🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا وسط کار جاروبرقی من خاموش شد؟
    پاسخ: در صورتی که جاروبرقی دچار خرابی قطعاتی همچون الکتریکی، موتور، گیر کردن حجم زیاد ذرات در لوله ها و... شود دستگاه خاموش میشود.
  2. سوال: جاروبرقی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: جاروبرقی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
  3. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  4. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: خیر، تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  5. سوال: آیا تکنسینی که برای جاروبرقی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34962.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

همراه اول: خبر اینترنت رایگان ۱۲۰ گیگابایتی جعلی بود؛ هزینه‌ها را برمی‌گردانیم

در تعطیلات ایام عید فطر بود که خبری در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی منتشر شد مبنی بر اینکه همراه اول ۱۲۰ گیگابایت اینترنت هدیه به مشترکین خود ارائه می‌دهد. این خبر جعلی از سوی ...

در تعطیلات ایام عید فطر بود که خبری در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی منتشر شد مبنی بر اینکه همراه اول ۱۲۰ گیگابایت اینترنت هدیه به مشترکین خود ارائه می‌دهد. این خبر جعلی از سوی همراه اول تکذیب شد اما در همان زمانی که منتشر شده بود، بر اساس آماری که وزیر ارتباطات منتشر کرد ۴۵۰ هزار نفر با وارد کردن یک کد دستوری، جهت فعال کردن بسته ۱۲۰ گیگابایتی همراه - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - اول به قیمت ۲۰۰ هزار تومان تلاش کرده‌اند.

روابط عمومی همراه اول در گفتگو با دیجیاتو تایید می‌کند که ۲۰ هزار مشترک به همین شکل - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - بسته مورد بحث را فعال کرده‌اند. در واقع یک پیام جعلی در گروه‌های شبکه‌های اجتماعی جهت فعال‌سازی رایگان بسته ۱۲۰ گیگابایتی دست به دست شده و باعث گشته تا ۴۵۰ هزار نفر اقدام به امتحان کردن این کد دستوری کنند و ۲۰ هزار نفر نیز ناخواسته آن را بخرند.

تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی
کد دستوری فرستاده شده - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - در حقیقت همان بسته یکساله ۱۲۰ گیگابایتی همراه اول بوده است. به نظر می‌رسد انتشار این کد در فضای مجازی به بهانه دریافت اینترنت رایگان، بیشتر یک شیطنت از سوی عده‌ای - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - ناشناس بوده است.

روابط عمومی همراه اول در پاسخ به این سوال دیجیاتو که اکنون تکلیف این ۲۰ هزار نفر چه خواهد بود گفت: «کلیه افرادی که به شکل مستقیم کد را وارد کرده‌اند را - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - امروز شناسایی می‌کنیم و پول آنها را برمی‌گردانیم. برای برخی کاربران نیز این بسته رزرو شده است که آن را لغو می‌کنیم. اگر مقداری از این بسته استفاده - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - شده باشد نیز تفاوتی ندارد و - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - در هر - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - صورت هزینه برگردانده می‌شود.»

تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی
مشترکین اپراتور اول بعد از زدن - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - کد دستوری مذکور ناگهان با این پیام مواجه می‌شدند.

این مسئله باعث شد وزیر ارتباطات روز گذشته - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - دستور دهد تا ضمن شناسایی ارسال کننده این پیام جعلی و معرفی آن به مقامات قضایی، تعداد مالباختگان احتمالی را شناسایی و راهکار فوری برای حل این موضوع ارایه شود چرا که اگر افرادی با سیم کارت دائمی این کد را وارد می‌کردند، - تعمیرات جارو برقی زیمنس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - این مبلغ به صورت حساب آنها اضافه می‌شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone