🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر آزادشهر استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر آزادشهر استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا بدنه کولرگازی من برق دارد؟
    پاسخ: سیم برق پاره شده که به بدنه متصل باشد مشخص ترین دلیل است . مشکل در اتصال جریان برق در قسمت های کلید ها و قطعات نیز عامل این مشکل است.
  2. سوال: چرا میزان شدت هوای ایجاد شده توسط کولرگازی کم است؟
    پاسخ: فیلتر های کولرگازی بعد از مدت زمانی ذرات و گردغبار زیادی را به خود جذب می کنند و در مسیر هوا انسداد ایجاد میکنند که نیاز به تعویض و یا پاکسازی دارند . وهمچنین ممکن است این اتفاق به خاطر انسداد اواپراتور نیز باشد.
  3. سوال: چرا از داخل کولرگازی من آب نشت می کند؟
    پاسخ: نشتی آب در کولرگازی می تواند به دلیل خرابی پمپ درین، گرفتگی لوله فاضلاب، رطوبت بیش از حد محیط و .. باشد.
  4. سوال: آیا کارشناسی که برای تعمیر می آید توانمندی لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات کولرگازی هستند.
  5. سوال: چگونه می توانم با تکنسین جهت حضور برای تعمیرات هماهنگ کنم؟
    پاسخ: بله؛ همه تکنسین های ما سریعا بعد از ثبت شفارش با شما تماس خواهند گرفت و هماهنگی لازم را انجام خواهند داد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24316.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

ایسوس از لپ تاپ Zephyrus S GX701 با نمایشگر 300 هرتزی رونمایی کرد

ایسوس در نمایشگاه ایفا 2019 از چندین نمونه اولیه از لپ تاپ های جدید خود با نمایشگر 300 مگاهرتزی رونمایی کرد. این شرکت اولین محصول تجاری خود با نمایشگر 300 هرتزی را در مهر ماه ...

ایسوس در نمایشگاه ایفا 2019 از چندین نمونه اولیه از - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر آزادشهر استان گلستان - لپ تاپ های جدید خود با نمایشگر 300 مگاهرتزی رونمایی کرد. این شرکت اولین محصول تجاری خود با نمایشگر 300 هرتزی را در مهر ماه به بازار خواهد فرستاد.

شرکت تایوانی از این نمایشگرها در لپ تاپ های Strix و Zephyrus استفاده خواهد کرد.

ایسوس قرار است از ماه آینده میلادی لپ تاپ Zephyrus S GX701 را با نمایشگر 300 هرتزی 1080p به بازار بفرستد. نمونه های - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر آزادشهر استان گلستان - اولیه لپ تاپ هایی که در این نمایشگاه رونمایی شدند نمایشگرهای 15 و 17 اینچی داشتند.

تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر آزادشهر استان گلستان

امروز کمپانی ایسر نیز از اولین لپ - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر آزادشهر استان گلستان - تاپ گیمینگ خود به نام تریتون 500 با نمایشگر 300 هرتزی - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر آزادشهر استان گلستان - رونمایی کرد. این محصول به قیمت 2800 دلار به بازار - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر آزادشهر استان گلستان - عرضه خواهد شد. همانطور که می بینید - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر آزادشهر استان گلستان - برای تجربه بسیار روان بازی ها باید پول هنگفتی هم پرداخت.

ایسوس می - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر آزادشهر استان گلستان - گوید نمایشگرهای 300 هرتزی 25 درصد استاندارد کنونی مسابقات ورزش های الکترونیکی را - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر آزادشهر استان گلستان - افزایش خواهد داد. در آن سرعت نمایشگر می تواند تا 5 برابر فریم بیشتری را - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر آزادشهر استان گلستان - نسبت به پنل های 60 هرتزی رایج در لپ تاپ های معمولی نمایش دهد.

جفت شدن نمایشگر 300 هرتزی با یک کارت گرافیک قدرتمند با توانایی تولید فریم مورد نیاز نمایشگر، به اجرای روان تر بازی ها کمک خواهد کرد. در بازی هایی که فریم ریت افت می کند نرخ رفرش بالا به یاری گیمر خواهد آمد.

علاوه بر این تاخیر بین - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر آزادشهر استان گلستان - چرخه های رفرش نیز کاهش پیدا کرده و نمایشگر به فریم های - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر آزادشهر استان گلستان - جدید تولید شده توسط کارت گرافیک پاسخ سریع تری می دهد. در فرکانس 300 مگاهرتز نمایشگر می تواند در هر 3.3 میلی ثانیه یک فریم کاملاً جدید تولید کند.

لپ تاپ Zephyrus S GX701 از کارت گرافیک جیفورس RTX 2080 بهره برده که می توان آن را در حالت توربو تا 1230 مگاهرتز 100 وات اورکلاک کرد. ایسوس - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر آزادشهر استان گلستان - پس از این محصول محصولات دیگری را نیز با نمایشگر 300 هرتزی در سال 2020 به بازار عرضه خواهد کرد. این شرکت قصد دارد نمایشگر 120 هرتزی 4K را نیز - تعمیرات کولر گازی کنوود در شهر آزادشهر استان گلستان - در محصولات آینده به کار ببرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone