🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر نقده استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر نقده استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل پریدن فیوز در هنگام روشن کردن کولرگازی چیست؟
    پاسخ: سیم کشی غلط ، اتصال کوتاه در خازن ها ، خرابی کمپرسور اصلی ، مشکل در فن و ... می تواند از عوامل این رویداد باشد.
  2. سوال: خاموش شدن ناگهانی کولرگازی چه دلیلی دارد؟
    پاسخ: کولرگازی ها معمولا به طور اتومات بعد از تنظیم دما محیط خاموش خواهند شد واما اگر این روند را فاکتور بگیریم مشکل در بخش های مختلفی از دستگاه شما می تواند باعث این اتفاق شود.
  3. سوال: چرا فیوز کولرگازی قطع می شود؟
    پاسخ: مصرف بیش از اندازه انرژی در هر دستگاهی می تواند سبب پریدن فیوز که در واقع به خاطر محافظت از دستگاه شما هست باشد و کولرگازی نیز از این قاعده مستثنی نیست.
  4. سوال: ترموستات در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کار قطع و وصل شدن برق به کمپرسور را انجام می دهد که دو نوع مکانیکی و الکترونیکی موجود می باشد.
  5. سوال: چه ضمانتی برای خدمات ارائه شده وجود دارد؟
    پاسخ: بله؛ تمام تعمیراتی که توسط تکنسین ما انجام شود دارای ضمانت 90 روزه خواهد بود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41419.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

کاربران آیفون 8 و آیفون 8 پلاس از شنیدن نویز در زمان برقراری تماس خبر می دهند [به روزرسانی شد]

همان طور که احتمالاً می دانید، آیفون 8 و آیفون 8 پلاس اخیراً در بازارهای جهانی عرضه شده اند و حالا پس از گذشت چند روز، برخی از خریداران موبایل های جدید اپل در آمریکا، ...

همان طور که احتمالاً می دانید، آیفون 8 و آیفون 8 پلاس اخیراً در بازارهای جهانی عرضه شده اند و حالا پس از گذشت چند روز، - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر نقده استان آذربایجان غربی - برخی از خریداران - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر نقده استان آذربایجان غربی - موبایل های جدید اپل در آمریکا، اروپا و استرالیا - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر نقده استان آذربایجان غربی - از وجود نویز اضافه در زمان برقراری تماس با دیگران خبر می دهند.

بر اساس گزارش کاربران، نویز مورد - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر نقده استان آذربایجان غربی - بحث تنها از اسپیکر کوچک جلوی دستگاه (Earpiece) شنیده می شود و در صورت استفاده از هندزفری یا اسپیکر اصلی خبری از آن نیست. همچنین تماس های برقرار شده از طریق اپلیکیشن «FaceTime» نیز مشکل مشابهی دارند که نشان می دهد نویز موجود به دلیل اختلالات و ناهماهنگی ها با شبکه های مخابراتی پدید نیامده است.

تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر نقده استان آذربایجان غربی

بنا بر اطلاعات موجود، مشکل مورد اشاره تنها - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر نقده استان آذربایجان غربی - در برخی موارد رخ می دهد و فقط کاربران آیفون 8 - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر نقده استان آذربایجان غربی - و آیفون 8 پلاس نویز مربوطه را می شنوند، و مخاطب دیگر در آن سوی خط سر و صدای اضافه دریافت نخواهد کرد.

تغییر خروجی صدا موقتاً مشکل نویز را رفع می کند

لازم به ذکر است که در صورت تغییر حالت تماس از Earpiece به اسپیکر اصلی و بازگشت به حالت قبل، مشکل نویز تا پایان تماس حل می شود که نشان دهنده وجود یک مشکل نرم افزاری است. همچنین مسئله موجود در زمان برقراری تماس از طریق شبکه 4G (VoLTE)، وای فای، خاموش یا روشن بودن قابلیت «noise cancelling»، تماس از طریق اینترنت (VoIP) و در شبکه اپراتورهای مختلف نیز وجود خواهد داشت.

گفتنی است اپل از موضوع - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر نقده استان آذربایجان غربی - آگاه بوده و در حال کار بر روی رفع ایراد موجود است. البته کمپانی از کاربران خواسته پس از تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات در - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر نقده استان آذربایجان غربی - iCloud، تلفن خود را به تنظیمات کارخانه برگردانند که این راه حل نیز در برخی موارد پاسخگو نبوده، و حتی بعضی از مشتریانی که موفق به تعویض دستگاه با یک - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر نقده استان آذربایجان غربی - نمونه جدید شده بودند نیز همچنان از وجود مشکل نویز شکایت داشته اند.

 

به روزرسانی:

شرکت اپل در یک بیانیه رسمی وجود مشکل نویز در زمان برقراری تماس از طریق آیفون 8 و آیفون 8 پلاس را تأیید کرده و اعلام نموده در حال کار بر روی یک آپدیت نرم افزاری برای رفع مشکل است. سخنگوی اپل در این باره گفت:

از ایرادی که گروه کوچکی از مشتریان را تحت تأثیر قرار داده آگاه هستیم. تیم ما در حال - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر نقده استان آذربایجان غربی - توسعه راه حلی - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر نقده استان آذربایجان غربی - است که در قالب یک به روزرسانی نرم افزاری منتشر خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر گل جهان نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
شرکت شما اطراف روستای ال ملیک نقده سرویس میده.
پاسخ: بله در روستای ال ملیک شهر نقده خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone