🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر الوند استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر الوند استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا تلویزیون من صدا دارد اما تصویر ندارد؟
    پاسخ: تصویر و صدا در تلویزیون معمولا ارتباطی با هم نداند و این امکان وجود دارد که با اینکه تصویر دارید اما هیچ صدایی از تلویزیون خود نداشته باشید.
  2. سوال: نمایشگر سی آر تی CRT چیست؟
    پاسخ: از نوع قدیمی و معمولا ارزان تر هستند که البته انواع ال ای دی های با کیفیت در آن ها بکار رفته است.
  3. سوال: چرا رنگ های تلویزیون به خوبی تشخیص داده نمی شود؟
    پاسخ: مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری مختلف سبب این اتفاق هستند. نیاز هست تنظیمات رنگ را در تلویزیون خود بررسی کنید.
  4. سوال: چرا منو و تنظیمات تلویزیون من بهم ریخته است؟
    پاسخ: بسته به نوع و مدل تلویزیون شما نواع متخلفی از تنظیمات وجود دارد که برای تنظیم صحصح همه آن ها نیاز به متخصص در این زمینه می باشد.
  5. سوال: علت صدای بدون کیفیت و خش دار در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: مشکل در آمپلی فایر اسپیکر ها و خرابی مگنت آن از عوامل ایجاد چنین مشکلی هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 12551.html
۲۰ اسفند ۱۴۰۱

مصوبه مجلس: توسعه اینترنت مخابرات برای رقابت و مقابله با تهدید اینترنت ماهواره‌ای

بر اساس مصوبه مجلس، قرار است بخشی از افزایش حق‌السهم دولت از اپراتورها صرف توسعه زیرساخت اینترنت ثابت پرسرعت توسط شرکت مخابرات شود تا «امکان رقابت و مقابله با تهدیدات اینترنت ماهواره‌ای» را داشته باشد. ...

بر اساس مصوبه مجلس، قرار است بخشی از افزایش حق‌السهم دولت از اپراتورها - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر الوند استان زنجان - صرف توسعه زیرساخت اینترنت ثابت پرسرعت توسط شرکت مخابرات شود تا «امکان رقابت و مقابله با تهدیدات اینترنت ماهواره‌ای» را داشته باشد.

آنطور که تصاویر منتشر شده از مصوبات مجلس نشان می‌دهد در تبصره ۶ اعلام شده که برای توسعه اینترنت ثابت باید حق‌الامتیاز (سهم دولت) از اپراتورهای ارائه دهنده خدمات مخابراتی ۱۰ درصد بیشتر شود؛ موضوعی که به گفته وزیر ارتباطات قطعا باعث گران شدن اینترنت خواهد شد. این مصوبه به زبان ساده یعنی اینکه اپراتورهای تلفن - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر الوند استان زنجان - همراه و شرکت‌های اینترنت - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر الوند استان زنجان - ثابت باید ۱۰ درصد به خزانه دولت بیشتر پرداخت کنند تا اینترنت ثابت مخابرات توسعه پیدا کند.

دلیلی که نمایندگان مجلس برای این کار ذکر کرده‌اند «توسعه اینترنت ثابت در کشور برای مقابله با اینترنت ماهواره‌ای» است. شایان ذکر است موضوع مقابله با اینترنت ماهواره‌ای چندی پیش توسط مرکز ملی فضای مجازی نیز مطرح و اعلام شد کارگروهی برای این کار تاسیس شده تا این فناوری - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر الوند استان زنجان - به حکمرانی فضای مجازی کشور خدشه وارد نکند.

در متن بیانیه رسمی مرکز ملی فضای مجازی که به توضیح بیشتر اقدامات این مرکز در برابر اینترنت ماهواره‌ای بسنده کرده بود، تاکید شده بود که باید به اینترنت ماهواره‌ای بومی روی آورد. این مرکز همچنین خبر از قانون‌گذاری در حوزه اینترنت ماهواره‌ای برای کاربران و لزوم دریافت مجوز برای ارائه دهندگان این - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر الوند استان زنجان - نوع اینترنت داده بود.

«ابوالحسن فیروزآبادی» رییس مرکز ملی فضای مجازی همچنین گفته بود که عدم توسعه اینترنت ثابت باعث به خطر افتادن امنیت کشور خواهد شد اما صحبتی از اینکه توسعه این اینترنت برای مقابله با تهدیدات اینترنت ماهوا‌ره‌ای خواهد بود به میان نیاورده بود.

تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر الوند استان زنجان

در متن مصوبه مجلس آمده که توسعه زیر ساخت اینترنت ثبات پرسرعت توسط شرکت مخابرات - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر الوند استان زنجان - ایران که امکان ارائه سرویس‌های صوت و تصویری پیشرفته را داشته باشد. اینترنت ثابت پرسرعت می‌بایست امکان رقابت و مقابله با تهدیدات اینترنت ماهواره‌ای توسط کشورهای خارجی دیگر در حریم کشور را داشته باشد. در این تبصره همچنین - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر الوند استان زنجان - تاکید شده که باید از تولید محتوا در فضای مجازی حمایت کرد و وزارت ارتباطات مکلف شده که تا پایان سال ۱۴۰۰ شبکه ملی اطلاعات را اجرا کند.

این مصوبه در حالی تصویب می‌شود که نهایت سرعت اینترنت خانگی در حالت ADSL به ۲۴ مگابیت بر ثانیه می‌رسد. گرچه در حال حاضر بیشتر خطوط مخابراتی منازل شهرهای کشور - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر الوند استان زنجان - کشش این سرعت را ندارند و نهایتا تا ۸ مگابیت به کاربر سرعت می‌دهند. در واقع بر اساس صحبت‌های - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر الوند استان زنجان - وزیر ارتباطات با دیجیاتو، تنها ۱۶ درصد مشترکین می‌توانند سرعت ۸ تا - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر الوند استان زنجان - ۱۶ مگابیت را دریافت کنند.

از آن سو اگر مشکلات انحصار VDSL نیز به طور - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر الوند استان زنجان - کامل حل شود و این اینترنت خانگی به دست مردم برسد هم نهایتا این سرعت به ۵۰ - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر الوند استان زنجان - تا ۷۰ مگابیت می‌رسد که سرعت بسیار کمی نسبت به - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر الوند استان زنجان - اینترنت ماهواره‌ای است. اینترنت ماهواره‌ای - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر الوند استان زنجان - بیش از ۱۰۰ مگابیت سرعت دارد و در حال حاضر در دنیا توسعه پیدا کرده به طوری که برخی روستاهای بدون اینترنت پرسرعت در انگلیس، حالا توسط استارلینک به اینترنت پرسرعت ۱۷۵ مگابیتی دست پیدا کرده‌اند.

وزارت ارتباطات گفته است که گران شدن اینترنت نیز از دیگر تبعات این مصوبه خواهد بود، موضوعی که به گفته وزیر ارتباطات - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر الوند استان زنجان - بی‌شک در صورت تصویب آن رخ خواهد داد. او چندی پیش درباره این موضوع گفته بود که «اگر مالیاتی که دولت از اپراتورها می‌خواهد بگیرد افزایش - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر الوند استان زنجان - پیدا کند، اپراتورها هم می‌توانند - تعمیرات تلویزیون توشیبا در شهر الوند استان زنجان - سقف مجوز تعرفه را بالا ببرند و این اتفاقی است که با قانونی شدن این مصوبه اتفاق خواهد افتاد و اینترنت صد درصد گران خواهد شد.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone