🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر نیشابور استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر نیشابور استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علائم خرابی برد در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: برد را میتوان به مغز کولرگازی تشبیه کرد بنابراین خرابی در هر قسمتی میتواند به دلیل عملکرد نادرست برد باشد.
  2. سوال: چرا کولرگازی به طور ناگهانی و بدون دلیل خاموش می شود؟
    پاسخ: مشکل در کمپرسور دستگاه به دلیل کارکرد زیاد و افزایش دمای آن از دلایل رایج این مشکل هستند.
  3. سوال: چه میزان کیفیت در خدمات با گارانتی وجود خواهد داشت؟
    پاسخ: خدمات ارائه شده در هنگام گارانتی و یا قبل آن هیچ تفاوتی نخواهد داشت و با بالاترین کیفیت ممکن انجام خواهد شد.
  4. سوال: کنتاکتور کولرگازی چیست؟
    پاسخ: بخشی از سیستم تهویه هوا است که کار آن کنترل جریان برق می باشد.
  5. سوال: وظیفه و عملکرد فیلترکولرگازی چیست؟
    پاسخ: فیلتر کولرگازی ذرات و گردغبار را به دام می اندازد و به تصفیه هوای محیط کمک شایانی می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34953.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

قابلیت تازه اینستاگرام از اعتیاد کاربران به آن جلوگیری خواهد کرد

به تازگی گزارش شده شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام قصد دارد به کاربرانش اجازه دهد که هر روز میزان زمان استفاده خود از این اپلیکیشن‌ را اندازه‌گیری کرده و این آمار را با روز‌های دیگر مقایسه کنند. ...

به تازگی گزارش - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر نیشابور استان خراسان - شده شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام قصد دارد به کاربرانش اجازه دهد که هر روز میزان زمان استفاده خود از این اپلیکیشن‌ را اندازه‌گیری کرده و این آمار را با روز‌های دیگر مقایسه کنند.

اپل در سیستم عامل جدیدش یعنی iOS 12 قابلیت جدیدی توسعه داده بود که کاربران می‌توانستند با بکار گرفتن آن، میزان - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر نیشابور استان خراسان - زمان استفاده‌ی خود از این موبایل - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر نیشابور استان خراسان - را اندازه‌گیری کرده و آمار آن را داشته باشند. اکنون به نظر می‌رسد که اینستاگرام نیز در حال راه اندازی بخش مشابهی - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر نیشابور استان خراسان - است.

تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر نیشابور استان خراسان

Jane Manchun Wong تصویری از کد فایل APK اپلیکیشن اندرویدی این شبکه اجتماعی پرطرفدار منتشر کرده که بر - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر نیشابور استان خراسان - اساس آن، برنامه‌ی آینده این سایت اشتراک گذاری عکس - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر نیشابور استان خراسان - و ویدیو لو رفته است.

قابلیت جدید به نمایش گذاشته شده در این تصویر، «بینش کاربر» (User Insights) نام دارد و به هر مشترک اینستاگرام نشان می‌دهد که روزانه چند ساعت از این اپلیکیشن استفاده می‌کند.

تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر نیشابور استان خراسان

علاوه بر این، ویژگی یاد شده قادر است با پیش گرفتن مکانیزمی مشابه پلتفرم یوتیوب به کاربر یادآوری کند که مدت زمان - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر نیشابور استان خراسان - زیادی است که از این اپ استفاده می‌کند و بهتر است مدتی آن را کنار بگذارد. کاربر قادر است مدت زمان مشخصی برای این یادآوری‌ها مشخص کند و به اپ مذکور بگوید که در زمان خاصی، این مسئله را به او یادآوری کند.

ویژگی دیگری که - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر نیشابور استان خراسان - به اینستاگرام اضافه شده است، به کاربر اجازه می دهد تا تعداد اعلان‌های دریافتی خود از این اپ را محدود کند. این مسئله می‌تواند منجر به استفاده‌ی کمتر کاربران از این شبکه‌ی اجتماعی شود.

تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر نیشابور استان خراسان

هنوز ویژگی‌های «بینش کاربر» توسط اینستاگرام معرفی و - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر نیشابور استان خراسان - تایید نشده اما این قابلیت در راستای استفاده‌ی سالمتر کاربران از این شبکه‌ی اجتماعی طراحی شده است .

به نظر می‌رسد پس از  اینستاگرام، بیشتر اپ‌های پرطرفدار، سراغ قابلیت های مشابهی بروند. با این حال بعید است که این ویژگی‌ها بتواند استفاده کاربران از تلفن‌های - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر نیشابور استان خراسان - هوشمندشان را محدود کند چرا که در حال حاضر عده‌ی کثیری از کاربران شبکه‌های اجتماعی نظیر اینستاگرام، به استفاده از این اپلیکیشن‌ها اعتیاد دارند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone