستاورد هنری» این دوره را به نام خود به ثبت برساند. لازم به ذکر است که این بازی پیش از این، مورد توجه داوران جشنواره TGC قرار گرفته بود.

بازی 4Wheelers - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - ، دیگر بازی داخلی بود که موفق به کسب جایزه در این مراسم شد. این عنوان توانست تا جایزه بهترین بازی چند نفره را تصاحب کند. این بازی ریسینگ، توسط استودیو اردیبهشت ساخته شده است.

سرانجام، بازی به دور مریخ نیز که پیش از - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - این نظر بسیاری از دنبال کنندگان بازی های ایرانی در داخل کشور را جلب کرده بود، در این مراسم موفق به بردن دو جایزه مهم «بهترین طراحی و هنر صداگذاری» و «بهترین بازی آینده» شد.

با جوایزی که بازی - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - به دور مریخ کسب کرد، تعداد جوایز بازی های ایرانی در این مراسم به عدد 4 رسید تا ایران، موفق ترین کشور در جوایز بین المللی بازی های موبایل MENA باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone