🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر نی ریز استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر نی ریز استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میتوان از مایکروفر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بهتر است که مدت زمان طولانی ماکروفر را روشن نگه نداریم و بعد از هر بار استفاده طولانی مدت حداقل 5 دقیقه به دیتگاه زمان استراحت بدهیم تا به لیزر دستگاه آسیب نرسد.
  2. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
  3. سوال: فن در مایکروفر چه نقشی دارد؟
    پاسخ: وظیفه فن خنک کردن مگنترون است . بعضی از مدل ها دارای فن کانوکشن هستند که عمل پخش گرما در قسمت های دیگر ماکرووفر را انجام میدهند.
  4. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  5. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20928.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

نگاهی به گوشی Huawei Y7P؛ میان‌رده‌ خوش‌قیمت و مدرن هوآوی

گوشی هوشمند Huawei Y7P با داشتن ویژگی‌هایی نظیر دوربین سه‌گانه، یکی از خوش‌قیمت‌ترین محصولاتی به حساب می‌آید که به سرویس‌های موبایلی هوآوی مجهز شده است. برندهای قدرتمندی در بازار گوشی‌های هوشمند، همواره دنبال رو کردن ...

گوشی هوشمند Huawei Y7P با داشتن ویژگی‌هایی نظیر دوربین سه‌گانه، یکی از خوش‌قیمت‌ترین محصولاتی به حساب می‌آید که به سرویس‌های موبایلی هوآوی مجهز شده است.

برندهای قدرتمندی در بازار گوشی‌های هوشمند، همواره دنبال رو کردن برگ‌های - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر نی ریز استان فارس - برنده‌ای هستند تا خریدارهای بیشتری را جذب کنند و فروش بیشتری برای خود رقم بزنند. یکی از تضمین‌شده‌ترین روش‌ها برای برتری بر رقبا در این بازار پر هیاهو، تولید محصولی است که علی‌رغم بهره‌مندی از مشخصات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری سطح بالا، قیمت - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر نی ریز استان فارس - مناسب و اقتصادی - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر نی ریز استان فارس - داشته باشد تا تهیه آن برای اقشار - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر نی ریز استان فارس - مختلف جامعه امکان‌پذیر شود. هوآوی از - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر نی ریز استان فارس - برندهایی است که با پیروی از این سیاست، توانسته جایگاه مناسبی را برای خود ایجاد کند. هواوی جزییات و مشخصات گوشی جدید Y7P را این‌گونه تشریح کرده است:

Huawei Y7P از صفحه‌نمایش ۶.۳۹ اینچی از نوع IPS با رزولوشن HD+ بهره می‌برد که با نسبت صفحه به بدنه ۹۰.۱۵ درصدی، نمای جذابی - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر نی ریز استان فارس - را مقابل کاربر قرار می‌دهد. در این بخش، حفره‌ای که در بالا و سمت چپ گوشی قرار گرفته دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی را در خود جا داده است.

در بخش مؤلفه‌های سخت‌افزاری، استفاده از چیپ‌ست ۱۲ نانومتری HiSilicon Kirin 710F کنار پردازشگر گرافیکی Mali-G51 MP4 با فناوری GPU Turbo 3.0 به چشم می‌آید. چهار گیگابایت رم کنار ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی (قابل افزایش با استفاده از کارت حافظه جانبی) در این محصول، استاندارد قابل قبولی است.

تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر نی ریز استان فارس

Huawei Y7P به عنوان محصولی میان‌رده، از ترکیب دوربین سه‌گانه مجهز به هوش مصنوعی در پشت بهره می‌برد. در این ترکیب دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8 کنار دوربین ۸ مگاپیکسلی اولترا واید با مشخصه f/2.4 و زاویه پوشش ۱۲۰ درجه و بالاخره دوربین سوم ۲ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.4 قرار گرفته است. این محصول، - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر نی ریز استان فارس - یکی از خوش‌قیمت‌ترین گوشی‌های هوشمند هوآوی با حالت عکاسی Super Night و امکان ضبط ویدئوهای آهسته با نرخ - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر نی ریز استان فارس - ۴۸۰ فریم بر ثانیه است.

باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر نی ریز استان فارس - ساعتی این محصول از قابلیت شارژ سریع ۱۰ واتی (۵ ولت - ۲ آمپر) از طریق میکرو یو‌اس‌بی پشتیبانی می‌کند. یکی دیگر از نکات قابل توجه در این گوشی هوشمند، امکان استفاده از ارتباط بلوتوثی سه‌گانه است. در بخش اسلات سیم‌کارت هم - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر نی ریز استان فارس - سه فضای مستقل قرار گرفته تا بدون تداخل، امکان استفاده - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر نی ریز استان فارس - از دو سیم‌کارت و کارت حافظه جانبی را به طور هم‌زمان داشته باشید.

تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر نی ریز استان فارس

در قسمت نرم‌افزاری رابط کاربری EMUI - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر نی ریز استان فارس - 9.1 بر پایه اندروید ۹ - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر نی ریز استان فارس - به طور پیش‌فرض روی دستگاه نصب شده است که اندروید ۱۰ و آپدیت EMUI 10.1 نیز برای آن عرضه شده و - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر نی ریز استان فارس - کاربران می‌توانند آن‌ها را به‌روزرسانی - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر نی ریز استان فارس - کنند. - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر نی ریز استان فارس - با اینکه برخی سرویس‌های گوگل نظیر Play Store در این گوشی در دسترس نیست، ولی Huawei AppGallery نیازهای کاربر را برای دریافت و نصب برنامه‌های مختلف، مرتفع می‌کند.

گوشی جدید و اقتصادی Huawei Y7p با ابعاد ۱۵۹.۸ در ۷۶.۱ در - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر نی ریز استان فارس - ۸.۱ میلی‌متر در رنگ‌های سیاه و آبی به بازار عرضه شده است.


می‌توانید جعبه گشایی و نگاه نزدیک دیجیاتو، و بررسی دیجیاتو از موبایل Y7p را اینجا ببینید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone