🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر نهاوند استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر نهاوند استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا بدنه کولرگازی من برق دارد؟
    پاسخ: قطعا این مشکل از خطرناک ترین مشکلاتی می باشد که ممکن است برای دستگاه شما رخ دهد . باید سلامت سیم کشی ها و بعضی ز قطعات داخل دستگا تماما توسطتکنسین متخصص بررسی شود.
  2. سوال: آیا هزینه تعمیرات مقدار تعیین شده ای دارد؟
    پاسخ: بله تمامی هزینه ها طبق تعرفه مشخص شده اعلام خواهد شد.
  3. سوال: چرا میزان شدت هوای ایجاد شده توسط کولرگازی کم است؟
    پاسخ: فیلتر های کولرگازی بعد از مدت زمانی ذرات و گردغبار زیادی را به خود جذب می کنند و در مسیر هوا انسداد ایجاد میکنند که نیاز به تعویض و یا پاکسازی دارند . وهمچنین ممکن است این اتفاق به خاطر انسداد اواپراتور نیز باشد.
  4. سوال: چرا صفحه نمایش کولرگازی کار نمی کند؟
    پاسخ: صفحه نمایش کولرگازی را یک برد حساس تشکیل می دهد و رطوبت ، استفاده ناصحیح ، اتصالی برق و ... می تواند به این قسمت آسیب بزند.
  5. سوال: آیا تعمیر کولرگازی من با زمان زیادی مواجه خواهد شد؟
    پاسخ: خیر ؛ تعمیرات شما در اسرع وقت و در نهایت سرعت و دقت انجام خواهد گرفت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26160.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

گزارش ویدیویی: سکوی پرتاب استارتاپ‌ها؛ سرمایه‌گذاری «۱۰۰ استارتاپ» در کسب‌وکارها به مرحله نهایی رسید

«۱۰۰ استارتاپ» با هدف سرمایه‌گذاری روی کسب‌وکارهای مرحله بذری و پیش بذری فعالیت خود را در اکوسیستم استارتاپی آغاز کرده و بعد از چند ماه فعالیت در اولین رویداد سکوی پرتاب بین بیست تیم واجد ...

«۱۰۰ استارتاپ» با هدف سرمایه‌گذاری روی کسب‌وکارهای مرحله بذری و پیش بذری - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر نهاوند استان همدان - فعالیت خود را در اکوسیستم استارتاپی آغاز کرده و بعد از چند ماه فعالیت در اولین رویداد سکوی پرتاب بین بیست تیم واجد شرایط دریافت سرمایه، داوری‌های مختلفی انجام داد و در نهایت اولین تزریق - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر نهاوند استان همدان - سرمایه خود را به مرحله نهایی رساند.

در این رویداد داورانی از فعالین اکوسیستم استارتاپی حاضر بودند و در بخش‌های مختلفی تیم‌های حاضر را ارزیابی می‌کردند و - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر نهاوند استان همدان - در نهایت، پانزده تیم را واجد شرایط جذب سرمایه اعلام کردند.درخشان‌ترین - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر نهاوند استان همدان - استارت‌آپ این فصل «فن‌آسا» بود که - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر نهاوند استان همدان - علاوه بر ۱۰۰ استارت‌آپ چند سرمایه‌گذار نیک‌اندیش (Angel - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر نهاوند استان همدان - Investor) نیز برای هم‌سرمایه‌گذاری - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر نهاوند استان همدان - روی این - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر نهاوند استان همدان - استارت‌آپ اعلام آمادگی کردند. این استارت‌آپ که تولیدکننده ابزارهای توان‌بخشی است و با تولید قاشقی مخصوص سالمندان و بیماران پارکینسون کار خود را آغاز کرده است، برای جذب سرمایه گذار (Bridge) درخواست سرمایه داده بود.

استارت‌آپ‌های «ابر پزشکی»، «ابر - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر نهاوند استان همدان - یوتاب» و «سان‌بیم» نیز برای هم‌سرمایه‌گذاری با صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه «اسمارت‌آپ» انتخاب شدند. دو استارت‌آپ محصول‌محور «هوما» و «دست به رنگ» نیز در مدل سرمایه‌گذاری مبتنی بر درآمد (RBF) نظر داوران «۱۰۰ استارت‌آپ» را جلب - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر نهاوند استان همدان - کردند و - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر نهاوند استان همدان - از طریق این سرمایه‌گذاری حجم تولید خود را ارتقا خواهند - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر نهاوند استان همدان - داد.
استارت‌آپ‌های «دوزلی‌بوک»، - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر نهاوند استان همدان - «دُروا»، «مُدوپد»، «مشورک»، «آسانیسم»، «بوفه سبز»، «سَت‌پلت»، «نورچلنج» و «بانکت» نیز برای گفت‌وگو و بررسی‌های بیشتر سرمایه‌گذاری دعوت شدند.

گفتنیست رویداد سکوی پرتاب قرار است هر فصل انجام شود و در هر دوره از آن بین تیم‌های مختلف داوری انجام شود و سرمایه‌گذاری صورت پذیرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone