🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر گرگان استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر گرگان استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: اواپراتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: گرمای خانه شما توسط این بخش جذب میشود. این قطعه نیاز به سرویس مداوم خواهد داشت زیرا کوچکترین مشکل در آن در راندمان عملکرد آن به شدت تاثیرگذار خواهد بود.
  2. سوال: نقش و وظیفه کنتاکتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: بخشی از سیستم تهویه هوا است که کار آن کنترل جریان برق می باشد.
  3. سوال: چرا میزان شدت هوای ایجاد شده توسط کولرگازی کم است؟
    پاسخ: در ابتدا بررسی کنید که میزان شدت هوا در کولرگازی بالا باشد که اگر در صورت بالا بودن باز هم شدت پرتاب کم باشد قطعا باید قطعات مختلف داخل کولرگازی مورد بررسی قرار گیرد.
  4. سوال: چرا کولرگازی من برفک می زند؟
    پاسخ: از دلایل متفاوت این مشکل نیز میتوان به کم شدن میزان گاز ، نشتی آن ، یکسره کارکردن کمپرسور و ... اشاره کرد.
  5. سوال: چه میزان کیفیت در خدمات با گارانتی وجود خواهد داشت؟
    پاسخ: خدمات ارائه شده در هنگام گارانتی و یا قبل آن هیچ تفاوتی نخواهد داشت و با بالاترین کیفیت ممکن انجام خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16214.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

توسعه نمایشگر موبایل با قابلیت ترمیم خودکار ترک و خش در چند دقیقه

نمایشگرهای موبایل به شدت مستعد آسیب هستند و اگرچه شرکت‌هایی مانند کورنینگ در سال‌های گذشته با شیشه‌های مختلف امنیت آن‌ها را افزایش داده‌اند، اما همچنان تعمیرات آن‌ها هزینه زیادی از کاربران طلب می‌کند. حالا تیمی ...

نمایشگرهای موبایل به شدت مستعد آسیب هستند و اگرچه شرکت‌هایی مانند کورنینگ در سال‌های گذشته با شیشه‌های مختلف امنیت آن‌ها را افزایش داده‌اند، اما همچنان تعمیرات آن‌ها هزینه زیادی از کاربران طلب می‌کند. حالا تیمی از دانشمندان - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر گرگان استان گلستان - یک نمایشگر موبایل خودترمیم‌شونده توسعه داده‌اند.

سالانه کاربران در سراسر جهان مجموعا میلیون‌ها دلار برای تعمیر صفحه نمایش موبایل هزینه پرداخت می‌کنند که دستاورد جدید محققان کره‌ای می‌خواهد بخشی از این کابوس را کاهش دهد. این - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر گرگان استان گلستان - نمایشگر موبایل حاوی روغن کتان - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر گرگان استان گلستان - است و می‌تواند به صورت - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر گرگان استان گلستان - خودکار ترک‌ها را تنها در چند دقیقه ترمیم کند.

روغن کتان یا «بزرک» معمولا برای رفع مشکلات چوب «کریکت» استفاده می‌شود، اما حالا پژوهشگران میکروکپسول‌های حاوی این ماده را توسعه داده‌اند که می‌توانند با پلیمر مورد استفاده برای نمایشگر - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر گرگان استان گلستان - گوشی‌ها مخلوط شوند.

زمانی که نمایشگر موبایل ترک می‌خورد، این کپسول‌های داخلی هم ترک می‌خورند و روغن درون آن‌ها آغاز می‌شود. این روغن درون شیشه آسیب دیده نفوذ می‌کند و در نهایت به یک ماده جامد شفاف تبدیل می‌شود که بطور - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر گرگان استان گلستان - موثری - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر گرگان استان گلستان - ترک نمایشگر را برطرف می‌کند.

تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر گرگان استان گلستان

این تیم از محققان «موسسه علم و فناوری پیشرفته - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر گرگان استان گلستان - کره جنوبی» در مقاله خود به این موضوع اشاره کرده‌اند که رفتارهای خودترمیم‌شونده ساده پلیمرها برای کاربردهای صنعتی بسیار - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر گرگان استان گلستان - مناسب هستند. طبق این مقاله، پژوهشگران توانسته‌اند ماده خودترمیم‌شونده بی‌رنگ توسعه دهند که می‌تواند مشکلات مربوط خصوصیات فیزیکی و طول عمر سطوح آسیب‌دیده را رفع کند.

نمایشگر موبایل خودترمیم‌شونده محققان کره‌ای می‌تواند برای گوشی‌های هوشمند کنونی کارآمد باشد چرا که این محلول روغنی می‌تواند در دمای اتاق بدون نیاز به پرداخت هزینه‌های بالا، صفحه نمایش را تعمیر کند. اگر موبایل در معرض دمای بالا قرار بگیرد، سرعت این فرایند افزایش پیدا می‌کند و با کمک نور فرابنفش این محلول تنها - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر گرگان استان گلستان - در ۲۰ دقیقه سفت می‌شود.

محققان در مقاله خود که هنوز مورد تایید قرار نگرفته و در مرحله داوری قرار دارد، ادعا کرده‌اند که کپسول‌های حاوی روغن کتان تا ۹۱ درصد موارد - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر گرگان استان گلستان - موفق به تعمیر ترک‌ها شده‌اند. دستاورد اخیر پژوهشگران می‌تواند در بخش‌های دیگری مانند تولید و افزایش دوام پنل‌های خورشیدی و پوست مصنوعی برای اهداف پزشکی هم کارایی داشته باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone