🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر خمینی شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر خمینی شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت ترموستات الکترونیکی و مکانیکی کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تفاوت آنچنانی در کیفیت کار کولرگازی نخواهند داشت. با اینحال عملکرد صحیح آن ها قطعا موثر در عملکرد صحیح کولرگازی می باشد.
  2. سوال: هزینه تعمیرات دستگاه من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیرات بعد از بررسی اولیه توسط تکنسین برای شما اعلام خواهد شد و هیچ هزینه اضافی را در بر نخواهد داشت.
  3. سوال: آیا برای استفاده از کولرگازی نیاز به محافظ برق است؟
    پاسخ: محافظ های برق قطعا به صورت غیرمستقیم برای کولرگازی مفید خواهند بود . جلوگیری از سوختگی قطعات مختلف در اثر ولتاژهای غیر طبیعی و یا قطع برق ناگهانی ، مراقبت از سیستم برق رسانی و ... از عملکرد های مفید این قطعه جانبی می باشد.
  4. سوال: چه ضمانتی برای خدمات ارائه شده وجود دارد؟
    پاسخ: بله؛ تمام تعمیراتی که توسط تکنسین ما انجام شود دارای ضمانت 90 روزه خواهد بود.
  5. سوال: اکسپنشن (لوله مویی) چه نقشی در کولر گازی دارد؟
    پاسخ: عملکرد این قطعه در افت فشار مبرد بسیار موثر واقع خواهد بود . در صورت مشکل و خرابی لوله مویی قطعا در کولرگازی در تبخیر و استفاده از مبرد به مشکل خواهد خورد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34947.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

اینستاگرام تغییر سیاست داد؛ با گرفتن اسکرین شات دیگر گزارشی برای کاربر ارسال نمی‌شود

اینستاگرام در اوایل سال 2018 از قابلیت جدیدی برای سرویس خود پرده برداشت و به واسطه آن اگر از استوری‌ها اسکرین‌شات می‌گرفتید، کاربری که استوری گذاشته بود متوجه می‌شد. حالا با توجه به اطلاعات منتشر شده، ...

اینستاگرام در اوایل سال 2018 از قابلیت جدیدی برای سرویس خود پرده برداشت و به واسطه آن اگر از استوری‌ها اسکرین‌شات می‌گرفتید، کاربری که استوری گذاشته بود متوجه می‌شد. حالا با توجه به اطلاعات منتشر شده، اینستاگرام دیگر از این ویژگی پشتیبانی نمی‌کند.

پیش از اینستاگرام، این اسنپ چت بود که قابلیت «ارسال گزارش - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر خمینی شهر استان اصفهان - هنگام گرفتن اسکرین شات از محتویات» را معرفی کرد و به نظر می‌رسید اینستاگرام همانند گذشته با کپی از اسنپ چت سعی داشته باشد تا سرویسش را بهبود ببخشد. با این حال آن‌ها تست این ویژگی را کنار گذاشته‌اند.

البته در اینستاگرام ترفندهایی برای دور زدن این سیستم نیز وجود داشت و به کمک آن‌ها کاربران دیگر متوجه گرفتن اسکرین شات نمی‌شدند؛ هم می‌توانستید حالت پرواز - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر خمینی شهر استان اصفهان - تلفن هوشمند را فعال کنید، هم استوری‌ها - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر خمینی شهر استان اصفهان - را از وب‌سایت اینستاگرام دانلود نمایید و هم از اپلیکیشن fooView کمک بگیرید.

بد نیست بدانید - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر خمینی شهر استان اصفهان - اینستاگرام روز گذشته و با دریافت نسخه 49.0 قابلیت میوت (Mute) را معرفی کرد. با این ویژگی می توانید کاری کنید که استوری‌ها و پست‌های تایم‌لاین یک کاربر برایتان به نمایش در نیایند و به اصطلاح بی صدا شوند. برای استفاده از قابلیت میوت کافیست - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر خمینی شهر استان اصفهان - بعد از ورود به هر حساب کاربر، روی سه نقطه بالای صفحه کلیک کرده و گزینه Mute را انتخاب نمایید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone