🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر شاندیز استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر شاندیز استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا خدمات و تعمیرات انجام شده برای من دارای ضمانت است؟
    پاسخ: تمامی خدمات انجام شده ثبت خواهد شد و برای شما تا 90 روز ضمانت معتبر خواهد داشت.
  2. سوال: نقش و وظیفه موتورفن در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: هر کدام از این موتور فن ها وظیفه به چرخش در آوردن و انتقال جریان هوا را دارند . این قطعات از حساسیت زیادی برخوردار هستند .درصورت مشاهده هر گونه احتمال خرابی در این قطعات لازم است فورا با تکنسین های متخصص تماس بگیرید.
  3. سوال: چرا صفحه نمایش کولرگازی کار نمی کند؟
    پاسخ: صفحه نمایش کولرگازی اطلاعات زیادی در مورد وضعیت فعلی دستگاه به ما می دهد و به دلیلای مختلفی می تواند از کار بیافتد.
  4. سوال: نقش و وظیفه کنتاکتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: عملکرد کلی و نقش آن مانند یک کلید ساده است که یک سمت آن همیشه نول و سمت دیگر فاز قطع و وصل می شود که البته این قطعه در بعضی از کولرگازی ها وجود دارد.
  5. سوال: چه دلایلی برای سروصدا زیاد کولرگازی من وجود دارد؟
    پاسخ: دلایل زیادی برای این مشکل وجود دارد که از جمله این موارد میتوان به خرابی فن ، مشکل در موتور ، خرابی پره ها و ..اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26170.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

افزایش دو برابری کاربران مرورگر بریو در سال 2019

مرورگر بریو که روی بستر بلاکچین و با تمرکز روی حریم شخصی فعالیت می کند، به محبوبیت بالایی رسیده و حالا بیش از 10 میلیون کاربر ماهانه دارد. مرورگر بریو (Brave) از ابتدا با تمرکز ...

مرورگر - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر شاندیز استان خراسان - بریو که روی بستر بلاکچین و با تمرکز روی حریم شخصی فعالیت می کند، به محبوبیت بالایی رسیده و حالا بیش از 10 میلیون کاربر ماهانه دارد.

مرورگر - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر شاندیز استان خراسان - بریو (Brave) از ابتدا با تمرکز بر حفظ حریم شخصی و محرمانگی اطلاعات شروع به فعالیت کرد. جدیدترین نسخه این مرورگر یعنی بریو 1.0 حدود سه هفته قبل معرفی شد و این شرکت آماری پیشرفت خودش را ارائه کرد. - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر شاندیز استان خراسان - تعداد کاربران فعال روزانه (DAU) مروگر بریو در سال - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر شاندیز استان خراسان - 2019 در مقایسه با - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر شاندیز استان خراسان - سال قبل سه برابر شده و به 3.3 - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر شاندیز استان خراسان - میلیون نفر رسیده است. تعداد کاربران فعال ماهانه - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر شاندیز استان خراسان - (MAU) هم از رقم 5.5 میلیون - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر شاندیز استان خراسان - در سال 2018 به 10.4 میلیون نفر در سال جاری میلادی افزایش یافته است.

تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر شاندیز استان خراسان

شرکت بریو می گوید در کنار رشد قابل توجه کاربران، تعداد تولید کنندگان تأیید شده محتوا در این سایت که توکن های داخلی مرورگر بریو (با علامت اختصاری BAT) را دریافت می - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر شاندیز استان خراسان - کنند هم 12 برابر بیشتر شده است. تا ششم دسامبر 2019 تعداد کل تولید کنندگان تأیید شده محتوا به 342 هزار رسیده، در حالی که این رقم در ابتدای سال جاری میلادی فقط 28 هزار بود.

طبق آخرین آمار موجود، محبوبیت مرورگر - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر شاندیز استان خراسان - بریو - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر شاندیز استان خراسان - روز به روز بیشتر می شود. گزارشات گوگل پلی نشان می دهند این مرورگر توانسته رقبای اصلی خود نظیر کروم، فایرفاکس و اپرا را در بازار ژاپن کنار بزند.

مرورگر بریو در سال - تعمیرات کولر گازی اجنرال در شهر شاندیز استان خراسان - 2016 توسط «برندن آیک» هم بنیانگذار موزیلا و خالق زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپت به شکل رسمی معرفی شد. این مرورگر به کاربران اجازه می دهد با استفاده از توکن اختصاصی BAT به تولید کنندگان محتوا کمک کنند. به همین دلیل بسیاری از کارشناسان معتقدند مرورگر بریو می تواند قدرتمند ترین جایگزین برای رقبای اصلی نظیر کروم و فایرفاکس باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone