🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر نجف آباد استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر نجف آباد استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا بدنه کولرگازی من برق دارد؟
    پاسخ: قطعا این مشکل از خطرناک ترین مشکلاتی می باشد که ممکن است برای دستگاه شما رخ دهد . باید سلامت سیم کشی ها و بعضی ز قطعات داخل دستگا تماما توسطتکنسین متخصص بررسی شود.
  2. سوال: آیا هزینه تعمیرات مقدار تعیین شده ای دارد؟
    پاسخ: هزینه تعمیرات بعد از بررسی اولیه توسط تکنسین برای شما اعلام خواهد شد و هیچ هزینه اضافی را در بر نخواهد داشت.
  3. سوال: آیا خدمات و تعمیرات انجام شده برای من دارای ضمانت است؟
    پاسخ: تمامی خدمات انجام شده ثبت خواهد شد و برای شما تا 90 روز ضمانت معتبر خواهد داشت.
  4. سوال: چرا کولرگازی من خاموش نمی شود؟
    پاسخ: مشکل در ترموستات می تواند اصلی ترین دلیل این اتفاق باشد و یا ممکن است دستگاه شما با کنترل های الکتریکی همخوانی و ارتباط موثر ندارند.
  5. سوال: چرا کولرگازی من بیش از انداره گرما یا سرما تولید می کند؟
    پاسخ: مشکل در سنسور تنظیم دما یا اورلود، فیوز حرارتی، خرابی قسمت های مرتبط با گاز مبرد و ... از جمله دلایل احتمالی این اتفاق است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34961.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

لایکا از دوربین پریمیوم C-Lux رونمایی کرد؛ زوم 15 برابری و قابلیت فیلمبرداری 4K

هنگامی که صحبت از دوربین های کامپکت با زوم بالا می شود، شاید آخرین موردی که انتظارش را داشته باشید، ظاهر مد روز باشد. البته این موضوع در مورد دروبین جدید C-Lux لایکا صدق نمی ...

هنگامی که صحبت از دوربین های - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر نجف آباد استان اصفهان - کامپکت با زوم بالا می شود، شاید آخرین موردی که انتظارش را داشته باشید، ظاهر مد روز باشد. البته این موضوع در مورد دروبین جدید C-Lux لایکا صدق نمی - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر نجف آباد استان اصفهان - کند.

C-Lux در واقع دوربین لومیکس ZS200 پاناسونیک است که ظاهر آن تغییر کرده. البته این - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر نجف آباد استان اصفهان - مسئله به خودی خود موضوع بدی نیست. C-Lux از زوم 15 برابری بهره می برد که فاصله کانونی 24 تا 360 میلی متر (معادل 35 میلی متری) را ارائه می دهد. گشودگی دیافراگم - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر نجف آباد استان اصفهان - لنز نیز در بازترین حالت بین f3.3 یا f6.4 متغیر است.

حسگر دوربین جدید لایکا یک اینچی است و تصاویری با حداکثر روزولوشن 20.1 مگاپیکسلی ثبت می کند. به - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر نجف آباد استان اصفهان - طراحی ظاهری که می رسیم، با - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر نجف آباد استان اصفهان - دو رنگ طلایی کم رنگ یا آبی نیمه شب روبرو می شویم.

تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر نجف آباد استان اصفهان

C-Lux از - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر نجف آباد استان اصفهان - فوکوس خودکار سریع - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر نجف آباد استان اصفهان - 49 نقطه ای بهره می برد و امکان عکس برداری با سرعت 10 فریم در هر - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر نجف آباد استان اصفهان - ثانیه فراهم - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر نجف آباد استان اصفهان - شده. فیلم برداری با کیفیت 4K نیز با بیت - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر نجف آباد استان اصفهان - رِیت 100 مگابیت در ثانیه البته تنها در کلیپ های 15 دقیقه ای در نظر گرفته شده است.

از دیگر قابلیت های این دوربین می توان به منظره یاب الکترونیکی با کیفیت 2.33 مگاپیکسلی به همراه وای-فای و بلوتوث اشاره کرد.

و اما قیمت. قطعاً لایکا مبلغ بالایی - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر نجف آباد استان اصفهان - برای دوربین پریمیوم با لوگوی قرمز خود طلب می کند. C-Lux قیمتی 1050 دلاری دارد و از اواسط ماه جولای (تیر ماه سال جاری) روانه بازار خواهد شد. این قیمت 250 دلار بیشتر از نمونه مشابه از سری لومیکس پاناسونیک خواهد بود.

 

تماشا کنید: فرایند پر مخاطره تعویض دوربین در ایستگاه فضایی بین المللی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone