🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر فراهان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر فراهان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش و وظیفه ترموستات در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کار قطع و وصل شدن برق به کمپرسور را انجام می دهد که دو نوع مکانیکی و الکترونیکی موجود می باشد.
  2. سوال: کندانسور کولرگازی چیست؟
    پاسخ: در هنگام گرمایش یا سرمایش بسته به نوع استفاده گرمای گاز را جذب و یا دفع می کند و اختلال در عملکرد آن باعث تشکیل هوا با دما نا مناسب خواهد شد.
  3. سوال: وظیفه و عملکرد فیلترکولرگازی چیست؟
    پاسخ: همه انواع سیستم های سرمایشی دارای فیلتر هایی می باشند که کارایی بسزایی در تهویه هوا خواهند داشت.
  4. سوال: کنتاکتور کولرگازی چیست؟
    پاسخ: بخشی از سیستم تهویه هوا است که کار آن کنترل جریان برق می باشد.
  5. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26173.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

چیپست ۳ نانومتری TSMC زودتر از موعد به بازار می‌آید

TSMC که روی بهینه سازی لیتوگرافی تراشه های موبایل تمرکز کرده، احتمالا قبل از آنچه که انتظار می رفت تولید چیپست ۳ نانومتری را کلید خواهد زد. صنایع نیمه هادی تایوان یا TSMC یکی از ...

TSMC که روی بهینه سازی لیتوگرافی تراشه های موبایل تمرکز کرده، احتمالا قبل از آنچه که انتظار می رفت تولید چیپست ۳ نانومتری را کلید خواهد زد.

صنایع نیمه هادی تایوان یا TSMC یکی از بازیگران بزرگ در بازار چیپست های پردازشی است و سرمایه گذاری هنگفتی را روی ایجاد زیرساخت های جدید صورت داده. در حالی که انتظار می رفت TSMC از سال ۲۰۲۳ تولید تراشه - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر فراهان استان مرکزی - مبتنی بر لیتوگرافی ۳ نانومتری را کلید بزند،  JK Wang، از مدیران ارشد این کمپانی وعده داده که تولید انبوه این چیپ ها از ۲۰۲۲ آغاز شود. وی همچنین - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر فراهان استان مرکزی - تاکید کرده که کمپانی متبوعش از اوایل تابستان سال آینده دست به تولید تجاری چیپست های ۵ نانومتری می زند.

تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر فراهان استان مرکزی

کاهش لیتوگرافی - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر فراهان استان مرکزی - چیپست ها نه تنها سرعت و توان پردازشی آنها را به خاطر نزدیک شدن قطعات - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر فراهان استان مرکزی - به همدیگر افزایش می دهد، بلکه در - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر فراهان استان مرکزی - کاهش مصرف انرژی نیز نقش دارد. از اینرو کمپانی های تولید کننده موبایل TSMC را برای - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر فراهان استان مرکزی - تولید چیپست های ۵ نانومتری تحت فشار - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر فراهان استان مرکزی - زیادی قرار داده اند. دلیل این فشار نیاز آنها به چیپ های کوچکتری است که امکان استفاده از مودم 5G در آنها وجود داشته باشد. مودم های 5G نه تنها بخشی از فضا را اشغال می کنند، بلکه برای دستیابی به سرعت دانلود بالا، انرژی زیادی را هم مصرف می کنند، در نتیجه با استفاده از چیپست های با لیتوگرافی ۵ یا ۳ نانومتری استفاده از مودم 5G آسانتر می شود.

یکی از مشتریان اصلی TSMC اپل است که بر اساس گمانه زنی ها قصد عرضه چهار آیفون مجهز به چیپست ۵ نانومتری و سازگار با 5G را در نیمه دوم ۲۰۲۰ دارد. تردیدی نیست که تولید میلیون ها آیفون با استفاده از چیپست های ساخت TSMC سود هنگفتی را به جیب آنها سرازیر می کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر جیران نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
خوب هستید؟ آیا احیانا سمت روستای مشهد ذلف اباد فراهان طرح تعویض کولر گازی سامسونگ قدیمی به جدید دارید
پاسخ: بله در روستای مشهد ذلف اباد شهر فراهان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone