🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر امیرکلا استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر امیرکلا استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی جاروبرقی میشود؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد جاروبرقی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  2. سوال: چرا موتور جاروبرقی جرقه میزند؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال جاروبرقی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  3. سوال: زمان سرویس کلی جاروبرقی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: جاروبرقی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
  4. سوال: دلیل چرخ ها در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به چرخ و مرطوب ماندن لاستیک و اسیب فیزیکی از عوامل خرابی چرخ دور در میباشد.
  5. سوال: علت سوختن برد جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: برد مهمترین قطعه جاروبرقی است که میتواند به دلیل وجود رطوبت دل ان عملکرد خود را از دست بدهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 34967.html
۲۸ بهمن ۱۴۰۱

تصاویری از نمونه اولیه گوشی تاشوی سامسونگ منتشر شد

براساس تازه ترین اطلاعات منتشر شده در فضای وب، نخستین گوشی تاشوی سامسونگ قرار است که در ماه فوریه (بهمن ماه) و در جریان کنگره جهانی موبایل بعدی در بارسلون رونمایی شود. این شرکت کره ...

براساس تازه ترین اطلاعات منتشر شده در فضای وب، نخستین گوشی تاشوی سامسونگ قرار است که در ماه فوریه (بهمن ماه) و در جریان کنگره جهانی موبایل بعدی در بارسلون رونمایی - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر امیرکلا استان مازندران - شود. این شرکت کره ای سال هاست که روی چنین ایده ای کار می کند و روز گذشته تصاویری از نمونه اولیه کنسل شده از گوشی تاشوی سامسونگ در فضای مجازی منتشر گردید که در - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر امیرکلا استان مازندران - ادامه با شما به اشتراک می گذاریم.

به طور کلی طرح مفهومی گوشی تاشوی سامسونگ با پتنتی همخوانی دارد که کمپانی کره ای در دسامبر سال گذشته به ثبت رساند و آن پتنت نیز شباهت زیادی به گوشی اکسون ام شرکت ZTE دارد که سال پیش معرفی شد. این یعنی گوشی تاشوی سامسونگ یک پنل اصلی جلویی دارد که به نمایشگری با نسبت تصویر - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر امیرکلا استان مازندران - ۱۶:۹ مجهز شده و از نظر طراحی اشتراکات فراوانی با دستگاه های تولیدی سامسونگ دارد که پیش از گلکسی اس ۸ معرفی شدند.

تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر امیرکلا استان مازندران
اکسون ام ZTE

همانطور که انتظارش می رفت، این موبایل یک نمایشگر ثانویه هم دارد که درست هم اندازه نمایشگر اصلی است و در مواردی که نیازی به استفاده از آن نیست به سمت پشت تا می شود. در غیر اینصورت این - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر امیرکلا استان مازندران - صفحه نمایش در سمت راست پنل اصلی قرار می گیرد تا محدوده دید کاربر را وسعت بدهد.

تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر امیرکلا استان مازندران

به عنوان توضیح اضافه تر لازم است اشاره کنیم که نمونه اولیه سامسونگ درست مانند اکسون ام بدنه ای نسبتا قطور دارد و یک جک هدفون ۳.۵ میلی متری را در خود جای داده است.

تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر امیرکلا استان مازندران

اما جدای از مبحث طراحی جزئیات بیشتری - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر امیرکلا استان مازندران - از این گوشی در دسترس نیست و صرفا می دانیم که اسم رمز آن پروژه V بوده و شماره مدل SM-G929F به آن اختصاص یافته است. با این حال، با در نظر داشتن خصوصیات طراحی ظاهری این موبایل و رابط کاربری همیشگی سامسونگ که روی آن دیده می شود می - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر امیرکلا استان مازندران - توان حدس زد که توسعه - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر امیرکلا استان مازندران - این موبایل همزمان با عرضه گلکسی نوت ۵ در تابستان سال ۲۰۱۵ اتفاق افتاده است.

تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر امیرکلا استان مازندران

برخلاف این نمونه اولیه، گوشی تاشوی سامسونگ که پیش بینی شده در جریان MWC 2019 رونمایی شود طبق انتظارات به یک نمایشگر - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر امیرکلا استان مازندران - واقعا تاشو مجهز است که بعد از باز شدن - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر امیرکلا استان مازندران - ابعادی برابر با ۷.۳ اینچ پیدا می کند و در وضعیت تا شده ۴.۵ اینچی است.

تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر امیرکلا استان مازندران

با این حال آنها که بی صبرانه منتظر معرفی این موبایل هستند در صورتی که شایعات منتشر شده تا به امروز صحت داشته باشند باید مبلغی برابر با ۲۰۰۰ دلار را برای آن بپردازند و آنگاه اگر به - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر امیرکلا استان مازندران - اندازه کافی خوش شانس - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر امیرکلا استان مازندران - باشند می توانند یکی از ۳۰۰ تا ۵۰۰ هزار دستگاهی که قرار است از آن تولید گردد را با خود به خانه ببرند.

- تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر امیرکلا استان مازندران -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone