🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی هایر در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی هایر در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل وجود جریان الکتریکی روی بدنه و اطراف کولرگازی چیست؟
    پاسخ: قطعا این مشکل از خطرناک ترین مشکلاتی می باشد که ممکن است برای دستگاه شما رخ دهد . باید سلامت سیم کشی ها و بعضی ز قطعات داخل دستگا تماما توسطتکنسین متخصص بررسی شود.
  2. سوال: چرا میزان شدت هوای ایجاد شده توسط کولرگازی کم است؟
    پاسخ: در ابتدا بررسی کنید که میزان شدت هوا در کولرگازی بالا باشد که اگر در صورت بالا بودن باز هم شدت پرتاب کم باشد قطعا باید قطعات مختلف داخل کولرگازی مورد بررسی قرار گیرد.
  3. سوال: آیا هزینه تعمیرات را میتوان به صورت نقدی پرداخت کرد؟
    پاسخ: تمام تکنسین های ما معمولا دستگاه کارتخوان به همراه دارند علاوه بر این شما می توانید از درگاه های بانکی پرداخت هزینه را انجام دهید.
  4. سوال: اسپیلت چه تفاوتی با کولرگازی دارد؟
    پاسخ: در وقع کارایی و عملکرد یکسان بین هر دو دستگاه وجود دارد . با اینحال اسپیلت ها اکثرا فقط به صورت سرمایشی هستن لکن کولرگازی در عین حال عمل گرمایش و سرمایش را انجام میدهد.
  5. سوال: تفاوت ترموستات الکترونیکی و مکانیکی کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تفاوت آنچنانی در کیفیت کار کولرگازی نخواهند داشت. با اینحال عملکرد صحیح آن ها قطعا موثر در عملکرد صحیح کولرگازی می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34943.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

موبایل تاشو سامسونگ سال آینده و با قیمت ۲ هزار دلار راهی بازار می شود

تلاش سامسونگ برای توسعه موبایلی با نمایشگر تاشو به هیچ وجه یک راز نیست. در واقع کره ای ها تنها کمپانی فعال در این زمینه هم نیستند. اما به نظر می رسد هزینه های فراوان ...

تلاش سامسونگ - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - برای توسعه موبایلی با نمایشگر تاشو به هیچ وجه یک راز نیست. در واقع کره ای ها تنها کمپانی فعال در این زمینه هم نیستند. اما به نظر می رسد هزینه های فراوان این شرکت برای - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - تحقیق و توسعه موبایل مذکور آنها را به نخستین تولید کننده موبایل تاشو با نمایشگر انعطاف پذیر تبدیل خواهد کرد.

پیش از این شنیده بودیم که سامسونگ در خلال رویداد CES 2018 یک نمونه اولیه از این محصول را پشت درهای - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - بسته و برای عده معدودی به نمایش گذاشته است. اخبار جدید - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - حاکی از آن است که گجتی که - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - احتمالاً گلکسی X نام خواهد گرفت قرار است تا سال آینده میلادی و با قیمت احتمالی ۱۸۵۰ دلاری روانه بازار شود. ماه نوامبر ۲۰۱۸ - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - را به عنوان تاریخ تقریبی رونمایی از این محصول ذکر کرده اند.

تعمیرات کولر گازی هایر در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

با توجه به قیمت نمایشگرهای OLED، رقم ذکر شده - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - برای - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - موبایل تاشو سامسونگ چندان هم غیر عقلانی به نظر نمی رسد. ضمن این که به ما یادآور می شود که نمایشگر انعطاف پذیر تنها ویژگی سخت افزاری جذاب دست پخت مورد انتظار کره ای ها نخواهد بود.

گفته شده موبایل تاشوی سامسونگ مجهز - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - به نمایشگری ۷.۳ اینچی خواهد بود که در حالت تا شده پنلی ۴.۵ اینچی را در اختیار کاربر خود قرار می دهد. گرچه این زمان بندی به نظر بسیار جذاب می رسد، اما باید دید غول دنیای تکنولوژی - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - می تواند از پس مشکلات عدیده فعلی در مسیر تولید انبوه نمایشگرهای - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - OLED انعطاف پذیر بربیاید یا نه.

- تعمیرات کولر گازی هایر در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone