🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر آشتیان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر آشتیان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای داخلی لباسشویی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: هر 3 ماه یک بار لازم است فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  2. سوال: آیا استفاده از لباسشویی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: مشکلی ندارد اما بهتر است بعد از هر بار استفاده به لباسشویی استراحت داد.
  3. سوال: آیا در صورتی که لباسشویی خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: خیر، خالی روشن کردن لباسشویی هیچ ایرادی ندارد.
  4. سوال: علت خرابی بلبرینگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ، استفاده زیاد از مواد شوینده، پوسیدگی کاسه نمد و طول عمر دستگاه از عواملی است که باعث زنگ زدگی و خرابی بلبرینگ ماشین لباسشویی میگردد.
  5. سوال: چقدر زمان میبرد تا ماشین لباسشویی من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص لباسشویی، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17568.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

دادگاهی در آمریکا ممنوعیت وی‌چت را تعلیق کرد

دادگاهی در آمریکا با صدور حکمی مانع از اجرای دستور وزارت بازرگانی ایالات متحده برای حذف اپلیکیشن «وی‌چت» از فروشگاه‌های اپلیکیشن در ۲۰ سپتامبر (۳۰ شهریور) شد. «Laurel Beeler»، قاضی دادگاه می‌گوید کاربران با شکایت ...

دادگاهی در آمریکا با صدور حکمی مانع از اجرای دستور وزارت بازرگانی ایالات متحده برای حذف اپلیکیشن «وی‌چت» از فروشگاه‌های اپلیکیشن در ۲۰ سپتامبر (۳۰ شهریور) شد.

«Laurel Beeler»، قاضی دادگاه می‌گوید کاربران با شکایت از دولت ترامپ، حذف وی‌چت را با متمم اول - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر آشتیان استان مرکزی - قانون اساسی آمریکا و آزادی بیان - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر آشتیان استان مرکزی - در تضاد می‌دانند، به همین دلیل دادگاه تصمیم گرفته به نفع کاربران رای صادر کند. این رای از اجرای دستور دیگر دولت آمریکا که مراوده تجاری شرکت‌های آمریکایی با وی‌چت را ممنوع می‌کرد نیز موقتاً جلوگیری می‌کند.

تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر آشتیان استان مرکزی

قاضی یاد شده اضافه کرد که نگرانی‌های دولت آمریکا در مورد به خطر افتادن امنیت ملی این کشور «قابل توجه است»، ولی اسنادی که دولت برای حذف وی‌چت ارائه کرده «متوسط» هستند. دولتمردان آمریکایی مدعی‌اند که چین از تیک تاک و وی‌چت برای جاسوسی از مردم آمریکا استفاده می‌کند.

این حکم به شکل موقتی و تا زمانی که پرونده شکایت به نتیجه برسد، - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر آشتیان استان مرکزی - مانع از اجرای دستور دولت ترامپ و حذف سرویس‌های چینی از فروشگاه‌های اپلیکیشن می‌شود.

این تصمیم به نفع کاربران و شرکت‌های آمریکایی خواهد بود. وی‌چت یکی از پیام رسان‌های اصلی چین است و اگر ممنوع - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر آشتیان استان مرکزی - می‌شد بسیاری از افراد ساکن آمریکا در برقراری ارتباط با اقوام و دوستان با مشکل مواجه می‌شدند.

علاوه بر این شرکت‌هایی مثل اپل و دیزنی هشدار داده‌اند که اگر وی‌چت در آمریکا ممنوع - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر آشتیان استان مرکزی - شود دچار ضرر و زیان خواهند شد. آنطور که در ادامه گزارش آمده، فروش آیفون در چین بستگی زیادی به دسترسی کاربران - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر آشتیان استان مرکزی - به وی‌چت دارد و اگر اپل نتواند آیفون‌ها را با این اپ به - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر آشتیان استان مرکزی - دست کاربران چینی برساند احتمالاً فروش این - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر آشتیان استان مرکزی - محصول دچار رکود خواهد شد. رای جدید دادگاه آمریکا به این نگرانی‌ها - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر آشتیان استان مرکزی - (هر - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر آشتیان استان مرکزی - چند به شکل موقتی) پایان داده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone