🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سونی در شهر خراسان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سونی در شهر خراسان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر هزینه بابت تعمیرات و یا قطعات باید بپردازم؟
    پاسخ: هزینه های اعلامی از سوی تکنسین ها کاملا زیر نظر مصوبه می باشد و از این بابت جای هیچ نگرانی نخواهید داشت.
  2. سوال: چرا تلویزیون من تصاویر 4K را پخش نمیکند؟
    پاسخ: در حالت کلی برای پخش اینگونه تصاویر و ویدیو ها نیاز است اطمینان حاصل کنید که دستگاه شما قابلیت این سرویس را دارد.
  3. سوال: چرا تلویزیون من صدا دارد اما تصویر ندارد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی از جمله مشکل در بلندگوها ، خرابی کیت صدا و ... می تواند باعث ایجاد چنین مشکلی شود که تعمیر آن نیاز به حضور متخصص می باشد.
  4. سوال: چگونه تلویزیون من به کانال های اینترنتی و نمایش خانگی متصل می شود؟
    پاسخ: مشکلات در اینترنت و یا مشکل در اکانت های نمایش خانگی می تواند از اتصال شما به این بخش ها جلوگیری کند.
  5. سوال: نقش برد تغذیه در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: برد تغذیه منبع ولتاژ تلویزیون می باشد که ولتاژ اصلی را به ولتاژ مستیقیم یا دی سی تبدیل می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16009.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

معرفی بازی Crying Suns؛ جنگی برای نجات ستارگان

وقتی صحبت از گشت و گذار در کهکشان باشد معروف‌ترین بازی موبایل قطعا Faster Than Light است و بازی‌های کمی می‌توانند در کیفیت ساخت و محتوا با آن رقابت کنند اما بازی Crying Suns عنوانی نه ...

وقتی صحبت از گشت و گذار در کهکشان باشد معروف‌ترین بازی موبایل قطعا Faster Than Light است و بازی‌های کمی می‌توانند در کیفیت ساخت و محتوا با آن رقابت کنند اما بازی Crying Suns عنوانی نه چندان معروف است که می‌تواند هم‌رده‌ی FTL باشد. ممکن است گاهی احساس کنید که بازی - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر خراسان استان خراسان - Crying Suns شباهت زیادی با FTL  دارد که کاملا درست است اما در نهایت به نظر شخصی شما مربوط - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر خراسان استان خراسان - است که این را نکته‌ی مثبتی به حساب بیاورید یا منفی.

تعمیرات تلویزیون سونی در شهر خراسان  استان خراسان

بازی Crying Suns در سبک روگ‌لایت (roguelite ) طراحی شده که با تاثیر گرفتن از سبک روگ‌لایک‌ (roguelike) به وجود آمد. بازی‌های سبک روگ لایک معمولا بازیکن را با دست خالی وارد اولین مرحله می‌کنند اما در - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر خراسان استان خراسان - عوض دشمنی سر راه بازیکن نیست یا حداقل با مرحله‌ای آسان روبرو است که اجازه می‌دهد بازیکن تجهیزات جمع کند و با دست پر به مرحله‌ی بعدی برود اما در Crying Suns شما از همان مرحله‌ی اول با چالش روبرو می‌شوید. شروع اولین مرحله چندان هم آسان نیست ولی روند نسبتا آهسته‌ی پیش رفتن بازی تعادل را حفظ می‌کند تا به خوبی - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر خراسان استان خراسان - با بازی - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر خراسان استان خراسان - آشنا شوید و به گیم‌پلی هم عادت کنید.

تعمیرات تلویزیون سونی در شهر خراسان  استان خراسان

با شروع بازی متوجه می‌شویم که پا به دنیایی رو به سقوط گذاشته‌ایم که جایی برای انسان‌ها ندارد و ما به عنوان یک کلون از فرمانده Ellys Idaho باید علت سقوط امپراطوری را کشف کنیم اما نه به تنهایی؛ در کشتی فضایی کاراکترهای دیگری هم هستند - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر خراسان استان خراسان - که به کمک ما خواهند آمد. وظیفه‌ی بازیکن این است که با منابع محدودی که در دسترس دارد زنده بماند، بجنگد و کشتی فضایی را در برابر دشمنان خطرناکی که در کهکشان بی انتها منتظر هستند حفظ کند البته قرار نیست تمام مدت فقط جنگ بین کشتی‌های فضایی را مدیریت کنیم و جمع‌آوری منابع، فرستادن سربازها به اطراف برای گسترش سرزمین و ارتقای راه‌های ارتباطی هم مهم هستند.

تعمیرات تلویزیون سونی در شهر خراسان  استان خراسان

گیم‌پلی با بخش داستانی ارتباط نزدیکی دارد و می‌توان - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر خراسان استان خراسان - گفت همین نقطه‌ی - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر خراسان استان خراسان - قوت بازی است. بتل‌ها یا همان مبارزات - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر خراسان استان خراسان - با زمان واقعی جلو می‌روند بنابراین می‌توانید زمان را متوقف کنید و با فکر هر حرکت را انجام بدهید. بازی در زمینی اتفاق می‌افتد که از - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر خراسان استان خراسان - خانه‌های هشت‌ضلعی تشکیل شده که هر کدام به عنوان یک واحد مجزا هستند و برای هر یک باید استراتژی به خصوصی به کار ببرید. در زمان رویارویی کشتی‌ها باید اول موشک‌هایی که از طرف کشتی مقابل فرستاده می‌شوند را منهدم کنید و بعد به انتخاب خودتان به یکی از سه بخش بدنه‌ی کشتی، خدمه یا سلاح‌ها حمله ‌کنید تا وقتی که مبارزه تمام شود.

تعمیرات تلویزیون سونی در شهر خراسان  استان خراسان

گیم‌پلی به فصل‌هایی تقسیم شده که باید به ترتیب آن ها جلو بروید و با به پایان رسیدن هر فصل و آغاز فصل جدید، دوباره میزان سختی از کم به زیاد - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر خراسان استان خراسان - تغییر می‌کند. با توجه به سبک بازی که از روگ‌لایک تاثیر گرفته است همان میزان سختی مورد انتظار را تجربه می‌کنیم اما طراحی هوشمندانه گیم‌پلی به - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر خراسان استان خراسان - این شکل، باعث می‌شود بازی بیش از حد پیچیده نشود و البته چندان احساس خوبی هم ندارد که دوباره باید از صفر شروع کرد.

تعمیرات تلویزیون سونی در شهر خراسان  استان خراسان

تجربه‌ی بازی‌هایی با این سبک و سیاق معمولا در کامپیوترهای شخصی و با موس و کیبورد گره خورده اما بازی Crying Suns توانسته این سبک را به خوبی در موبایل و بر روی صفحات لمسی هم اجرا کند، به طوری که مجموع کنترل روان و طراحی - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر خراسان استان خراسان - بصری بازی حتی از تجربه‌ی بازی با موس - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر خراسان استان خراسان - و کیبورد هم قدمی جلوتر است. بازی آفلاین است و نیاز به اینترنت ندارد اما برای دنیال کردن بخش داستانی به دانش متوسط زبان انگلیسی نیاز دارید.

تعمیرات تلویزیون سونی در شهر خراسان  استان خراسان

در کل بازی Crying Suns عملکرد راضی‌کننده‌ای داشته و با ارائه‌ی یک - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر خراسان استان خراسان - ترکیب تقریبا کامل تا به حال توانسته طرفداران استراتژی، بقا - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر خراسان استان خراسان - و ماجراجویی را راضی نگه دارد و اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید، تجربه‌ی جذابی در Crying Suns خواهید - تعمیرات تلویزیون سونی در شهر خراسان استان خراسان - داشت.

تعمیرات تلویزیون سونی در شهر خراسان  استان خراسان

Crying Suns

سازنده: Humble Bundle, Inc. قیمت: 8.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 1100/387 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone