🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر بندرترکمن استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر بندرترکمن استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا کولرگازی من بیش از انداره گرما یا سرما تولید می کند؟
    پاسخ: قطعا این مشکل نیاز به بررسی تخصصی دارد اما میتوان به صورت کلی مشکل در سنسور تنظیم دما را عامل این رویداد دانست.
  2. سوال: نقش و وظیفه کمپرسور در کولر گازی چه می باشد؟
    پاسخ: تبدیل گاز به مایع و گردش آن در کولرگازی که بر اساس نوع کمپرسور این عملکرد با کمی تفاوت انجام خواهد گرفت.
  3. سوال: دلیل قطعی و اتصالی در فیوز کولرگازی چیست؟
    پاسخ: مصرف بالای انرژی که باعث این اتفاق می شود به سبب های متفاوت روی می دهد . کافی است فیلتر هوای شما مسدود شده باشد که در این حالت دستگاه برای کاهش پیدا نکردن راندمان خود انرژی بیشتری صرف انجام کار خود می کند.
  4. سوال: موتور فن کولرگازی چیست؟
    پاسخ: موتور فن هماهنطور که از اسمش مشخص است وظیفه کنترل فن و جریان هوا را دارد و معمولا دو مدل موتورفن (مربوط به یونیت خارجی و داخلی ) در کولرگازی بکار برده می شود.
  5. سوال: آیا هزینه تعمیرات مقدار تعیین شده ای دارد؟
    پاسخ: بله تمامی هزینه ها طبق تعرفه مشخص شده اعلام خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34945.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

سامسونگ و وعده استفاده 100 درصدی از انرژی های تجدیدپذیر در آمریکا، اروپا و چین

کمپانی سامسونگ در بیانیه ای تازه اعلام کرده که بزودی تمام دفاتر و کارخانه هایش در آمریکا، اروپا و چین به صورت 100 درصدی از انرژی های تجدیدپذیر استفاده می کنند. این بیانیه، پس از ...

کمپانی سامسونگ در بیانیه ای تازه اعلام کرده - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر بندرترکمن استان گلستان - که بزودی تمام دفاتر و کارخانه هایش در آمریکا، اروپا و چین به صورت 100 درصدی از انرژی های تجدیدپذیر استفاده می کنند. این بیانیه، پس از کمپین یک ساله سازمان مدافع محیط زیست «صلح سبز» منتشر می شود که پیش از این - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر بندرترکمن استان گلستان - بارها به نقش سامسونگ در بدتر کردن تغییراتی اقلیمی اعتراض کرده بود.

این کمپانی اشاره ای به دفاتر خود در مناطقی مثل هند، سنگاپور و ژاپن نداشته و می گوید که دفاترش در آمریکا، اروپا و چین به صورت خاص به زیرساخت های لازم برای توسعه و استفاده از انرژی های تجدیدپذیر مجهز هستند. دفاتر این سه منطقه تا سال 2020 میلادی دچار ارتقا خواهند شد و سامسونگ می گوید در این بازه دو ساله، تلاش خواهد کرد تا استفاده از انرژی های تجدید پذیر را به صورت بین المللی افزایش دهد. - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر بندرترکمن استان گلستان - ضمناً این کمپانی فردا گزارشی در این باره منتشر خواهد کرد که احتمالاً جزییات بیشتری را - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر بندرترکمن استان گلستان - شامل می شود.

علاوه بر این ها، کمپانی سامسونگ برای سال آتی میلادی به «پروژه افشای کربن» پیوسته که به شناسایی فاکتورهای موثر بر تغییرات اقلیمی در زنجیره تامین کنندگان می پردازد. سامسونگ می گوید در تلاش است تا شرکای خود در زنجیره تامین کنندگان را نیز به استفاده از انرژی های تجدیدپذیر ترغیب کند.

در کره جنوبی، سامسونگ مشغول همکاری با دولت این کشور است تا میزان مصرف ملی انرژی های تجدیدپذیر را تا سال 2030 میلادی به 20 درصد برساند. کره ای ها می گویند که مقرهای خود را به پنل های خورشیدی بیشتری مجهز کرده و صفحات خورشیدی و ژنراتورهای زمین گرمایی را نیز به سایر تاسیسات خود اضافه می کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر خندان نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
سلام روزتون بخیر احیانا منطقه روستای یموت بندرترکمن کار انجام میدید.
پاسخ: بله در روستای یموت شهر بندرترکمن خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone