🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر شاهین شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر شاهین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت صدای وز وز و صدای باد در شعله اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: درواقع هوایی که با گاز در مخلوط کن اجاق گاز ایجاد میشود زیاد باشد صدای وز وز زیاد ایجاد می کند.
  2. سوال: رله فرگاز چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: رله یا همان برد رله وظیفه کنترل ولتاژ در المنت است.
  3. سوال: مخلوط کن هوا و گاز در اجاق گاز و فر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: وظیفه ای این بخش مخلوط کردن هوای بیرون و گاز ورودی است که باید به یک میزان خاص باشد و کمتر یا بیشتر نشود.
  4. سوال: چرا غذا در فر به صورت یکنواخت پخته نمی شود؟
    پاسخ: از دلایل این مشکل می توان به خرابی یا مشکل در کانکشن فر، حسگر های دما، المنت ها، سینی فر و ... اشاره کرد.
  5. سوال: تایمر در فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: تایمر در فر برای تنظیم مدت عملکرد فر و میزان آن می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38036.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

برخی کاربران موفق به فعال کردن نرخ رفرش 120 هرتز نمایشگر موبایل های سونی شدند

از زمانی که سونی موبایل اکسپریا XZ پریمیوم (بررسی دیجیاتو) را روانه بازار کرد، برخی از گمانه زنی ها به نمایشگر با نرخ رفرش 120 هرتز آن اشاره کرده بودند. البته به نظر می رسید ...

از زمانی که سونی موبایل اکسپریا XZ پریمیوم (بررسی دیجیاتو) را روانه بازار کرد، برخی از گمانه زنی ها به نمایشگر با نرخ رفرش 120 هرتز آن اشاره کرده بودند. البته به نظر می رسید این قابلیت به صورت پیش فرض توسط سونی غیر فعال شده و به - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر شاهین شهر استان اصفهان - سادگی، توسط کاربران قابل فعال کردن نیست. اخیراً برخی از کاربران انجمن های XDA Developers و Reddit خبر از پشتیبانی فرکانس 120 هرتز نمایشگر موبایل یاد شده و نیز تعدادی از موبایل های دیگر سونی داده اند.

بر این اساس مشخص شده به واسطه دسترسی به کرنل امکان تنظیم سه حالت نمایش تصویر در اکسپریا XZ پریمیوم - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر شاهین شهر استان اصفهان - وجود دارد:

  • حالت استاندارد با - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر شاهین شهر استان اصفهان - رزولوشن 1080P و نرخ رفرش 60 فریم در ثانیه
  • حالت استاندارد با رزولوشن 2160P و نرخ رفرش 60 فریم در ثانیه
  • حالت مخفی با رزولوشن 1080P و - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر شاهین شهر استان اصفهان - نرخ رفرش 120 فریم در ثانیه

به لطف انتشار اندروید اوریو برای اکسپریا XZ پریمیوم و نیز به لطف برنامه Open Device سونی، توسعه دهندگان می توانند رام های اختصاصی خود را برای این موبایل تولید کنند و به این ترتیب قابلیت 120 هرتز مخفی نمایشگر را فعال کنند.

تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر شاهین شهر استان اصفهان

البته گزارش های کاربرانی که اقدام به فعال کردن این - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر شاهین شهر استان اصفهان - حالت کرده اند، ضد و نقیض است. برخی ادعا - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر شاهین شهر استان اصفهان - کرده اند که شاهد تغییرات آشکاری بوده اند، در حالی که برخی دیگر معتقد هستند که این دستکاری - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر شاهین شهر استان اصفهان - هیچ تأثیر قابل مشاهده ای ندارد. با این حال احتمالاً سونی دلیل قانع کننده ای برای غیر فعال کردن آن داشته است.

جالب تر اینکه بررسی یکی از کاربران XDA نشان داده که قابلیت 120 - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر شاهین شهر استان اصفهان - هرتز در بسیاری از - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر شاهین شهر استان اصفهان - موبایل های دیگر سونی نیز وجود دارد. البته در تمام آنها این قابلیت - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر شاهین شهر استان اصفهان - به طور پیش فرض مخفی و غیر فعال است. به ادعای کاربر مذکور، این - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر شاهین شهر استان اصفهان - دستگاه ها شامل موبایل های - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر شاهین شهر استان اصفهان - زیر هستند:

  • اکسپریا X
  • اکسپریا X پرفورمنس
  • اکسپریا XZ
  • اکسپریا XZ1
  • اکسپریا XZ1 کامپکت
  • اکسپریا - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر شاهین شهر استان اصفهان - XA2
  • اکسپریا - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر شاهین شهر استان اصفهان - XA2 الترا

در این بین تنها موبایل غایب از بین نمونه های اخیراً - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر شاهین شهر استان اصفهان - عرضه شده سونی، اکس کامپکت است.

با این حال بنا بر ادعای کاربران، موبایل های این لیست که روی آنها اندروید خالص (AOSP) نصب شده امکان فعال کردن حالت 120 هرتز را نداشته اند.البته این موضوع به این معنی نیست که از حالت 120 هرتز پشتیبانی نمی - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر شاهین شهر استان اصفهان - کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone