🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر دلیجان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر دلیجان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر لباسشویی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در لباسشویی بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  2. سوال: چرا لباسشویی در هنگام خشک کردن لباس لرزش زیادی دارد؟
    پاسخ: تراز نبودن محل نصب لباسشویی یا خرابی وزنه و کمک و پایه و شفت لباسشویی ممکن است در زمان خشک کردن باعث ایجاد لرزش و صدا در لباسشویی شود.
  3. سوال: علت خرابی پمپ اکوبابل چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نوسانات برق و درست عمل نکردن برد از عوامل خرابی پمپ اکوبابل باشد.
  4. سوال: فضای قرارگیری لباسشویی باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری لباسشویی باید به گونه ای باشد از هر طرف حدودا 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  5. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر لباسشویی من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14658.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

گوگل سال گذشته حساب کاربری بیش از صد هزار توسعه دهنده مخرب را مسدود کرد

گوگل همواره تلاش می‌کند تا امنیت گوگل پلی را بهبود بخشد. به همین منظور این شرکت برای مقابله با اپلیکیشن‌ها و توسعه‌دهندگان مخرب در سال ۲۰۲۰ روش‌های مختلفی را پیش گرفته و حساب بسیاری از ...

گوگل - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر دلیجان استان مرکزی - همواره تلاش می‌کند تا امنیت گوگل پلی را بهبود بخشد. به همین منظور این شرکت برای مقابله با اپلیکیشن‌ها و توسعه‌دهندگان مخرب در - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر دلیجان استان مرکزی - سال ۲۰۲۰ روش‌های مختلفی را پیش گرفته و حساب بسیاری از آنها را مسدود کرده است.

بر این اساس، الگوریتم‌های گوگل بیش از ۹۶۲ هزار اپلیکیشن را در پلی استور متوقف کرده است. علت این موضوع آن است که برخی توسعه دهندگان، سیاست‌های این شرکت را نقض کرده‌اند. همچنین حساب کاربری ۱۱۹ - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر دلیجان استان مرکزی - هزار توسعه‌دهنده اپلیکیشن‌های مخرب مسدود شده است.

گوگل، کلیه برنامه‌هایی که به اطلاعات موقعیت مکانی کاربران دسترسی پیدا می‌کنند را مورد بررسی قرار داده و توسعه‌دهندگان را مجبور کرده - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر دلیجان استان مرکزی - است تا انجام چنین کاری توسط اپلیکیشن‌ها را طبق رضایت کاربران پیش ببرند. - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر دلیجان استان مرکزی - اپلیکیشن‌هایی که از این دستورالعمل‌ پیروی نمی‌کنند از گوگل پلی حذف می‌شوند. البته گوگل قصد دارد به زودی اطلاعات بیشتری در مورد این فرآیند به اشتراک بگذارد.

تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر دلیجان استان مرکزی

در سال - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر دلیجان استان مرکزی - ۲۰۲۰، بیش از ۱۰۰ - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر دلیجان استان مرکزی - میلیارد برنامه اپلیکیشن نصب شده توسط سیستم محافظ Play Protect به صورت روزانه اسکن شده است. برای اولین بار از Play Protect در سال ۲۰۱۷ رونمایی شد تا کاربران از امنیت گوشی اندروید خود بیشتر اطمینان پیدا کنند.

با توجه به اینکه در سال گذشته شاهد افزایش موج عظیمی از اطلاعات نادرست در موضوعات مختلفی بودیم، گوگل اقداماتی را انجام داده تا اطمینان حاصل کند اپلیکیشن‌ها - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر دلیجان استان مرکزی - از این طریق به کاربران آسیب نمی‌رسانند. برای مثال این شرکت شبکه اجتماعی - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر دلیجان استان مرکزی - Parler را به منظور جلوگیری از انتشار محتوای خشونت آمیز توسط طرفداران ترامپ از پلی استور حذف کرده بود.

در نهایت گوگل، برگه جدیدی تحت - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر دلیجان استان مرکزی - عنوان «Teacher approved» برای فروشگاه - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر دلیجان استان مرکزی - پلی استور ایجاد کرده است که حاوی توصیه‌های از کارشناسان و مشاوران دانشگاهی است. گوگل همچنان قصد دارد از توزیع و انتشار محتوای مخرب در فروشگاه پلی استور مقابله - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر دلیجان استان مرکزی - کند و امیدوار است علاوه بر کاربران، توسعه‌دهندگان نیز در انجام این کار همکاری داشته باشند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر هیدیکا نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
خوب هستید؟ آیا میشه بگید شما اطراف بلوار جهاد دلیجان هم کار انجام میدید
پاسخ: بله در بلوار جهاد شهر دلیجان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone