🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی هایر در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی هایر در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا کولرگازی من نیاز به سرویس دارد؟
    پاسخ: یهتر است کولرگازی خود را به صورت دوره های 6 ماهه و یا حداکثر به صورت سالانه سرویس کنید.
  2. سوال: خاموش شدن ناگهانی کولرگازی چه دلیلی دارد؟
    پاسخ: کولرگازی ها معمولا به طور اتومات بعد از تنظیم دما محیط خاموش خواهند شد واما اگر این روند را فاکتور بگیریم مشکل در بخش های مختلفی از دستگاه شما می تواند باعث این اتفاق شود.
  3. سوال: چرا فیوز کولرگازی قطع می شود؟
    پاسخ: مصرف بالای انرژی که باعث این اتفاق می شود به سبب های متفاوت روی می دهد . کافی است فیلتر هوای شما مسدود شده باشد که در این حالت دستگاه برای کاهش پیدا نکردن راندمان خود انرژی بیشتری صرف انجام کار خود می کند.
  4. سوال: چه میزان کیفیت در خدمات با گارانتی وجود خواهد داشت؟
    پاسخ: بعد از انجام تعمیرات اگر دستگاه شما مشکلی در خدمات ارائه شده داشته باشد کاملا رایگان و بدون محدودیت برای شما گارانتی خواهد شد.
  5. سوال: چرا میزان شدت هوای ایجاد شده توسط کولرگازی کم است؟
    پاسخ: فیلتر های کولرگازی بعد از مدت زمانی ذرات و گردغبار زیادی را به خود جذب می کنند و در مسیر هوا انسداد ایجاد میکنند که نیاز به تعویض و یا پاکسازی دارند . وهمچنین ممکن است این اتفاق به خاطر انسداد اواپراتور نیز باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34941.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

هفت سنگ؛ بروس لی با طعم کچاپ و اژدهای اضافه

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از ...

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ها دور شویم و برای حتی چند دقیقه هم که شده به مشکلات فکر - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - نکنیم. بیایید این فضا را حباب آرامش بنامیم.

حباب آرامش هر کس مطابق با علایقش شکل می گیرد. برخی پیاده روی در پارک را ترجیح می دهند و برخی با چند صفحه کتاب خواندن راضی می شوند. اما من، شما و بسیاری از گیک های دیگر، دنیای جذاب بازی ها را به حباب آرامشمان می آوریم. با شخصیت های رنگارنگ بازی ها همراه - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - می شویم و ذهن خود را درگیر مراحلی نفس گیر می کنیم.

ما قدر یک بازی خوب را می دانیم، چون مطمئن هستیم که به کمک آن، حباب آرامش می تواند رنگ و بویی بهتر - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - به خود گیرد. اگر شما هم مثل ما به دنبال نقش - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - و نگاری تازه برای حباب - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - خود هستید، در ادامه - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - مطلب - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - با دیجیاتو و هفت سنگ همراه شوید تا شما را با جدید ترین و بهترین بازی های هفته آشنا کنیم.

God of War: Mimir’s Vision

تعمیرات کولر گازی هایر در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی

  • بازی آفلاین است

خیلی هیجان زده نشوید، God of War: Mimir’s - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - Vision یک بازی موبایل نیست و تنها - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - اپلیکیشنی کمکی برای عنوان اصلی به حساب می‌آید. در Mimir’s Vision، اپلیکیشن به کمک تکنولوژی واقعیت افزوده نقشه گاد آو وار را به صورت سه بعدی شبیه‌سازی می‌کند و با کلیک روی هر کدام از نقاط نقشه، اطلاعاتی از آن منطقه به دست می‌آورید.

همچنین کاراکتر «میمیر» در بعضی قسمت‌ها نقش راوی را داشته و متن‌هایی که نشان داده می‌شوند را روایت می‌کند. برای کسانی که گاد آو وار را تجربه کرده‌اند و می‌خواهند جزییات بیشتری از دنیای غنی آن به - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - دست بیاورند، Mimir’s Vision گزینه خوبی است. در غیر این صورت اگر به دنبال تجربه یک گاد آو وار واقعی روی تلفن‌های همراه هستید، پیشنهاد می‌کنیم به سراغ شبیه‌ساز PPSSPP بروید:

تعمیرات کولر گازی هایر در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی

God of War | Mimir’s Vision

سازنده: PlayStation - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - Mobile قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 436.8 مگابایت زبان:

Bloons TD 6

تعمیرات کولر گازی هایر در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی

  • بازی آفلاین است

بعد از چند ماه غیبت بازی‌های دفاع از قلعه (Tower - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - Defense) در بین عناوین هفت سنگ، چند روز پیش بالاخره یک عنوان معروف و مورد انتظار از از این سبک منتشر شد؛ بعد از پنج سال که از عرضه - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - Bloons TD 5 می‌گذرد، قسمت ششم سری محبوب Bloons TD آمده تا - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - خونی در رگ‌های سبک نیمه‌جان تاور دفنس به جریان بیاندازد.

Bloons TD 6 هسته اصلی گیم‌پلی سری را حفظ کرده و همانند آن‌ها در اینجا هم باید با کار گذاشتن ساختمان‌های مختلف در مسیر مانع رسیدن دشمنان به منطقه‌تان بشوید. البته با این تفاوت که بازی با رنگ‌بندی شادتر و تنوع - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - بالاتر گیم‌پلی، روی ارائه یک تجربه مفرح‌تر تمرکز دارد. اگر دل‌تان برای عنوانی شبیه به Plants Vs Zombies تنگ شده، Bloons TD 6 را در اولویت بگذارید.

تعمیرات کولر گازی هایر در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی

Bloons TD 6

سازنده: ninja kiwi قیمت: 4.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 109.5 / - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - 55 - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - مگابایت زبان:

Ark: Survival Evolved

تعمیرات کولر گازی هایر در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی

  • بازی آنلاین است

پورت موبایل Ark: Survival Evolved روز گذشته به عرضه جهانی رسید و در مطلب دیروز «کنسول‌ها را فراموش کنید؛ بهترین بازی‌های موبایل برای تابستان» هم به بازی پرداختیم اما به‌ خاطر - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - اهمیت بالای این عنوان، تصمیم گرفتیم در هفت سنگ امروز نیز دوباره بازی را معرفی کنیم.

بعد از پابجی و فورتنایت، Ark: - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - Survival Evolved سومین پورت مهم امسال روی موبایل است

بازی یک اکشن ماجراجویی با المان‌های سبک «بقا» (Survival) است که در آن بازیکن در محیطی مملو از دایناسور رها می‌شود و باید بدون هیچگونه تجهیزاتی خودش را با شرایط وفق بدهد. در ابتدا شاید چیزی نداشته باشید ولی رفته رفته با برداشتن سنگ‌ها، میوه‌ها و خورد کردن درختان به آیتم‌های - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - جدید - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - می‌رسید. برای آشنایی - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - بیشتر با این عنوان - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - معروف، پیشنهاد می‌کنیم بررسی بازی را از دست ندهید:

تعمیرات کولر گازی هایر در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی

ARK: Survival Evolved

سازنده: Wildcard قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 1700 مگابایت زبان:

11x11: New Season

تعمیرات کولر گازی هایر در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی

  • بازی آنلاین است

استودیوی نیکی که با سری Shadow Fight و Vector توانسته اعتبار زیادی بین بازیکن‌ها به دست بیاورد، دو سال پیش بازی موبایل 11x11: - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - Football Manager را عرضه کرد و حالا شاهد قسمت جدید این عنوان هستیم؛ New Season با دنیای سه بعدی، گرافیک بالا و باز - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - گذاشتن دست بازیکن می‌خواهد شبیه‌ساز مربی‌گری روی تلفن‌های همراه را بهبود ببخشد.

همانند گذشته در اینجا هم باشگاه خود را احداث می‌کنید، با پیشرفت بازیکن‌ها بهترین تیم جهان را بسازید، می‌توانید فوتبالیست‌های جدید بخرید - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - و با بقیه تیم‌ها مسابقه می‌دهید. - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - البته در این قسمت قابلیت گرفتن اسپانسر و خرید بازیکن‌های کمیاب نیز به بازی اضافه شده است. اگر به دنبال یک بازی شبیه‌ساز مربی‌گری رایگان هستید، 11x11 جزو بهترین گزینه‌ها میان عناوین موبایل است.

تعمیرات کولر گازی هایر در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی

11x11: New Season

سازنده: Nekki قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 273.6 / 94.36 مگابایت زبان:

Feist

تعمیرات کولر گازی هایر در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی

  • بازی آفلاین است

«فایست» (Feist) تا حد خیلی زیادی به ترکیب «لیمبو+بدلند» شباهت دارد. بازی برای گیم‌پلی خود لیمبو را منبع الهام خود انتخاب کرده و رنگ‌بندی محیط نیز یادآور عنوان معروف بدلند است. Feist داستان خزی را روایت می‌کند که برای نجات دوستش وارد جنگلی اسرارآمیز و خطرناک می‌شود.

معماها همانند لیمبو برپایه اصل «بمیر و یاد بگیر» بنا شده‌اند و بنابراین گاهی اوقات برای اینکه با مکانیزم‌های پازل‌ها آشنا - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - شوید، مجبورید بمیرید. البته در مرحله‌های ابتدایی بازی خیلی به چالش‌تان نمی‌کشد و بعد از مدتی - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - روی سخت خود را نشان می‌دهد. Feist جایزه‌های زیادی برده و در نبود اینساید (دیگر بازی سازنده لیمبو) روی اندروید، این عنوان پلتفرمر می‌تواند جایگزین خوبی باشد.

تعمیرات کولر گازی هایر در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی

Feist

سازنده: Finji قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 228.1 / 87.71 مگابایت زبان:

Tank Stars

تعمیرات کولر گازی هایر در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی

  • بازی آنلاین است

شخصیت‌های Bowmasters را با تانک‌ها عوض کنید. تبریک می‌گویم، شما یک بازی - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - جدید با نام Tank Stars ساختید. البته تفاوت‌های Tank Stars با معروف‌ترین ساخته Playgendary فقط محدود به تغییر مبارزان نیست و - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - سازنده با افزودن ویژگی‌هایی هر چند کوچک سعی کرده جذابیت فرمولش را حفظ کند.

با بیش از 50 میلیون دانلود، Bowmasters یکی از سرگرم‌کننده - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - ترین و معروف بازی‌های آنلاین موبایل است

در Tank Stars نبردها یک به یک هستند و در هر نوبت، تانک‌ها به ترتیب به هم شلیک می‌کنند. با نابودی یکی از این وسیله‌های جنگی نیز مسابقه به اتمام می‌رسد. قابلیت خرید تانک‌های جدید و ارتقا آن‌ها از دیگر ویژگی‌های بازی هستند و همچنین برخلاف Bowmasters در اینجا مبارزان ثابت نیستند و می‌توانید تانک‌ها - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - را در یک - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - فاصله - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - معین به سمت عقب یا جلو حرکت دهید.

تعمیرات کولر گازی هایر در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی

Tank Stars

سازنده: Playgendary قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 306.1 / 98 مگابایت زبان:

Bruce Lee Dragon Run

تعمیرات کولر گازی هایر در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی

  • بازی آفلاین است

کچ اپ (Ketchapp) این دفعه روی بروس لی دست گذاشته و عنوانی با محوریت این استاد هنرهای رزمی ساخته است. Bruce Lee Dragon Run یک بازی رانر بوده و مشابه بقیه ساخته‌های استودیو کچ اپ، در اینجا نیز تنها باید به فکر رکوردشکنی و گرفتن امتیازات بیشتر باشید. البته بازی بروسلی کچ اپ تفاوت‌های خوبی - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - با دیگر عناوین فرانسوی‌ها دارد.

بازی هم آزادی بیشتری به بازیکن‌ها می‌دهد و هم با مینی‌گیمی شبیه به یکی دیگر از بازی‌های کچ اپ، تنوع را به تجربه بازیکن - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - می‌آورد؛ در بازی بروسلی با کشیدن انگشتان به سمت چپ و راست، بروس لی تغییر جهت داده و همچنین با لمس کردن صفحه لمسی، او می‌پرد و ضربه - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - معروف پا خود را اجرا می‌کند.

تعمیرات کولر گازی هایر در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی

Bruce Lee Dragon Run

سازنده: Ketchapp قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم - تعمیرات کولر گازی هایر در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - عامل: iOS و اندروید حجم: 62.5 / 30 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone