🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه میتوان پرداخت کرد؟
    پاسخ: تمام تکنسین های ما معمولا دستگاه کارتخوان به همراه دارند علاوه بر این شما می توانید از درگاه های بانکی پرداخت هزینه را انجام دهید.
  2. سوال: فیلتر های کولرگازی چه نقشی دارند؟
    پاسخ: فیلتر کولرگازی ذرات و گردغبار را به دام می اندازد و به تصفیه هوای محیط کمک شایانی می کند.
  3. سوال: چرا فیوز کولرگازی قطع می شود؟
    پاسخ: مصرف بالای انرژی که باعث این اتفاق می شود به سبب های متفاوت روی می دهد . کافی است فیلتر هوای شما مسدود شده باشد که در این حالت دستگاه برای کاهش پیدا نکردن راندمان خود انرژی بیشتری صرف انجام کار خود می کند.
  4. سوال: گاز مبرد در کولرگازی چه نقشی دارد؟
    پاسخ: این گاز در بخش کندانسور به صورت مایع در می آید و با از دست دادن سرمای خود مجدد به صورت گاز مبرد در خواهد آمد. کیفیت گاز و اندازه آن قطعا در عملکرد بهترکولرگازی تاثیر خواهد داشت.
  5. سوال: آیا کولرگازی من نیاز به سرویس دارد؟
    پاسخ: یهتر است کولرگازی خود را به صورت دوره های 6 ماهه و یا حداکثر به صورت سالانه سرویس کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26164.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

آغاز فعالیت اسنپ در شوش و شوشتر

اسنپ فعالیت خود را در شهرهای شوش و شوشتر آغاز کرده و آماده خدمت‌رسانی به مردم این دو شهر است. با اضافه شدن شهرهای شوش و شوشتر، اسنپ اکنون در ۶ شهر استان خوزستان (از ...

اسنپ فعالیت خود را در شهرهای شوش - تعمیرات کولر گازی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - و شوشتر آغاز کرده و آماده - تعمیرات کولر گازی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - خدمت‌رسانی به مردم این دو شهر است. با اضافه شدن شهرهای شوش و شوشتر، اسنپ اکنون - تعمیرات کولر گازی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - در ۶ شهر استان خوزستان (از جمله آبادان، اهواز، خرمشهر و دزفول) در دسترس است.

همزمان با فعالیت اسنپ در این دو شهر به رسم همیشه برای اولین تردد شهروندان شهرهای شوش و شوشتر سفر رایگانی در نظر گرفته شده است.

برای استفاده از سفر رایگان در شهرهای شوش و شوشتر می‌توانید عبارت Hi-Shush - تعمیرات کولر گازی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - را در بخش«کد تخفیف» اپلیکیشن اسنپ خود وارد کنید و یک سفر رایگان (تا سقف ۶ هزار تومان) - تعمیرات کولر گازی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - هدیه بگیرید. این کد تا تاریخ ۳۰ آذر ماه اعتبار دارد.

با گذشت بیش از ۴ سال از آغاز فعالیت شرکت اسنپ، خدمات این سامانه هوشمند حمل‌ونقل از مرز ۱۰۰ شهر عبور کرده و شهروندان در - تعمیرات کولر گازی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - سراسر ۳۱ استان کشور می‌توانند با استفاده از این اپلیکیشن در سریع‌ترین زمان و با قیمتی به صرفه درخواست خودرو دهند.

این سامانه تلاش - تعمیرات کولر گازی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - دارد تا با گسترش فعالیت خود در شهرهای مختلف ایران حمل و نقل را برای مردم آسان و مقرون به صرفه کند. همچنین - تعمیرات کولر گازی در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - اشتغالزایی موضوع دیگری‌ست که اسنپ همواره بر آن تاکید داشته.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شهرها و استان‌هایی که اسنپ در آنها فعال است به این مطلب مراجعه کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone