🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر زیراب استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر زیراب استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش و وظیفه ترموستات در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کار قطع و وصل شدن برق به کمپرسور را انجام می دهد که دو نوع مکانیکی و الکترونیکی موجود می باشد.
  2. سوال: هزینه تعمیرات دستگاه من چقدر می شود؟
    پاسخ: بله تمامی هزینه ها طبق تعرفه مشخص شده اعلام خواهد شد.
  3. سوال: چرا سرمایش کولرگازی من کافی نیست؟
    پاسخ: هوای سرد و خنک در کولر گازی به عوامل مختلفی چون فیلتر سالم، ترموستات، خرابی دریچه ها و... بستگی دارد.
  4. سوال: چه زمانی میتوانیم نتیجه بگیریم برد دستگاه مشکل است؟
    پاسخ: برد را میتوان به مغز کولرگازی تشبیه کرد بنابراین خرابی در هر قسمتی میتواند به دلیل عملکرد نادرست برد باشد.
  5. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32037.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

هواوی Y6 پرو 2019 با چیپست هلیو A22 رونمایی شد

هواوی به تازگی از گوشی اقتصادی و میان رده‌ی جدید خود در فیلیپین رونمایی کرد. این گوشی در کنار دیگر تلفن‌های اقتصادی یعنی Realme C1 و شیائومی ردمی Go در این کشور معرفی شده و ...

هواوی به تازگی - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر زیراب استان مازندران - از گوشی اقتصادی و میان رده‌ی جدید - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر زیراب استان مازندران - خود در فیلیپین رونمایی کرد. این گوشی در کنار دیگر تلفن‌های اقتصادی یعنی Realme C1 و شیائومی ردمی Go در این کشور معرفی شده و Y6 پرو 2019 نام دارد.

این گوشی - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر زیراب استان مازندران - دارای چیپست هلیو A22 مدیاتک همراه با پردازنده‌ی ۴ - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر زیراب استان مازندران - هسته‌ای است که یک دوربین پشتی و نمایشگر ۶.۱ اینچی خواهد داشت. نکته‌ی قابل توجه عدم وجود حسگر اثر انگشت در این تلفن هوشمند است. به ادعای هواوی نمایشگر این گوشی حدود ۸۷ درصد از پنل جلویی را به خود اختصاص داده که به معنای نسبت ابعاد نمایشگر به بدنه‌ی قابل قبولی است.

سرعت پردازش پردازنده‌ی چیپست هلیو A22 به - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر زیراب استان مازندران - ۲ گیگاهرتز خواهد رسید و از پردازنده‌ی گرافیکی PowerVR Rogue GE8300 بهره‌مند شده است. چیپ ساخته شده توسط مدیاتک ۳ گیگابایت رم را همراهی می‌کند و دارای ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی خواهد بود. هواوی - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر زیراب استان مازندران - همچنین پشتیبانی از کارت حافظه‌ی میکرو SD تا ۵۱۲ گیگابایت حجم را نیز فراهم کرده است.

تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر زیراب استان مازندران

این گوشی اقتصادی از - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر زیراب استان مازندران - ویژگی SuperSound بهره مند شده - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر زیراب استان مازندران - که به - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر زیراب استان مازندران - ادعای هواوی قادر است - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر زیراب استان مازندران - 6 دسی بل صدای بیشتری ارائه - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر زیراب استان مازندران - کند و می‌تواند یک اسپیکر قابل حمل برای صاحبانش باشد. لازم به ذکر است که این گوشی از ویژگی سیستم تشخیص چهره برای قفل گشایی از گوشی هم برخوردار شده که برای یک گوشی اقتصادی می‌تواند قابل توجه - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر زیراب استان مازندران - باشد.

دوربین عقب این گوشی ۱۳ مگاپیکسل با دیافراگم f/1.8 و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی خواهد بود. سیستم عامل نصب شده در گوشی هواوی Y6 پرو ۲۰۱۹ از رابط کاربری EMUI 9.0 استفاده می‌کند که بر اساس اندروید Pie طراحی شده است. همچنین باتری این گوشی ۳۰۲۰ میلی آمپرساعت - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر زیراب استان مازندران - خواهد بود که از طریق پورت میکرو USB شارژ می‌شود.

گوشی هواوی Y6 پرو ۲۰۱۹ در رنگ‌های مشکی و آبی به بازار می‌آید و قیمتی حدود ۱۳۵ دلار خواهد داشت. پیش فروش‌ها از ۲۸ بهمن ماه آغاز می‌شود اما این گوشی به طور رسمی از تاریخ ۴ اسفند ماه وارد بازار خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone