🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر کلاردشت استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر کلاردشت استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خاموش شدن ناگهانی کولرگازی چه دلیلی دارد؟
    پاسخ: کولرگازی ها معمولا به طور اتومات بعد از تنظیم دما محیط خاموش خواهند شد واما اگر این روند را فاکتور بگیریم مشکل در بخش های مختلفی از دستگاه شما می تواند باعث این اتفاق شود.
  2. سوال: چرا کولرگازی نشت آب دارد؟
    پاسخ: نشتی آب در کولرگازی می تواند به دلیل خرابی پمپ درین، گرفتگی لوله فاضلاب، رطوبت بیش از حد محیط و .. باشد.
  3. سوال: آیا وجود مختلف ترموستات در دستگاه ها در عملکرد آنها نیز تاثیر گذار است؟
    پاسخ: ترموستات مکانیکی (مویین) شامل یک عدد سنسور ، لوله مویین و دیافراگم است که بر اساس انبساط مایع عمل می کند در صورتی که ترموستات الکترونیکی فقط با دریافت دما از سنسور فرمان قطع و وصل را اعمال می کند.
  4. سوال: آیا تکنسینی که برای کولرگازی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات کولرگازی هستند.
  5. سوال: آیا خدمات و تعمیرات انجام شده برای من دارای ضمانت است؟
    پاسخ: تمامی خدمات انجام شده ثبت خواهد شد و برای شما تا 90 روز ضمانت معتبر خواهد داشت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34937.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

تمام کارمندان اپل پارک میزهای ایستاده دارند چون «نشستن، سرطان نوین است»

تیم کوک، مدیرعامل اپل اخیراً مصاحبه ای طولانی با دیوید روبنشتاین داشت و گذشته از صحبت درباره عدم تمایل اش به راه اندازی کمپین ریاست جمهوری، به این نکته اشاره کرد که اپل می خواهد ...

تیم کوک، مدیرعامل اپل اخیراً مصاحبه ای طولانی با دیوید روبنشتاین داشت و گذشته از صحبت درباره عدم تمایل اش به راه اندازی کمپین ریاست جمهوری، به این نکته اشاره کرد که اپل می خواهد با «سرطان نوین» مبارزه کند؛ نشستن کارمندان - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر کلاردشت استان مازندران - برای بازه های زمانی بسیار طولانی. در جریان این مصاحبه مشخص شد که تمام کارمندان اپل پارک میزهایی ایستاده دارند.

این تصمیم محاسن خودش را دارد و تحقیقات اخیر نشان داده افرادی که برای مدتی طولانی روی صندلی دفتر می نشینند شانس بسیار بیشتری برای ابتلا به بیماری های بدخیم گوناگون دارند که سرطان هم یکی از آنهاست.

ما به تمام کارمندان مان میزهایی 100 درصد ایستاده داده ایم. اگر می توانید، - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر کلاردشت استان مازندران - برای مدتی بایستید، سپس بنشینید و همین روند را ادامه دهید، برای سبک زندگی تان بسیار بهتر است.

تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر کلاردشت استان مازندران

تیم کوک از مدت ها پیش نشستن طولانی مدت روی صندلی را «سرطان نوین» خوانده - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر کلاردشت استان مازندران - بود. او در سال 2015 و زمانی که مشغول به صحبت درباره یادآورها در اپل واچ بود گفت:

اگر من برای مدتی طولانی بنشینم، اپل واچ به روی مچ دستم میزند و یادآوری می کند که باید بلند شده و - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر کلاردشت استان مازندران - راه بروم، زیرا بسیاری از دکترها فکر می کنند نشستن، «سرطان نوین» است. ده دقیقه قبل از یک ساعت، به شما یادآوری می کند که راه بروید. ما در اپل افراد زیادی داریم که - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر کلاردشت استان مازندران - از اپل واچ استفاده می کنند و 10 دقیقه مانده به ساعت، - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر کلاردشت استان مازندران - ناگهان همه - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر کلاردشت استان مازندران - آنها بلند شده و راه می روند. عادت کردن به آن اندکی زمان می برد، اما عالیست.

علاوه بر این ها، مشخص شده که اپل به عمد صندلی هایی ناراحت برای کارمندانش تهیه کرده تا آنها را به نشستن کمتر ترغیب کند. اگرچه تصاویر زیادی از اپل پارک در دسترس نیست، اما برخی تصاویر میزهایی را نشان می دهند که گمان می رود در دو ارتفاع متفاوت قابل تنظیم باشند.

تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر کلاردشت استان مازندران

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone