🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر بناب استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر بناب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل سرما و یا گرمای غیرقابل کنترل در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: قطعا این مشکل نیاز به بررسی تخصصی دارد اما میتوان به صورت کلی مشکل در سنسور تنظیم دما را عامل این رویداد دانست.
  2. سوال: چرا کولرگازی نشت آب دارد؟
    پاسخ: نشتی آب در کولرگازی می تواند به دلیل خرابی پمپ درین، گرفتگی لوله فاضلاب، رطوبت بیش از حد محیط و .. باشد.
  3. سوال: کولرگازی را چه زمانی سرویس کنیم؟
    پاسخ: بله ؛قطعا حتی اگر هیچ مشکلی در دستگاه خود مشاهده نمی کنید متوجه این موضوع باشید که هر لحظه ممکن است بعد از استفاده طولانی مدت و کهنگی قطعات ، دستگاه به حدی برسد که خرج های سنگینی را به بار آورد.
  4. سوال: چقدر بعد از ثبت سفارش تکنسین برای تعمیرات خواهند آمد؟
    پاسخ: تکنسین های ما در اسرع وقت کار شما را پیگیری و برای هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.
  5. سوال: آیا خدمات و تعمیرات انجام شده برای من دارای ضمانت است؟
    پاسخ: بله؛ تمام تعمیراتی که توسط تکنسین ما انجام شود دارای ضمانت 90 روزه خواهد بود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41428.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

آمازون از سه اسپیکر Echo جدید در ابعاد گوناگون رونمایی کرد

آمازون به تازگی رویدادی برگزار کرده و در جریان این مراسم، از سه اسپیکر جدید رونمایی به عمل آورده است. نخستین اسپیکر معرفی شده در این مراسم، Echo Spot است که ورژن مینیاتوری Echo Show ...

آمازون به تازگی - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - رویدادی برگزار کرده و در جریان این مراسم، از سه اسپیکر جدید رونمایی به عمل آورده است. نخستین اسپیکر معرفی شده در این مراسم، Echo Spot است که ورژن مینیاتوری Echo Show به حساب می آید - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - و تمام قابلیت های Show را با طراحی - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - جمع و جورتر و کوچکتر در اختیار کاربران قرار می دهد.

در حالی که Echo Show بیشتر برای آشپزخانه منزل مناسب است، Spot بدون شک برای اتاق خواب طراحی شده - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - و می توانید از آن برای تنظیم آلارم، مشاهده آب و هوا، نمایش ویدیو کلیپ های مختلف یا آگاهی از زمان استفاده کنید؛ ضمناً دستگاه از - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - 12 فیس مختلف بهره می برد که بسته به زمان روز، تغییر شکل و - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - رنگ می دهند.

تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

اکو اسپات به مجموعه میکروفون هایی با برد بالا مجهز شده که بهتر از سابق نویز را حذف کرده و حتی در اتاق های پر سر و - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - صدا، به راحتی فرمان های صوتی را شناسایی - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - می کنند. ضمناً درست مانند اکو شو، از دوربین جلو می توان برای کنفرانس های ویدیویی استفاده کرد. اکو اسپات در دو رنگ مشکی و سفید و با قیمت - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - 150 دلار طی دسامبر امسال عرضه می شود.

تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

گذشته از اکو اسپات، آمازون از اسپیکر Echo و ورژن پیشرفته تر آن، یعنی Echo Plus هم رونمایی کرد. هر دو دستگاه، از ساختار تازه ای بهره مند شده اند که کیفیت اصوات را افزایش می دهد و یک توییتر، ووفر 2.5 اینچی و پشتیبانی از تکنولوژی صوتی دالبی از دیگر مشخصات آنها به شمار می رود. مثل اکو اسپات، اعضای خانواده Echo هم میکروفون هایی دوربرد را در خود جای داده اند که تقریباً در - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - هر وضعیت و هر فاصله ای، فرمان «الکسا» را شناسایی می کنند.

تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

مهم ترین تفاوت میان دو اسپیکر Echo و Echo Plus به طراحی این - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - دو و نیز قابلیت های هوشمند بیشتر مدل Plus باز می گردد. Echo جدید، از نخستین Echo کوچکتر است اما کماکان جثه بزرگتری نسبت به Dot دارد. در نگاه نخست، اندازه Echo شباهت زیادی به گوگل هوم دارد که قطعاً اصلی ترین رقیب آمازون در حوزه اسپیکرهای هوشمند به حساب می آید.

تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

از طرف دیگر، Echo Plus قد و قواره ای نزدیک به نخستین Echo دارد و اصلی ترین - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - تفاوت اش با Echo جدید، هابی است که با یک فرمان صوتی - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - ساده، با تمام دیوایس های هوشمند خانگی شما همگام سازی می شود. در حال حاضر Echo Plus با محصولات ZigBee سازگاری دارد اما آمازون امیدوار است که در آینده، محصولات خانگی هوشمند سایر کمپانی - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - ها نیز مورد پشتیبانی مستقیم قرار گیرد و نیازی به هاب جداگانه نباشد.

تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

اسپیکر اکو جدید قیمتی برابر با 100 دلار دارد و این برچسب قیمت برای مدل پلاس به 150 دلار می رسد که با توجه به پخش 360 درجه ای صدا و قابلیت های پیشرفته تر نسبت به - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - مدل کوچکتر، قیمت بسیار - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - مناسبی به نظر می رسد. این اسپیکرها تا - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - ماه آتی میلادی روانه بازار خواهند شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone