🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر گرگان استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر گرگان استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کندانسور کولرگازی چیست؟
    پاسخ: در هنگام گرمایش یا سرمایش بسته به نوع استفاده گرمای گاز را جذب و یا دفع می کند و اختلال در عملکرد آن باعث تشکیل هوا با دما نا مناسب خواهد شد.
  2. سوال: فیلتر های کولرگازی چه نقشی دارند؟
    پاسخ: فیلتر کولرگازی ذرات و گردغبار را به دام می اندازد و به تصفیه هوای محیط کمک شایانی می کند.
  3. سوال: چرا کولرگازی نشت آب دارد؟
    پاسخ: نشتی آب در کولرگازی می تواند به دلیل خرابی پمپ درین، گرفتگی لوله فاضلاب، رطوبت بیش از حد محیط و .. باشد.
  4. سوال: آیا کارشناسی که برای تعمیر می آید توانمندی لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  5. سوال: آیا خدمات و تعمیرات انجام شده برای من دارای ضمانت است؟
    پاسخ: بله؛ تمام تعمیراتی که توسط تکنسین ما انجام شود دارای ضمانت 90 روزه خواهد بود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16215.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

طراحی ردیاب اسمارت تگ در اپ SmartThings سامسونگ لو رفت

فاصله زیادی تا رویداد رونمایی پرچمداران گلکسی S21 باقی نمانده است. به نظر می‌رسد کره‌ای‌ها قصد دارند در کنار گوشی‌های هوشمند این سری ردیاب اشیا جدید خود با نام «گلکسی اسمارت تگ» را نیز معرفی ...

فاصله زیادی تا رویداد رونمایی پرچمداران گلکسی S21 باقی نمانده است. به نظر - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر گرگان استان گلستان - می‌رسد کره‌ای‌ها قصد دارند در کنار گوشی‌های هوشمند این سری ردیاب اشیا جدید خود با نام «گلکسی اسمارت - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر گرگان استان گلستان - تگ» را نیز معرفی کنند.

براساس اعلام «ایشان آرگاوال» یکی از افشاگران معروف، در اپلیکیشن «SmartThings» تصاویری اضافه شده - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر گرگان استان گلستان - که شباهت زیادی به طراحی ردیاب جدید سامسونگ دارد.

اواخر آذرماه، گلکسی اسمارت تگ با شماره مدل «EI-T5300» - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر گرگان استان گلستان - از - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر گرگان استان گلستان - کشور اندونزی تاییدیه‌ای دریافت - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر گرگان استان گلستان - کرد و طراحی و برخی مشخصات آن در یکی از وب‌سایت‌های ارائه مجوز به محصولات برقی در کره جنوبی قرار گرفت.

تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر گرگان استان گلستان

تصاویر نمایش داده شده در اپلیکیشن، شباهت زیادی به طراحی ارائه شده در - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر گرگان استان گلستان - وب‌سایت کره‌ جنوبی دارد. با این حساب به نظر می‌رسد که سامسونگ به صورت غیر مستقیم از طریق یکی از اپلیکیشن‌های خود، رونمای قویب‌الوقوع ردیاب جدید اشیا خود را تایید کرده است.

اگر شایعه‌های منتشر شده صحت داشته باشد، در کنار گلکسی S21‌ - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر گرگان استان گلستان - باید منتظررونمایی از چند محصول دیگر از این شرکت از جمله هدفون کاملا بی‌سیم گلکسی بادز پرو و البته ردیاب اشیا جدید سامسونگ باشیم.

تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر گرگان استان گلستان

در تصویر منتشر شده، ردیاب با طراحی مربع‌شکل و لبه‌های گرد نمایش - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر گرگان استان گلستان - داده شده است که تا حدی شبیه به طراحی ردیاب تایل است با این تفاوت که دایره‌ای وسط آن قرار دارد.

هنوز مشخص نیست که دایره به چه منظور در طراحی گنجانده شده است، هرچند ممکن است اشاره به دکمه‌ای داشته باشد که می تواند برای یافتن گوشی هوشمند به کار برده شود.

تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر گرگان استان گلستان

به طور معمول ردیاب‌های هوشمند با ارتباط بلوتوث کار می‌کنند. براساس خبرهای فاش‌شده و - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر گرگان استان گلستان - غیر - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر گرگان استان گلستان - رسمی، سامسونگ - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر گرگان استان گلستان - گلکسی اسمارت تگ با بلوتوث 5.1 کار می‌کند و - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر گرگان استان گلستان - قابلیت همگام سازی با اپلیکیشن  SmartThings را دارد. با این وجود پیشتر گفته شده - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر گرگان استان گلستان - بود که - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر گرگان استان گلستان - سامسونگ به دنبال راه‌های ارتباطی بیشتری مانند باند فوق وسیع (UWB) - تعمیرات کولر گازی اسنوا در شهر گرگان استان گلستان - برای محصولات آینده خودش است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone