تعمیرات یخچال بکو در شهر کلاردشت استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل زود خراب شدن مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال، خرابی سنسور ها یا خرابی دمپر یا فن از عواملی هستند که میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  2. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی ، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی یخچال شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  4. سوال: درجه یخچال در زمستان و تابستان باید روی چند باشد؟
    پاسخ: درجه نرمال یخچال به صورت حد وسط تعیین شده روی 3+ و درجه نرمال فریزر 19- میباشد. و در فصول مختلف نیازی به تغییر درجات وجود ندارد.
  5. سوال: بابت تعمیر یخچال چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10298.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

کاربران از مشکل لمس نمایشگر در سری آیفون ۱۳ و آیفون‌های قدیمی با iOS 15 خبر می‌دهند

برخی کاربران سری آیفون ۱۳ از بروز مشکل تاچ روی دستگاه‌های جدیدشان اطلاع می‌دهند. این مشکل باعث می‌شود آیفون به لمس‌های کاربر واکنش نشان ندهد و برای حل آن لازم است دستگاه را ریستارت کنید ...

برخی کاربران سری آیفون ۱۳ از بروز مشکل تاچ روی دستگاه‌های جدیدشان اطلاع می‌دهند. این مشکل - تعمیرات یخچال بکو در شهر کلاردشت استان مازندران - باعث می‌شود آیفون به لمس‌های کاربر واکنش نشان ندهد و - تعمیرات یخچال بکو در شهر کلاردشت استان مازندران - برای حل آن لازم است دستگاه را ریستارت کنید یا اینکه چندبار روی صفحه بزنید تا لمس شما عمل کند. - تعمیرات یخچال بکو در شهر کلاردشت استان مازندران - البته ظاهرا این مشکل محدود به جدیدترین گوشی‌های اپل نیست و کاربران آیفون‌های قدیمی با iOS - تعمیرات یخچال بکو در شهر کلاردشت استان مازندران - 15 هم چنین مشکلی را تجربه کرده‌اند.

کاربران در - تعمیرات یخچال بکو در شهر کلاردشت استان مازندران - چند مرجع مختلف از جمله ردیت، توییتر، انجمن پشتیبانی اپل و MacRumors از بروز مشکل تاچ در آیفون‌های جدیدشان نوشته‌اند. عده‌ای می‌گویند قابلیت Tap to Wake که باعث می‌شود با یک لمس صفحه آیفون روشن شود، دچار مشکل شده و عده دیگری از بروز مشکلات سراسری تاچ در سیستم یا عدم دریافت ورودی لمسی در اپلیکیشن‌ها خبر - تعمیرات یخچال بکو در شهر کلاردشت استان مازندران - داده‌اند.

یکی از کاربران توییتر با نام کاربری mikeycampbell81 می‌گوید - تعمیرات یخچال بکو در شهر کلاردشت استان مازندران - روی آیفون ۱۳ پرو مکس و iOS 15 با این مشکلات روبرو شده است:

«دوربین کار نمی‌کند (اپلیکیشن دوربین باز می‌شود ولی تصویری وجود ندارد)، صفحه آیفون با لمس روشن نمی‌شود، قفل آیفون باز می‌شود ولی با سوایپ به بالا - تعمیرات یخچال بکو در شهر کلاردشت استان مازندران - نمی‌توان به صفحه هوم رفت و اپلیکیشن Mail هم فریز می‌شود»

تعمیرات یخچال بکو در شهر کلاردشت استان مازندران

اگر گزارش‌های منتشر شده فقط محدود به آیفون ۱۳ بودند، می‌توانستیم آن را متاثر از خطای عملکردی سخت‌افزار گوشی بدانیم، اما با توجه به اینکه عده‌ای از دارندگان آیفون‌های قدیمی پس از نصب iOS 15 مشکلات مشابهی را گزارش کرده‌اند، این اتفاق می‌تواند ناشی از یک باگ نرم‌افزاری باشد.

آپدیت iOS 15 که هفته پیش منتشر شد، از زمان انتشار مشکلات زیادی را به‌خصوص روی آیفون ۱۳، اپل واچ و اپل موزیک به وجود آورده است. اپل وعده داده که آپدیتی برای حل مشکلات متنوع این نسخه منتشر کند و با توجه به رخدادهای کنونی، iOS 15.0.1 احتمالا زودتر از انتظار به دست کاربران خواهد رسید.

از سوی دیگر، این - تعمیرات یخچال بکو در شهر کلاردشت استان مازندران - احتمال وجود دارد که رفع مشکلات حاضر به انتشار iOS 15.1 موکول گردد تا مراحل آزمایش بتا تا ماه آینده پشت سر گذاشته شود. Zollotech، یوتیوبر و آزمایش‌کننده نرم‌افزارهای - تعمیرات یخچال بکو در شهر کلاردشت استان مازندران - بتای اپل در جدیدترین ویدیوی خود گفته که جدیدترین بتای iOS 15.1 ظاهرا مشکلات iOS 15 را برطرف کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone