🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی الجی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی الجی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه دلایلی برای سروصدا زیاد کولرگازی من وجود دارد؟
    پاسخ: تراز نبود کندانسور از مهمترین عوامل این مشکل است که ممکن است در هنگام نصب دستگاه پیش آمده باشد.
  2. سوال: وظیفه و عملکرد اکسپنشن (لوله مویی) در کولر گازی چیست؟
    پاسخ: عملکرد این قطعه در افت فشار مبرد بسیار موثر واقع خواهد بود . در صورت مشکل و خرابی لوله مویی قطعا در کولرگازی در تبخیر و استفاده از مبرد به مشکل خواهد خورد.
  3. سوال: اواپراتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کویل اواپراتور تقریبا مشابه کندانسور می باشد و در واقع به عنوان سیم پیچ تبخیرکننده وجود دارد.
  4. سوال: چقدر طول می کشد تعمیرکار در محل حضور یابد؟
    پاسخ: تکنسین های ما در اسرع وقت کار شما را پیگیری و برای هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.
  5. سوال: موتور فن کولرگازی چیست؟
    پاسخ: موتور فن هماهنطور که از اسمش مشخص است وظیفه کنترل فن و جریان هوا را دارد و معمولا دو مدل موتورفن (مربوط به یونیت خارجی و داخلی ) در کولرگازی بکار برده می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 36594.html
۲۶ بهمن ۱۴۰۱

جهرمی: شورای عالی فضای مجازی مفهوم «صوت و تصویر فراگیر» را تعریف کند

بررسی جزییات طرح «خط‌مشی، اداره و نظارت بر سازمان صداوسیما» در کمیسیون فرهنگی مجلس به جایی رسید که اعلام شد مسئولیت صدور مجوز و تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی و نظارت بر آن ...

بررسی جزییات طرح «خط‌مشی، اداره و نظارت بر سازمان صداوسیما» در کمیسیون فرهنگی مجلس به جایی رسید که اعلام شد مسئولیت صدور مجوز و تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - در فضای مجازی و نظارت بر آن تنها بر عهده سازمان صداوسیماست. بعد از انتشار این خبر اولین مخالفت با آن از سمت وزیر ارتباطات، «محمدجواد آذری جهرمی» صورت گرفت و حالا امروز وی تاکید می‌کند که تعریف صوت و تصویر فراگیر - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - در اختیار شورای عالی فضای مجازی است و نه ارگانی دیگر:

«در مصوبه‌ای که مجلس آن را مطرح - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - کرده، صرفا از لفظ صوت و تصویر فراگیر استفاده شده - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - که مرجع - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - تعریف آن دست - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - این سازمان نیست. شورای عالی فضای مجازی باید این موضوع را دقیق تعریف کند و پیشنهاد می‌شود تا قبل از اینکه تعریف دقیقی مشخص شود، اقدامات بیشتری در این رابطه صورت نگیرد چرا که باعث انحصار خواهد شد. یکی از پیامدهای این انحصار، توقف رشد تولید محتوا در شبکه ملی اطلاعات است؛ صدا و سیما می‌خواهد تنظیم مقررات، تصدی گری و مالکیت در حوزه صوت و تصویر را به صورت یکجا در دست بگیرد و بر اساس این رویه، قرارداد بسته، - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - مزایده‌ای برگزار کرده و پنج پیمانکار انتخاب کرده‌اند.»

تعمیرات کولر گازی الجی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان
اعتراض اولیه - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - جهرمی به مصوبه مجلس

پیش‌تر «محمدباقر نوبخت»، سخنگوی دولت نیز در رابطه با این مصوبه اظهار بی‌اطلاعی کرده و مشخص شده بود که دولت اصلا از وجود آن خبر نداشته است:

« اطلاع نداشتم که چنین طرحی در مجلس مطرح شده است. اگر این طرح در مجلس بخواهد تصویب شود، دولت نماینده خود را خواهد فرستاد اما تاکنون این موضوع در هیات دولت مطرح نشده بود - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - که بخواهم از سوی دولت، نظری را بیان کنم.»

تعمیرات کولر گازی الجی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

برخی دیگر از نمایندگان مجلس نیز پس از - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - مطرح شدن این خبر در گفتگو با رسانه‌ها اطلاع دادند که هنوز این موضوع - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - به تصویب نهایی نرسیده و اخباری - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - که به بیرون درز پیدا کرده ناقص است. برخی از آنها خبر از اصلاح این مصوبه داده‌اند، به عنوان مثال «فاطمه ذوالقدر»، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس به ایسنا اینچنین گفته است :

«ماده 2 این طرح که در آن فضای مجازی، خدمات صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی و پخش فراگیر تعریف شده، مراعا مانده و قرار است در - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - کمیته هنر و رسانه این کمیسیون مورد بررسی قرار گیرد.»

تعمیرات کولر گازی الجی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان
مخالفت معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با مصوبه مربوطه

با اینکه اعلام شده که خبرگزاری‌ها، نشریات، هفته‌نامه‌ها و روزنامه‌ها مشمول این ماده قانون نمی‌شوند، اما بسیاری از اصحاب رسانه نیز مخالفت‌های خود را - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - این مصوبه در توییتر و جراید خود بیان کرده‌اند. مدیرعامل سایت آپارات که مشخصا در این مصوبه از آن به عنوان سایتی نام برده شده که - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - باید از صدا و سیما مجوز بگیرد نیز در گفتگو با دیجیاتو خبر از بی‌اطلاعی درباره مفهوم صوت و تصویر فراگیر داده بود:

«ذات این موضوع اشکال - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - دارد، چراکه آینده محتوا، متعلق به ویدیو است. صدا و سیما با داشتن این انحصار، آینده محتوای اینترنتی را در اختیار خواهد گرفت. ویدیو آینده وب است و من که چندین سال است در این زمینه فعالیت دارم هنوز تعریف دقیقی از عبارت «صوت و تصویر فراگیر» دریافت نکرده‌ام.»

تعمیرات کولر گازی الجی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

اعطای قدرت تصمیم‌گیری - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - در حوزه فضای مجازی و حتی شبکه‌های اینترنتی - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - باعث می‌شود صداوسیما راه های رقابت رسانه ای رادر حوزه تصویری - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - و چندرسانه ای ببندد. موضوعی که باعث نگرانی فعالان این حوزه است و انتظار می‌رود که - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - این مصوبه نیاز به رای منفی صحن مجلس نداشته - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - باشد و در همان کمیسیون فرهنگی از طرح این موضوع جلوگیری شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone