🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر بوکان استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر بوکان استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کولرگازی را چه زمانی سرویس کنیم؟
    پاسخ: یهتر است کولرگازی خود را به صورت دوره های 6 ماهه و یا حداکثر به صورت سالانه سرویس کنید.
  2. سوال: دلیل پریدن فیوز در هنگام روشن کردن کولرگازی چیست؟
    پاسخ: پریدن فیوز معمولا مربوط به مشکلات برق دستگاه می باشد .حتی در شرایطی ممکن است دستگاه شما بدون ایراد و مشکل اصلی از کنتور برق و فیوز های برق شما باشد.
  3. سوال: چرا کولرگازی هوا را خیلی کم پرتاب میکند؟
    پاسخ: در ابتدا بررسی کنید که میزان شدت هوا در کولرگازی بالا باشد که اگر در صورت بالا بودن باز هم شدت پرتاب کم باشد قطعا باید قطعات مختلف داخل کولرگازی مورد بررسی قرار گیرد.
  4. سوال: نقش و وظیفه موتورفن در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: هر کدام از این موتور فن ها وظیفه به چرخش در آوردن و انتقال جریان هوا را دارند . این قطعات از حساسیت زیادی برخوردار هستند .درصورت مشاهده هر گونه احتمال خرابی در این قطعات لازم است فورا با تکنسین های متخصص تماس بگیرید.
  5. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه میتوان پرداخت کرد؟
    پاسخ: بله؛ شما می توانید علاوه بر پرداخت شتابی هزینه تعمیرات را به صورت نقدی پرداخت کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41421.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

مدیرعامل تلگرام: از امروز دیگر نمی‌توانم به ایران سفر کنم

دیروز عصر بود که «جعفری دولت آبادی»، دادستان تهران خبر از اعلام جرم علیه تلگرام داد و عنوان کرد که پرونده این شبکه پیام‌رسان جهت بررسی به ناحیه امور بین الملل دادسرای تهران ارجاع شده است. ...

دیروز عصر بود که - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - «جعفری دولت آبادی»، دادستان تهران خبر از اعلام جرم علیه تلگرام داد و عنوان - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - کرد که پرونده این شبکه پیام‌رسان جهت بررسی به ناحیه امور بین الملل دادسرای تهران ارجاع شده است.

دولت آبادی در همین رابطه گفته بود: «به موجب این اعلام جرم، شبکه تلگرام علاوه بر ارائه خدمات به گروه‌های تروریستی از جمله گروه داعش، به - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - بستر مناسبی برای فعالیت سایر گروه‌های مجرمانه سازمان یافته تبدیل شده و ارتکاب جرایم هرزه‌نگاری کودکان، قاچاق انسان و مواد - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - مخدر را ترویج نموده است.»

این اتفاق بازخورد سریع مدیرعامل تلگرام - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - را در پی داشت - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - و او مثل همیشه در توییتر به - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - اظهار نظر پرداخت.

تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر بوکان استان آذربایجان غربی
از شنیدن این موضوع حیرت‌زده‌ام. ما به شکل مستمر - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - در حال مسدود کردن محتوای تروریستی و مستهجن در ایران هستیم. تصور می‌کنم دلایل اصلی چیزهای دیگری باشند.
تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر بوکان استان آذربایجان غربی
وی ساعتی بعد دوباره توییت کرد: «دوباره با تیم مدیران چک کردم، آنها روزانه بیش از ۱۰۰۰ کانال، بات و چت مرتبط با محتوای تروریستی و مستهجن را در ایران مسدود می‌کنند.»

اما این همه داستان نبود و در ساعات آغازین بامداد امروز، «پاول دورف» در کانال شخصی‌اش در تلگرام شروع به درد و دل کرد:

«امروز، ایران به لیست کشورهایی اضافه شد که دیگر نمی‌توانم به آنها سفر کنم - دادستان تهران در آنجا بر علیه - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - من اعلام جرم کرده است. بیش - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - از ۴۰ میلیون ایرانی از تلگرام استفاده می‌کنند و ما تا کنون حتی یک بایت دیتای خصوصی [کاربران] را به هیچ دولتی در هیچ کجا نداده‌ایم.»

دورف سپس تعداد کاربران این پیام‌رسان در روسیه - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - را ذکر می‌کند و خبر می‌دهد - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - که تلگرام در - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - وطن، ۱۰ میلیون کاربر دارد. دورف معتقد است که دولت روسیه هم مانند ایران، به زودی علیه او علام جرم خواهد کرد: «روسیه ناراضیست چرا که ما از قانون - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - یارووایا (*) پیروی نمی‌کنیم و کلید دیجیتالی رمزگذاری های تلگرام را به آنها ارائه - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - نمی‌دهیم. من همیشه چنین درخواست‌هایی را - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - به شکل آنلاین منتشر می‌کنم. امروز هم درخواست‌هایی که FBS [سرویس امنیت فدرال روسیه] - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - در هفته‌های گذشته به دفتر لندن ما فرستاده را منتشر کردم.»

اگرچه دورف خبر می‌دهد که سرویس امنیت فدرال - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - روسیه از او اطلاعات خصوصی کاربران تلگرام را درخواست داشته اما وی چنین ادعایی در مورد ایران ندارد.

شکی نیست که تا حد زیادی بقای تلگرام به ادامه فعالیتش در ایران بستگی دارد. پیام‌رسانی که سال‌هاست کار خود را آغاز کرده اکنون حدود یک سوم از کاربرانش در سراسر جهان را مدیون فعالیت ایرانی هاست و بدیهی به نظر می‌رسد که پیام‌رسان روسی در صورت مسدود شدن در داخل کشور ما، با چالش‌های بزرگی در ادامه راه رو‌به‌رو شود.

واکنش‌های بسیار سریع دورف به اخبار داخل ایران و اظهار نظرهای مقامات ایرانی هم از همین موضوع سرچشمه می‌گیرد. همه این‌ها در حالیست که بر اساس یک نظرسنجی داخلی، - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - ۵۸ درصد از افراد بالای ۱۸ سال در کشورمان عضو این شبکه اجتماعی هستند و - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - مقامات کشور ما نیز اکنون جدی‌تر از هر زمان دیگری برای جایگزینی تلگرام با یک پیام‌رسان بومی و کاهش اتکا به تلگرام شده‌اند.

(‌در سال ۲۰۱۶ قانون «یارووایا» به قانون اساسی روسیه اضافه شد. در بخشی از این قانون - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - آمده که ارائه دهندگان خدمات تلکام، باید تا ۶ ماه تمام داده‌های کاربران از جمله صوت، دیتا، تصاویر، پیامک ها را ذخیره نگه دارند.)

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone