🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر نمک آبرود استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر نمک آبرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کولرگازی را چه زمانی سرویس کنیم؟
    پاسخ: بله ؛قطعا حتی اگر هیچ مشکلی در دستگاه خود مشاهده نمی کنید متوجه این موضوع باشید که هر لحظه ممکن است بعد از استفاده طولانی مدت و کهنگی قطعات ، دستگاه به حدی برسد که خرج های سنگینی را به بار آورد.
  2. سوال: آیا کارشناسی که برای تعمیر می آید توانمندی لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  3. سوال: اواپراتور چه نقشی در عملکرد کولرگازی دارد؟
    پاسخ: کویل اواپراتور تقریبا مشابه کندانسور می باشد و در واقع به عنوان سیم پیچ تبخیرکننده وجود دارد.
  4. سوال: اسپیلت چه تفاوتی با کولرگازی دارد؟
    پاسخ: خیر ؛ در حالت کلی عملکرد مشابه و تعمیرات و قطعات مشابه نیز دارند .اما قطعا در نظر تکنسین ها تعمیرات تخصصی تر نیز وجود دارد که برای هر کدام نیاز به بررسی جداگانه وجود دارد.
  5. سوال: موتور فن کولرگازی چیست؟
    پاسخ: موتور فن هماهنطور که از اسمش مشخص است وظیفه کنترل فن و جریان هوا را دارد و معمولا دو مدل موتورفن (مربوط به یونیت خارجی و داخلی ) در کولرگازی بکار برده می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41426.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

سرفس پرو جدید با پشتیبانی از LTE به زودی عرضه می شود

پیش از این اعلام شده بود که مایکروسافت قصد دارد در آبان ماه نطقی در رویداد سالانه و دو روزه Future Decoded خود در شهر لندن داشته باشد و «پانوس پانای» مسئول بخش سخت افزار ...

پیش از این اعلام شده بود که مایکروسافت قصد دارد در آبان ماه نطقی در رویداد سالانه و دو روزه Future Decoded خود در شهر لندن داشته باشد و «پانوس پانای» مسئول بخش سخت افزار این - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر نمک آبرود استان مازندران - شرکت نیز در این مراسم سخنرانی خواهد کرد. همچنین با توجه به اینکه از معرفی سرفس پرو چندین ماه می گذرد، احتمالاً Surface - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر نمک آبرود استان مازندران - Pro LTE نیز در این برنامه معرفی خواهد شد. حالا یک مدیر اجرایی - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر نمک آبرود استان مازندران - مایکروسافت اعلام کرده که Surface Pro - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر نمک آبرود استان مازندران - جدید این - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر نمک آبرود استان مازندران - شرکت قرار است در آذر تا دی ماه سال جاری به بازار عرضه شود.

سرفس پرو  جدید فقط در نسخه با پردازنده Core i5 از LTE پشتیبانی می کند

نسخه آتی این تبلت که از پردازنده Core i5 بهره مند می - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر نمک آبرود استان مازندران - برد برای اولین بار در بین سرفس ها از قابلیت اتصال به شبکه های مخابراتی LTE برخوردار خواهد بود. سایر مشخصات آن نیز بهره مندی - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر نمک آبرود استان مازندران - از رم 4 یا 8 گیگابایت، حافظه داخلی - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر نمک آبرود استان مازندران - SSD به حجم 128 یا 256 گیگابایت - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر نمک آبرود استان مازندران - و پردازشگر گرافیکی Intel HD 620 خواهد بود. لازم به ذکر است که مدل بالاتر که دارای پردازنده Core i7 و رم 16 گیگابایتی و 1 ترابایت حافظه داخلی است، قرار است فاقد LTE باشد.

فراموش نکنیم که تا پیش از این در خانواده Surface ها، فقط مدل های مبتنی بر پردازنده های ARM که از ویندوز RT بهره می بردند، از فناوری LTE پشتیبانی می کردند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone