🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر هیدج استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر هیدج استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: به چه دلیل در کولرگازی من برفک وجود دارد؟
    پاسخ: نشت گاز مبرد داخل کولرگازی این عامل را ایجاد میکند . شما برای جلوگیری از این عوامل باید دستگاه را به صورت دوره ای سرویس کنید و شروع چنین مشکلاتی پیش تر جلوگیری کنید.
  2. سوال: کنتاکتور کولرگازی چیست؟
    پاسخ: بخشی از سیستم تهویه هوا است که کار آن کنترل جریان برق می باشد.
  3. سوال: نقش و وظیفه کمپرسور در کولر گازی چه می باشد؟
    پاسخ: کمپرسور در واقع اصلی ترین قطعه داخل کولرگازی به شمار می آید که انواع مختلف اسکرول، پیستونی و روتاری دارد و بدون وجود آن عملا کولرگازی کار نمی کند.
  4. سوال: دلیل بوی بد کولرگازی من چیست؟
    پاسخ: شما باید قسمت های مختلف کولرگازیتان را تا جای امکان تمیر نگه دارید و از رشد انواع کپک ها و وجود کثیفی ها جلوگیری کنید. سرویس قطعات داخلی کولرگازی به طور مرتب قطعا در این موضوع حائز اهمیت می باشد.
  5. سوال: آیا هزینه تعمیرات مقدار تعیین شده ای دارد؟
    پاسخ: هزینه تعمیرات بعد از بررسی اولیه توسط تکنسین برای شما اعلام خواهد شد و هیچ هزینه اضافی را در بر نخواهد داشت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16221.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

استفاده دانشگاه ترکیه‌ای از ۱۱ هزار آینه برای جلوگیری از تقلب در امتحانات از راه دور

یک دانشگاه در آنکارا ترکیه به نام «بیلکنت» برای تمام دانشجویان خود که ۱۱ هزار نفر هستند، آینه با سایز متوسط ارسال کرده تا در هنگام امتحانات آنلاین در پشت خود قرار دهند. با این ...

یک دانشگاه در آنکارا ترکیه به - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر هیدج استان زنجان - نام «بیلکنت» برای تمام دانشجویان خود که ۱۱ هزار نفر هستند، آینه با سایز متوسط ارسال کرده تا در هنگام امتحانات آنلاین در پشت خود قرار دهند. با - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر هیدج استان زنجان - این کار - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر هیدج استان زنجان - دانشجویان نمی‌توانند - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر هیدج استان زنجان - در امتحانات تقلب کنند.

هدف از ارسال آینه‌ها و قرارگیری آن‌ها - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر هیدج استان زنجان - در کنار دانشجویان، اطمینان از عدم وجود مواردی - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر هیدج استان زنجان - روی مانیتور یا اطراف داوطلبان برای کمک به آن‌ها در امتحانات است. در حالی که این اقدام برای جلوگیری از - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر هیدج استان زنجان - تقلب صورت می‌گیرد، این دانشگاه نظر دیگری دارد.

یکی از مسئولین دانشگاه بیلکنت به نام «عبدالله آتالار» اعلام - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر هیدج استان زنجان - کرده:

«ما با این روش می‌خواهیم از قرارگیری سوالات و نه موارد دیگر روی نمایشگر اطمینان حاصل کنیم و همه دانشجویان - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر هیدج استان زنجان - به امتحانات آنلاین به درستی دسترسی داشته باشند. ارسال آینه‌ها به این دلیل نیست که فکر می‌کنیم دانشجویان ما تقلب می‌کنند.

این کار تنها یک اقدام احتیاطی است. ما دستان دانشجویانی که کیبورد یا ماوس را لمس نمی‌کنند، می‌بینیم. آن‌ها جواب سوالات را روی کاغذ می‌نویسند، آن‌ را اسکن می‌کنند و برای ما - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر هیدج استان زنجان - ارسال می‌کنند. با این روش اساتید به آن‌ها نمره می‌دهند.»

تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر هیدج استان زنجان

طبق گفته آتالار، گوگل در مصاحبه‌های خود از این روش استفاده می‌کند. این تکنیک کارآمد است و هزینه بسیار پایینی دارد. هزینه هر - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر هیدج استان زنجان - آینه تنها به ۳ یا ۴ دلار می‌رسد.

این دانشگاه یک تعهدنامه صادر کرده که باید تمام دانشجویان آن برای امتحانات امضا کنند. در تعهد دانشگاه بیلکنت نوشته شده:

«به شرافت خود متعهد می‌شوم که تمام سوالات را خودم پاسخ می‌دهم. من هیچ کمک غیرمجازی از منابع دریافت نخواهم کرد و از آن‎ها استفاده نمی‌کنم، علاوه بر این به دیگران هم کمک نمی‌کنم. این موضوع که هرگونه اشتباه از طرف من منجر به رسیدگی و مجازات‌های شدید می‌شود را درک می‌کنم و می‌پذیرم.»

آتالار در مصاحبه خود چندین بار اعلام کرده که این دانشگاه، دانشجویان را به چشم متقلب نمی‌بیند. - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر هیدج استان زنجان - بجای اینکار، با استفاده از این تکنیک کارفرمایان برای - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر هیدج استان زنجان - استخدام دانشجویان این دانشگاه از صحت نمرات آن‌ها مطمئن می‌شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone