🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر فومن استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر فومن استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا فیوز کولرگازی قطع می شود؟
    پاسخ: مصرف بیش از اندازه انرژی در هر دستگاهی می تواند سبب پریدن فیوز که در واقع به خاطر محافظت از دستگاه شما هست باشد و کولرگازی نیز از این قاعده مستثنی نیست.
  2. سوال: نقش و وظیفه کنتاکتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: بخشی از سیستم تهویه هوا است که کار آن کنترل جریان برق می باشد.
  3. سوال: آیا برای مراجعه تکنسین ها با من هماهنگ خواهد شد؟
    پاسخ: بله؛ همه تکنسین های ما سریعا بعد از ثبت شفارش با شما تماس خواهند گرفت و هماهنگی لازم را انجام خواهند داد.
  4. سوال: آیا کولرگازی من نیاز به سرویس دارد؟
    پاسخ: یهتر است کولرگازی خود را به صورت دوره های 6 ماهه و یا حداکثر به صورت سالانه سرویس کنید.
  5. سوال: آیا بیش از اندازه پر کردن گاز مشکلی برای دستگاه ایجاد میکند؟
    پاسخ: این میزان قطعا اندازه کلی ندارد و بسته به نوع و مدل دستگاه شما متفاوت است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16223.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

واتساپ از ۱۲ دی ماه روی گوشی‌های هوشمند قدیمی کار نخواهد کرد

اگر مالک آیفون قدیمی یا گوشی‌های اندرویدی با سیستم عامل قدیمی باشید، از تاریخ ۱۲ دی (۱ ژانویه ۲۰۲۱) دیگر به واتساپ یا برخی ویژگی‌های آن دسترسی نخواهید داشت. توسعه‌دهندگان این پیام‌رسان از توقف پشتیبانی ...

اگر مالک آیفون قدیمی یا گوشی‌های اندرویدی با سیستم عامل قدیمی باشید، از تاریخ ۱۲ دی (۱ ژانویه ۲۰۲۱) - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر فومن استان گیلان - دیگر به واتساپ - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر فومن استان گیلان - یا برخی ویژگی‌های آن دسترسی نخواهید داشت.

توسعه‌دهندگان این پیام‌رسان از توقف پشتیبانی از دستگاه‌های قدیمی در سال آینده میلادی خبر داده‌اند. واتساپ از آغاز سال ۲۰۲۱ روی برخی گوشی‌های قدیمی دیگر کار نخواهد کرد. اگر مالک دستگاهی با سیستم عامل iOS 9 یا نسخه‌های جدیدتر و اندروید ۴.۰.۳ یا ورژن‌های جدیدتر باشید، با چنین مشکلی مواجه نخواهید شد.

با توجه به این موضوع، آیفون ۴ و آیفون‌های - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر فومن استان گیلان - قدیمی‌تر و همچنین برخی گوشی‌های اندرویدی مانند گلکسی S2 که در سال ۲۰۱۱ عرضه شده، از ۱۲ دی ماه به واتساپ دسترسی نخواهند - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر فومن استان گیلان - داشت.

این احتمال وجود دارد که سازندگان برای محصولات خود بروزرسانی منتشر کرده باشند - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر فومن استان گیلان - ولی کاربران علاقه چندانی به نصب آن نداشته باشند و همین موضوع به قیمت عدم دسترسی به واتساپ تمام می‌شود. با توجه به این موضوع، کاربران می‌توانند تا قبل از ۱ ژانویه ۲۰۲۱ انتشار هرگونه آپدیت برای آیفون یا گوشی اندرویدی خود را بررسی کنند.

تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر فومن استان گیلان

اگر گوشی آیفون دارید، می‌توانید به تنظیمات و سپس بخش‌های General و Software update - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر فومن استان گیلان - بروید تا جدیدترین بروزرسانی را دریافت کنید. برای اطلاع از نسخه iOS گوشی خود باید در بخش General، روی گزینه About ضربه بزنید.

در گوشی اندرویدی با مراجعه به بخش تنظیمات، می‌توانید در بخش About Phone یا درباره گوشی به اطلاعات دستگاه خود پی ببرید. اگر موبایل شما به iOS 9 و اندروید ۴.۰.۳ یا نسخه‌های جدیدتر مجهز باشد، - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر فومن استان گیلان - نگرانی بابت عدم - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر فومن استان گیلان - کارایی واتساپ نخواهید داشت.

کاربران گوشی‌های قدیمی که نمی‌توانند دستگاه خود را بروزرسانی کنند، از ۱۲ دی ماه از برخی ویژگی‌های این پیام‌رسان محروم می‌شوند یا دیگر نمی‌توانند از آن استفاده کنند. بنابراین برای استفاده مجدد یا کامل از این برنامه، کاربران باید گوشی‌های خود را برورزرسانی کنند. انتظار - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر فومن استان گیلان - نمی‌رود - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر فومن استان گیلان - شمار چندان بالایی از کاربران در حال استفاده از آیفون‌های قدیمی باشند چرا که طبق گفته اپل، تنها ۱۰ درصد آیفون‌ها از سیستم عامل قدیمی‌تر - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر فومن استان گیلان - از iOS 13 استفاده می‌کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone