🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر رویان استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر رویان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر مایکروویو را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در مایکروویو رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  2. سوال: علل سوختن موتور گردون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: قرار دادن وسایل سنگین و استفاده نامناسب از دستگاه سولاردام از علت های خرابی موتور گردان مایکروفر میباشد.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
  4. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  5. سوال: چرا داخل مایکروفر جرقه میزند؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی برای جرقه زدن داخل ماکروفر وجود دارد که میتوان به خرابی مگنترون، از بین رفتن عایق بدنه، خرابی عایق میکا و یا استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17461.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

گوشی سونی Xperia 5 II با نمایشگر ۱۲۰ هرتزی معرفی شد

دقایقی پیش شرکت سونی از گوشی Xperia 5 II با نمایشگر ۱۲۰ هرتزی و امکانات خوب در زمینه تصویربرداری و گیمینگ رونمایی کرد. این گوشی ۹۴۹ دلار قیمت دارد و فروش آن از ۲۹ سپتامبر ...

دقایقی پیش شرکت سونی از گوشی Xperia 5 II با نمایشگر ۱۲۰ هرتزی و امکانات خوب در زمینه تصویربرداری و گیمینگ رونمایی کرد.

این - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر رویان استان مازندران - گوشی ۹۴۹ دلار قیمت دارد و فروش آن از ۲۹ سپتامبر (چهارم مهرماه) آغاز می شود با این حال عجیب است که سونی اعلام کرده گوشی - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر رویان استان مازندران - های فروخته شده تا - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر رویان استان مازندران - چهارم دسامبر (یک هفته بعد) به دست مشتریان نخواهند رسید و عجیب تر آنکه سونی Xperia 5 II گرچه از 5G پشتیبانی می کند اما طبق اعلام شرکت سازنده اش قابلیت اتصال به شبکه نسل پنجم آمریکا را ندارد.

تازه ترین تلفن هوشمند پرچمدار سونی به - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر رویان استان مازندران - یک نمایشگر ۶.۱ اینچی با نسبت تصویر ۲۱ به ۹ مجهز - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر رویان استان مازندران - شده و با وجود این نمایشگر بزرگ جثه کوچک تر نسبت به نسل قبلی اش دارد.

تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر رویان استان مازندران

از جمله امکانات سخت افزاری این گوشی میتوان به چیپست اسنپدراگون 865، باتری ۴ هزار میلی آمپر ساعتی و نمایشگر ۱۲۰ هرتزی آن اشاره کرد. سونی در این گوشی نیز اسپیکرهای استریو دو وجهی اش را نگه داشته و جک - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر رویان استان مازندران - هدفون همچنان در بدنه آن به چشم می خورد (هر دوی این امکانات به تدریج در حال حذف شدن از روی بدنه موبایل های امروزی هستند) و متاسفانه باید بگوییم خبری از قابلیت شارژ بیسیم در این محصول نیست.

اما در - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر رویان استان مازندران - مورد امکانات تصویربرداری باید بگوییم که Xperia 5 II از آرایه دوربین سه گانه در بخش پشتی بدنه اش برخوردار است که به تعبیر شرکت سازنده اش ترکیب حسگرهای ۱۶، ۲۴ و ۷۰ میلیمتری را شامل می شوند.

تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر رویان استان مازندران

سونی همچنین - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر رویان استان مازندران - ادعا کرده این گوشی اولین تلفن هوشمند دنیا با قابلیت ضبط اسلو موشن 4K HDR با نرخ ۱۲۰ فریم بر ثانیه است. Xperia 5 II همچنین درست مانند نسل قبلی خود بهترین سیستم - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر رویان استان مازندران - فوکوس خودکار شرکت سازنده اش را - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر رویان استان مازندران - دارد؛ به این معنی که می تواند با سرعتی فوق العاده بالا روی چشم انسان یا حیوان زوم کند و همچنان تصاویری شارپ از سوژه هایش بگیرد. مد عکسبرداری پیاپی این گوشی نیز قابلیت ثبت ۲۰ فریم در هر ثانیه را دارد.

اما یکی از جالب ترین ویژگی های عکاسی این گوشی امکان اتصال مستقیم آن به دوربین های بدون آینه سونی برای آپلود عکس هاست. البته این قابلیت - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر رویان استان مازندران - را نمی توان با اتصال از طریق USB برابر دانست با این حال به مراتب از راهکارهای مبتنی بر وای فای سریعتر عمل میکند.

تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر رویان استان مازندران تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر رویان استان مازندران

سونی همچنین دستی به قابلیت های گیمینگ این گوشی کشیده و یک نمایشگر ۱۲۰ هرتزی با - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر رویان استان مازندران - نرخ اسکن تاچ ۲۴۰ هرتز را به گوشی های موبایل تولیدی اش آورده است. - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر رویان استان مازندران - این شرکت همچنین یک مد بهبوددهنده گیم - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر رویان استان مازندران - را برای اسمارت فون جدید خود در نظر گرفته که از آن جمله میتوان به امکان تنظیم مستقیم نرخ رفرش صفحه نمایش و قفل - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر رویان استان مازندران - کردن آن، حذف تاری حرکت و سرعت بالای پاسخگویی به فرامین تاچ اشاره کرد.

جالب تر آنکه شرکت ژاپنی یک قابلیت بایپس یا میانبر دریافت انرژی را هم برای - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر رویان استان مازندران - این گوشی در نظر گرفته که به آن امکان می دهد بدون شارژ کردن باتری برق را مستقیما از کابل USB-C دریافت کند. این - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر رویان استان مازندران - امر داغ شدن گوشی را به میزان چشمیگری کم می کند - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر رویان استان مازندران - و این یعنی چیپست گوشی میتواند با بالاترین توان - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر رویان استان مازندران - خود کار کند. سونی همچنین یک هیت سینک گرافنی را هم به  Xperia 5 II - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر رویان استان مازندران - اضافه کرده - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر رویان استان مازندران - است تا فرایند خنک سازی آن به بهترین نحو ممکن انجام شود.

سونی Xperia 5 II دارای استاندارد IP65/68 است که بدنه - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر رویان استان مازندران - آن را در برابر آب مقاوم می کند و در قالب سه رنگ مشکی، آبی و خاکستری به بازار عرضه خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone