🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر نکا استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر نکا استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیر کولرگازی من با زمان زیادی مواجه خواهد شد؟
    پاسخ: خیر ؛ تعمیرات شما در اسرع وقت و در نهایت سرعت و دقت انجام خواهد گرفت.
  2. سوال: موتور فن کولرگازی چیست؟
    پاسخ: موتور فن هماهنطور که از اسمش مشخص است وظیفه کنترل فن و جریان هوا را دارد و معمولا دو مدل موتورفن (مربوط به یونیت خارجی و داخلی ) در کولرگازی بکار برده می شود.
  3. سوال: چرا صفحه نمایش کولرگازی کار نمی کند؟
    پاسخ: صفحه نمایش کولرگازی اطلاعات زیادی در مورد وضعیت فعلی دستگاه به ما می دهد و به دلیلای مختلفی می تواند از کار بیافتد.
  4. سوال: آیا برای استفاده از کولرگازی نیاز به محافظ برق است؟
    پاسخ: محافظ های برق قطعا به صورت غیرمستقیم برای کولرگازی مفید خواهند بود . جلوگیری از سوختگی قطعات مختلف در اثر ولتاژهای غیر طبیعی و یا قطع برق ناگهانی ، مراقبت از سیستم برق رسانی و ... از عملکرد های مفید این قطعه جانبی می باشد.
  5. سوال: چه زمانی میتوانیم نتیجه بگیریم برد دستگاه مشکل است؟
    پاسخ: برد را میتوان به مغز کولرگازی تشبیه کرد بنابراین خرابی در هر قسمتی میتواند به دلیل عملکرد نادرست برد باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26166.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

آمیزه ای از هنر و طراحی؛ ساعت Cubic Clock معرفی شد

شرکت ژاپنی Nendo ساعتی مکعبی شکل ساخته که گوشه بالایی آن با حرکت کردن شکل عقربه های ساعت را به خود گرفته و دو مرتبه در طول روز به یک مکعب کامل تبدیل می شود. ...

شرکت ژاپنی Nendo ساعتی مکعبی - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر نکا استان مازندران - شکل ساخته که گوشه بالایی آن با حرکت کردن شکل عقربه های ساعت را به خود گرفته و دو مرتبه در طول روز به یک مکعب کامل تبدیل می شود.

ساعت مکعبی یا کیوبیک کلاک (Cubic Clock) از آلومینیوم برس خورده تشکیل شده و به - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر نکا استان مازندران - مناسبت 40 سالگی تاسیس برند لاکچری The Hour Glass طراحی شده است. این ساعت از دو عقربه مثلثی برخوردار است و طراحانش می گویند هدف از طراحی آن «کمرنگ کردن مرز بین هنر، طراحی و ساعت ها» است.

تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر نکا استان مازندران

طراح به جای استفاده از قطعات و مواد غیرضروری، تنها با برش دادن دو قطعه - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر نکا استان مازندران - آلومینیومی از یکی از گوشه های مکعب، عقربه ها را ایجاد کرده است.

این ساعت تقریباً 20 سانتی متری در طول روز همانند دیگر ساعت های عقربه دار حرکت می کند، ولی ساعت 12:00 ظهر و 12:00 شب، با قرار گرفتن عقربه ها در یک راستا، شکل واقعی خود را بروز داده و یک مکعب کامل را شکل می دهد.

در طول روز عقربه ها 22 - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر نکا استان مازندران - مرتبه روی یکدیگر قرار می گیرند. به گفته طراح این عامل - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر نکا استان مازندران - سبب می شود تا کاربر حس کند زمان هر 12 ساعت یکبار، از نو - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر نکا استان مازندران - راه اندازی می شود.

تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر نکا استان مازندران

شرکت Nendo تا پیش از این چندین ساعت با طرح های عجیب طراحی کرده است. این شرکت قبلاً سه ساعت کوکو طراحی - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر نکا استان مازندران - کرده بود که یکی از آنها قابلیت تبدیل شدن به کتابخانه را - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر نکا استان مازندران - داشت و دیگری شبیه خانه ای بود که به شکل وارونه روی میز قرار می گرفت.

از ساعت مکعبی تنها 10 عدد ساخته - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر نکا استان مازندران - شده و با قیمت 44 هزار دلار به فروش می رسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر واران نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
آیا میتونم یه سوال بپرسم دور و بر روستای ابلو نکا هم تعمیر کولر گازی سامسونگ AR24TSEAFWK/JO هم دارید
پاسخ: بله در روستای ابلو شهر نکا خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone