🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سام در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سام در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: برد اینورتر تلویزیون چیست ؟
    پاسخ: اینورتر (معکوس کننده) دریافت کننده ولتاژ ورودی از برد تغذیه می باشد.
  2. سوال: چرا تلویزیون من خطوط افقی یا عمودی بر رو ی تصاویر ایجاد می کند؟
    پاسخ: یکی از مشکلات رایج در تلویزیون ها می باشد که میتواند مشکلات فنی دستگاه و یا مشکلات ساده تری مثل خرابی کابل گیرنده سبب این اتفاق شوند.
  3. سوال: چرا تلویزیون من به صورت خودکار خاموش و روشن می شود؟
    پاسخ: این مشکل یکی از ایرادات رایج در اغلب تلویزیون ها به شمار می آید که باید با بررسی قسمت ها وقطعات مختلف علت آن را پیدا کنیم.
  4. سوال: فلت در تلویزیون چه نقشی دارد؟
    پاسخ: قطعه ای که برای ارتباط ستون های رنگی در ال سی دی و ال ای دی تلویزیون شما بکار می رود.
  5. سوال: چقدر هزینه بابت تعمیرات و یا قطعات باید بپردازم؟
    پاسخ: هزینه های اعلامی از سوی تکنسین ها کاملا زیر نظر مصوبه می باشد و از این بابت جای هیچ نگرانی نخواهید داشت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38665.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

دوربین های جدید اینتل دید انسانی را برای ماشین ها به ارمغان می آورند [تماشا کنید]

اینتل دو دوربین جدید از سری «RealSense» را با نام های «D435» و «D415» معرفی نموده تا از این طریق دید سه بعدی واقعی را مشابه دید انسان برای ماشین ها فراهم نماید. به لطف ...

اینتل دو دوربین جدید از سری «RealSense» را - تعمیرات تلویزیون سام در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - با نام های «D435» و «D415» معرفی نموده تا از این طریق دید سه بعدی واقعی را مشابه دید انسان برای ماشین ها فراهم نماید.

به لطف پردازشگر عمق میدان دید جدید اینتل موسوم به D4، این دو ماژول دوربین می توانند دید سه بعدی و درک عمق تصاویر را به صورت لحظه ای برای انواع دیوایس ها و ماشین ها فراهم نمایند.

ضمن این که ابعاد کوچک سخت افزار، امکان تامین انرژی مورد نیاز از طریق درگاه USB و قابلیت استفاده از آنها در شرایط نوری مختلف سبب شده تا بتوان از محصولات جدید اینتل در هر ماشینی (از پهپادها گرفته تا روبات هایی با قابلیت ارسال محتوای واقعیت مجازی یا واقعیت افزوده) و هر موقعیتی استفاده نمود.

اینتل می گوید که مشتریان دوربین های سه بعدی جدیدش تنها توسعه دهندگان و سازندگان ماشین ها و ربات ها نخواهند بود، بلکه مراکز آموزشی، تحقیقاتی و - تعمیرات تلویزیون سام در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - حتی هنرمندان نیز می توانند از قابلیت های - تعمیرات تلویزیون سام در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - فناوری RealSense در کارهای خود بهره ببرند. به خصوص که استفاده از آنها دانش خاصی را طلب نمی کند و به محض اتصال به رایانه قابل بهره برداری هستند.

تعمیرات تلویزیون سام در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی

برای توسعه دهندگان و کاربران حرفه ای نیز کیت توسعه اختصاصی متن باز اینتل تحت عنوان «RealSense SDK - تعمیرات تلویزیون سام در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - 2.0» در دسترس قرار دارد - تعمیرات تلویزیون سام در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - تا بتوانند از قابلیت های دوربین های D415 و D435 در هر پروژه ای یا هر پلتفرمی بهره ببرند.

مدیر بخش RealSense اینتل در خصوص این دو محصول جدید می گوید:

«بسیاری از ماشین های امروزی از تصاویر دو بعدی و دید ماشینی برای شناسایی محیط - تعمیرات تلویزیون سام در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - اطراف خود بهره می برند، اما به لطف فناوری تشخیص عمق لحظه ای اینتل ما می توانیم دیدی همانند انسان را به ماشین های آینده ببخشیم.»

دو دوربین سه بعدی تشخیص عمق اینتل با قیمت ۱۴۹ دلار (D415) و ۱۴۵ دلار (D435) در دسترس - تعمیرات تلویزیون سام در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - خریداران - تعمیرات تلویزیون سام در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - قرار دارند. - تعمیرات تلویزیون سام در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - مدل D415 از میدان دید محدود و شاتر کلاسیک برخوردار است که می تواند برای شناسایی محیط های کوچک و اندازه گیری های دقیق مورد استفاده قرار بگیرد.

دوربین D435 اما میدان دید وسیع تری دارد و - تعمیرات تلویزیون سام در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - مجهز به شاتر گلوبال است. همین ویژگی سبب می شود که بتواند تصویر کل محیط قرار گرفته در میدان دیدش را با یک شات به ثبت برساند. قابلیت های مورد اشاره، - تعمیرات تلویزیون سام در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - این محصول را به گزینه ای ایدال برای ماشین های متحرک و تحت پوشش قرار دادن - تعمیرات تلویزیون سام در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - محیط های بزرگ تبدیل می کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone