🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر مشهد استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر مشهد استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
  2. سوال: فیوز در مایکروویو چه وظیفه ای را بر عهده دارد؟
    پاسخ: فیوز مایکروفر وظیفه محافظتی را برعهده دارد و از خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری میکند.
  3. سوال: به چه علت موقع روشن شدن مایکروفر فیوز میپرد؟
    پاسخ: خرابی قسمت های ولتاژ مایکروویو و یا اتصالی داخلی مایکروویو در قسمت میکرووسوییچ درب میتواند علت پریدن فیوز بشود.
  4. سوال: آیا استفاده از مایکروفر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بهتر است که مدت زمان طولانی ماکروفر را روشن نگه نداریم و بعد از هر بار استفاده طولانی مدت حداقل 5 دقیقه به دیتگاه زمان استراحت بدهیم تا به لیزر دستگاه آسیب نرسد.
  5. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: موتور گردان های مایکروفر دارای ولتاژ و جنس های فیزیکی متفاوتی میباشد که دارای قیمت های متفاوتی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20874.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

نگاهی به آثار برگزیده رویداد عکاسی با آیفون 2020

برندگان جایزه عکاسی با آیفون سال 2020 (به اختصار IPPAWARDS) مشخص شدند. امسال سیزدهمین سالی است که رقابت عکاسی با آیفون با حضور هزاران عکاس از سراسر دنیا برگزار می شود و آثار ارائه شده از ...

برندگان جایزه عکاسی با آیفون سال 2020 (به اختصار IPPAWARDS) مشخص شدند. امسال سیزدهمین سالی است که رقابت عکاسی با آیفون با حضور هزاران عکاس از سراسر دنیا برگزار می شود و آثار ارائه شده از سوی ده ها عکاس طیف وسیعی از سوژه ها از طبیعت گرفته تا خیابان و المان های - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر مشهد استان خراسان - شهری و حتی مناطق دور افتاده را شامل می شوند.

امسال - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر مشهد استان خراسان - جایزه برترین اثر و عکاس سال رویداد عکاسی با آیفون به Dimpy Bhalotia از انگلستان تعلق گرفته است. اثر برگزیده که پسرهای پرنده نام دارد در گروه عکاسی خیابانی قرار دارد و سه پسر بچه را نشان می دهد که از - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر مشهد استان خراسان - روی - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر مشهد استان خراسان - دیوار به داخل رو گنگ می پرند و در این حین نوعی تنش آمیخته به غرور را تجربه می کنند.

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر مشهد استان خراسان

جوایز جایگاه های اول، دوم و سوم عکاس سال نیز همگی - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر مشهد استان خراسان - به خاطر اثری به نام بدون دیوار (یا No Walls) به Artyom Baryshau از بلاروس تعلق گرفت؛ عکاس در این اثر نوارهایی آبی رنگ روی دیوار را به تصویر کشیده که در انتها با آسمان آبی ادغام می شوند و ترکیبی جالب را خلق می کنند.

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر مشهد استان خراسان

Geli Zhao از چین نیز به خاطر ارائه عکسی بدون عنوان از چند ملحفه - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر مشهد استان خراسان - که در یک ابری در آسمان می رقصند نظر داوران رویداد عکاسی با آیفون را به خود جلب کرد.

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر مشهد استان خراسان

عکاس دیگری به نام صیف حسین از عراق هم به خاطر پرتره ای از یک مرد مسن با نام شیخ جوانان توانست برنده جایزه امسال شود.

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر مشهد استان خراسان
Processed with VSCO with b6 preset

سه برنده - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر مشهد استان خراسان - اصلی در ۱۸ دسته مختلف از این رقابت تقریبا از گوشه - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر مشهد استان خراسان - گوشه دنیا بودند (شامل - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر مشهد استان خراسان - استرالیا، بحرین، بلاروس، کانادا، چین، کلمبیا، فرانسه، هنگ کنگ، ایتالیا، عراق، ژاپن، هلند، پرو، فیلیپین، پرتغال، سنگاپور، اسپانیا، تایوان، انگلستان و آمریکا).

جالب است بدانید یکی از آثار برگزیده امسال با - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر مشهد استان خراسان - آیفون 4 گرفته شده بود و این نشان می دهد که برای گرفتن عکس های فوق العاده از سوژه ها نیازی - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر مشهد استان خراسان - نیست تازه ترین گوشی های موبایل را در اختیار داشته باشید. این عکس که - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر مشهد استان خراسان - توسط عمر - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر مشهد استان خراسان - لوکاس گرفته شده در دسته عکاسی از مردم جایگاه نخست را به خود - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر مشهد استان خراسان - اختصاص داد. برای مشاهده باقی عکس - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر مشهد استان خراسان - ها میتوانید به وبسایت مرجع برگزار کننده این رویداد مراجعه نمایید.

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر مشهد استان خراسان

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر سبا نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
شما ابوطالب مشهد کار انجام میدید.
پاسخ: بله در ابوطالب شهر مشهد خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone