🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سرعین استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سرعین استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر لباسشویی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  2. سوال: آیا خالی روشن کردن لباسشویی ایراد دارد؟
    پاسخ: درصورت خالی روشن کردن لباسشویی هیچ مشکلی برای دستگاه ایجاد نخواهد شد.
  3. سوال: علت سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن شی خارجی داخل در پمپ و استفاده نامناسب از دستگاه میتواند عامل خرابی پمپ تخلیه باشد.
  4. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی لباسشویی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  5. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران لباسشویی ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27866.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

سرقت اطلاعات ناسا با استفاده از یک برد رزبری پای

بر اساس گزارشی که توسط دفتر بازرسی ناسا منتظر شده، هکرها در آوریل 2018 توانستند با استفاده از یک برد رزبری پای به شبکه این آژانس نفوذ کرده و دست به سرقت اطلاعات ناسا بزنند. ...

بر - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سرعین استان اردبیل - اساس گزارشی که توسط دفتر بازرسی ناسا منتظر شده، هکرها در آوریل 2018 توانستند با استفاده از یک برد رزبری پای به شبکه این آژانس نفوذ کرده و دست به سرقت اطلاعات ناسا بزنند. حدود 500 مگابایت داده مرتبط با ماموریت‌های مریخ در این حمله در دسترس هکرها قرار گرفته است.

سرقت اطلاعات ناسا توسط یک - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سرعین استان اردبیل - برد رزبری پای ارزان قیمت انجام شد و هکرها بدون اینکه از سد امنیتی خاصی عبور کرده یا مورد بررسی قرار بگیرند با اتصال به شبکه آی‌تی بخش JPL ناسا وارد بخش‌های - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سرعین استان اردبیل - عمیق‌تر شبکه شده و - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سرعین استان اردبیل - توانستند به داده‌های مذکور دسترسی پیدا کنند. البته حملات تنها به بخش ماموریت‌های JPL خلاصه نمی‌شود.

تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سرعین استان اردبیل

بخش JPL علاوه بر اینکه مسئولیت ساخت و - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سرعین استان اردبیل - هدایت ربات‌های فضایی ناسا مثل کنجکاوی را به عهده دارد، بخش شبکه فضای ژرف (DSN) را نیز مدیریت می‌کند. این شبکه یک مجموعه جهانی از دیش‌های ماهواره است که به منظور ارسال و دریافت پیام فضاپیماهای ناسا راه‌اندازی شده است.

بازرسان این پرونده اعلام کرده‌اند که هکرها علاوه بر دسترسی به شبکه - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سرعین استان اردبیل - ماموریت‌های JPL، موفق شدند به شبکه DSN هم نفوذ کنند. در پی این حملات مجموعه‌های دیگر ناسا برای در امان ماندن از دسترسی هکرها، ارتباط خود با سرورهای JPL و - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سرعین استان اردبیل - DSN را قطع کردند.

دفتر بازرسی ناسا در این مورد گفته است:

این نفوذ که در دسته تهدیدات پیشرفته قرار می‌گیرد به مدت - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سرعین استان اردبیل - یک سال - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سرعین استان اردبیل - ناشناخته باقی مانده بود. فعلا تحقیقات روی این پرونده در حال انجام است.

به نظر می‌رسد دفتر بازرسی، JPL را به خاطر کوتاهی در قسمت‌بندی شبکه داخلی آن مقصر می‌داند. - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سرعین استان اردبیل - قسمت‌بندی شبکه داخلی و تقسیم آن به شبکه‌های کوچکتر در واقع یک اقدام امنیتی متداول است که کار نفوذ هکرها به شبکه کلی را سخت‌تر می‌کند. علاوه بر این JPL باید - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر سرعین استان اردبیل - دیتابیس امنیتی شبکه فناوری اطلاعات (ITSDB) خود را بروزرسانی می‌کرد تا از این طریق مدیران شبکه بتوانند هر دستگاهی که به شبکه وصل می‌شود را تائید کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر ترگل نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
خسته نباشید به دوستان عزیز شرکت الو که تعمیر لباسشویی وست پوینت WMX71219 EC من رو در منطقه پیامبر اعظم از شهر سرعین انجام دادن. باید بگم که به رضایت پشتیبانی کامل و خوبی از شما داشتم. من مطمئنم که با خدمات حرفه ای شما در آینده نیز همکاری خواهم کرد. باز هم از کلیه کادر پشتیبانی شما قدردانی میکنم



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone