🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر صایین قلعه استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر صایین قلعه استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه میتوان پرداخت کرد؟
    پاسخ: بله؛ شما می توانید علاوه بر پرداخت شتابی هزینه تعمیرات را به صورت نقدی پرداخت کنید.
  2. سوال: چرا کولرگازی من باد سرد ندارد؟
    پاسخ: عدم سرمایش کافی شاید از مشکلات رایج در کولرگازی باشد که مشکلی است که نیاز به بررسی تخصصی توسط تکسین دارد.
  3. سوال: آیا کارشناسی که برای تعمیر می آید توانمندی لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات کولرگازی هستند.
  4. سوال: چرا بدنه کولرگازی من برق دارد؟
    پاسخ: سیم برق پاره شده که به بدنه متصل باشد مشخص ترین دلیل است . مشکل در اتصال جریان برق در قسمت های کلید ها و قطعات نیز عامل این مشکل است.
  5. سوال: هزینه تعمیرات دستگاه من چقدر می شود؟
    پاسخ: بله تمامی هزینه ها طبق تعرفه مشخص شده اعلام خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34955.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

قاضی آمریکایی اعلام نمود مترجم گوگل نمی تواند جای مترجم زنده را بگیرد

مترجم گوگل به نظر اپلیکیشن همه‌کاره‌ای است و با آپدیت‌هایی که همواره برای آن عرضه می‌شود، بدل به وسیله‌‌ای شده که رضایت کاربران را برانگیخته است. با این حال اخیراً، یک قاضی آمریکایی حکمی رسمی ...

مترجم گوگل به نظر اپلیکیشن همه‌کاره‌ای است و با آپدیت‌هایی که همواره برای آن عرضه می‌شود، بدل به وسیله‌‌ای شده که رضایت کاربران را برانگیخته است. با این حال اخیراً، یک قاضی آمریکایی حکمی رسمی صادر کرده که افسران پلیس نمی توانند با استفاده - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر صایین قلعه استان زنجان - از این اپ از دیگر - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر صایین قلعه استان زنجان - افراد رضایت بگیرند. از نظر این قاضی مترجم گوگل به هیچ وجه نمی تواند جای مترجم - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر صایین قلعه استان زنجان - زنده را بگیرد

این دادگاه چندی پیش در - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر صایین قلعه استان زنجان - ایالت کانزاس برای رسیدگی به پرونده‌ی «عمر کروز-زامورا» برگزار شده بود چرا که این مرد مکزیکی - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر صایین قلعه استان زنجان - که به علت در اختیار داشتن کوکائین و متا آمفتامین دستگیر شده بود.

تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر صایین قلعه استان زنجان

ماجرا از این قرار بود که یک افسر پلیس پس از اینکه متوجه شده بود - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر صایین قلعه استان زنجان - که عمر نمی‌تواند به درستی انگلیسی را متوجه شود، سعی کرد با استفاده از مترجم گوگل روی لپتاپش، با وی - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر صایین قلعه استان زنجان - ارتباط برقرار کرده و سوالاتی از وی بپرسد. عمر - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر صایین قلعه استان زنجان - در جواب به این افسر گفته که ۷۷۰۰ دلار در ماشین خود مخفی کرده و قصد دارد با این - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر صایین قلعه استان زنجان - پول ماشینی دیگر خریداری کند.

افسر پلیس پس از فهمیدن این مسئله در مترجم گوگل تایپ کرده که آیا می تواند ماشین عمر را بگردد یا خیر، پس از آن نیز ابتدا به چشم‌هایش و سپس به ماشین اشاره کرده است. عمر در پاسخ به این سوال، جواب مثبت داده و تذکر داده که حداقل پول وی را ندزدد. در حالی که عمر کنار جاده ایستاده بود تا ماشینش توسط پلیس بازرسی - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر صایین قلعه استان زنجان - شود، افسر مذکور موفق شده که ۲۲.۵ کیلوگرم کوکائین و متا آمفتامین در این ماشین پیدا کند.

تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر صایین قلعه استان زنجان

وکیل مدافع عمر در دادگاه مدعی شد که متهم کلمات ترجمه شده در مترجم گوگل را به درستی متوجه نشده و به درستی - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر صایین قلعه استان زنجان - با بازرسی ماشینش توسط - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر صایین قلعه استان زنجان - پلیس، موافقت نکرده است. وکیل مدافع عمر باور دارد که سرویس‌هایی نظیر مترجم گوگل با خصوصیات مفیدشان، هنوز محدودیت‌های زیادی دارند و نمی‌توانند جای مترجم زنده را بگیرند.

متهم مدعی شده که در زمان مشاهدهٰ‌ی ترجمه سوال پلیس در لپتاپش تصور کرده که پلیس می‌پرسد که ماشین را می‌توان پیدا کرد یا خیر. به همین دلیل قاضی این پرونده اعلام نموده که مترجم - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر صایین قلعه استان زنجان - گوگل غالباً ترجمه تحت لفظی مناسبی فراهم می‌آورد که معنای منطقی ندارند. به عبارت دیگر، متون تهیه شده از این اپ، اصولاً قادر نیستند مفهوم را بطور کامل انتقال دهند.

 

تماشا کنید: هوش مصنوعی چگونه ما را زیر نظر می گیرد؟

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone