🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر داراب استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر داراب استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا تلویزیون من خطوط افقی یا عمودی بر رو ی تصاویر ایجاد می کند؟
    پاسخ: خرابی و ایراد در پنل شاید بارزترین و مهمترین علت این پدیده باشد که در این مواقع نیاز به تعویض پنل دارید.
  2. سوال: علت تار بودن و عدم تشخیص رنگ ها در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری مختلف سبب این اتفاق هستند. نیاز هست تنظیمات رنگ را در تلویزیون خود بررسی کنید.
  3. سوال: آمپلی فایر بلندگو چه نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: باعث تقویت و بهتر شدن کیفیت صدا در تلویزوین شماخواهد شد.
  4. سوال: برد اینورتر چه کاربردی و نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: اینورتر (معکوس کننده) دریافت کننده ولتاژ ورودی از برد تغذیه می باشد.
  5. سوال: تلویزیون پلاسما چیست؟
    پاسخ: این تلویزیون ها از گاز یونیزه شده یا همان پلاسما برای نمایش پیکسل ها استفاده می کنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12529.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

معرفی بازی Jetpack Joyride 2؛ یک سر و گردن بالاتر از قبل

بسیاری از بازی‌های قدیمی که با آن‌ها خاطره داریم مثل Fruit Ninja و Doodle Jump پس از حدود ده سال، ادامه‌ی بازی را با افزودن شماره ۲ به انتهای نامشان منتشر کردند اما اگر بخواهیم ...

بسیاری از بازی‌های قدیمی که با آن‌ها خاطره داریم مثل Fruit Ninja و Doodle Jump پس از حدود ده سال، ادامه‌ی بازی را با افزودن شماره ۲ به انتهای نامشان منتشر کردند اما اگر بخواهیم صادق باشیم هیچ‌ یک به خوبی اولین بازی خود نبودند و بیشتر همان حس نوستالژی بازیکنان را وادار می‌کرد به سراغ بازی بروند. در نهایت این مسائل باعث شد که موفقیت زیادی هم نصیب این بازی‌ها نشود اما  بازی 2 Jetpack Joyride از این قاعده مستثنی است.

Jetpack Joyride 2  که فقط یک هفته از انتشارش گذشته با قدرت آمده تا دوباره همان لذتی که در سال ۲۰۱۰ برای بازیکنان به ارمغان آورده بود را تکرار کند. نکته‌ی مهم این است که بازی فعلا در مرحله سافت لانچ است و احتمالا برای انتشار کامل مجددا تغییراتی خواهد کرد و بهتر می شود. برای دانلود بازی باید ریجن گوگل‌پلی - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر داراب استان فارس - را روی کانادا، استرالیا یا نیوزلند تنظیم کنید.

تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر  داراب استان فارس

این بازی که دنباله‌ی بازی Jetpack Joyride  است تا حد زیادی در طراحی ظاهری از بازی قبلی پیروی کرده اما تغییراتی هم داشته که در ادامه آن‌ها را بررسی می‌کنیم. اول به گیم‌پلی بپردازیم.

گیم‌پلی بازی تقریبا همان ظواهر گذشته را حفظ کرده اما محتواهای جدیدی از جمله دشمنان و - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر داراب استان فارس - باس‌فایت‌های جدید اضافه شده‌اند. سرعت - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر داراب استان فارس - گیم‌پلی به طرز محسوسی بیشتر شده که با توجه به بهبود کنترل‌های بازی شما را با مشکل خاصی روبرو نمی‌کند اما ترکیب این سرعت بیشتر با محدودیت زمانی و البته نوار - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر داراب استان فارس - سلامتی که با هر بار ضربه خوردن از دشمنان از آن کاسته می‌شود، بازی را - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر داراب استان فارس - سخت‌تر و چالش برانگیزتر از گذشته کرده است.

تفاوت بزرگی که بین بازی اصلی و دنباله‌اش - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر داراب استان فارس - دیده می‌شود و تقریبا عاملی است که به واسطه‌اش می‌توانیم این دو بازی را از هم - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر داراب استان فارس - مجزا بدانیم،‌ این است - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر داراب استان فارس - که دیگر با یک بازی رانر طرف نیستیم. بازی Jetpack Joyride 2  گیم‌پلی را به مراحل مختلفی تقسیم کرده و برای هر مرحله تم‌های مختلفی تدارک دیده بنابراین شما با بازی کردن - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر داراب استان فارس - هر بخش بازی با بخشی از دنیای Jetpack Joyride آشنا می‌شوید.

تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر  داراب استان فارس

درست است که هنوز می‌توان سکه، امتیاز و الماس را در سیستم - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر داراب استان فارس - امتیازدهی بازی دید اما این بخش از بازی هم از دست تغییرات در امان نمانده است. مثل بازی اصلی، در این بازی هم بعد از اتمام هر مرحله XP و امتیاز دریافت می‌کنید که برای فعال کردن و ارتقای قدرت‌ها و ماشین‌ها به درد می‌خورد اما دیگر خبری از دستگاه شانسی در بازی نیست و یک سیستم بتل‌پس جایگزین آن شده که در ازای گذراندن هر مرحله و وقتی که در بازی صرف می‌کنید جوایز معینی می‌دهد.

یکی از بزگ‌ترین نکات مثبت بازی Jetpack Joyride 2 نسبت - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر داراب استان فارس - به بازی اصلی این است که دیدن تبلیغ کاملا اختیاری است و صرفا موقعی که می‌میرید به کمکتان می‌آید تا با دیدن تبلیغ یا پرداختن الماس‌ها جان سالم به در ببرید و به بازی - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر داراب استان فارس - ادامه بدهید. همچنین طراحی ظاهری بازی با سبکی دو بعدی انجام شده و موسیقی پس زمینه هم تغییر کرده که در مجموع باعث می‌شود کل بازی مدرن‌تر به نظر برسد.

این بازی رایگان است اما امکان پرداخت درون‌برنامه‌ای را هم حفظ کرده. چیزهایی که می‌توانید با پرداخت درون‌برنامه‌ای - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر داراب استان فارس - به دست بیاورید نسبت به بازی اصلی بیشتر است که ممکن است در نگاه اول به نظر برسد سیستم بازی بیشتر بر اساس پرداخت جلو می‌رود اما حقیقت این نیست زیرا تعادل بین بخش رایگان و امکانات پرداخت به خوبی برقرار شده و حتی بدون - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر داراب استان فارس - پرداختن پول هم می‌توان تجربه‌ی با کیفیتی از این بازی داشت.

تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر  داراب استان فارس

با اینکه بدون شک بازی Jetpack Joyride 2 از بازی - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر داراب استان فارس - اصلی بهتر شده اما یک انتقاد عمده به آن وارد است که به - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر داراب استان فارس - اضافه شدن مفهوم انرژی مربوط می‌شود که به تازگی به بازی اضافه شده و قبلا در بازی اصلی شاهد حضور آن نبودیم. انرژی واحدی است که با هر بار بازی کردن از آن کم می‌شود و برای شارژ شدن آن هم هیچ راهی وجود ندارد، فقط باید صبر کنید تا مدت زمان مشخصی بگذرد. این مفهوم بازیکنان را محدود می‌کند زیرا پس از مدتی وقت گذراندن در بازی به اتمام می‌رسد و توی ذوق می‌زند.

با این حال وقتی نکات مثبت و منفی بازی Jetpack Joyride - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر داراب استان فارس - 2  را کنار هم بگذارید، می‌بینید که عملکرد بسیار خوبی داشته و بدون شک ارزش امتحان کردن را دارد و می‌تواند تجربه‌ای حتی بهتر - تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر داراب استان فارس - از قبل برای بازیکنان فراهم کند.

تعمیرات تلویزیون فیلیپس در شهر  داراب استان فارس

Jetpack Joyride 2: Bullet Rush‏

سازنده: Halfbrick قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 168.2/137 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone