🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر رویان استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر رویان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
  2. سوال: وظیفه فن مایکروفر چه چیزی است و چه کاری انجام میدهد؟
    پاسخ: وظیفه فن خنک کردن مگنترون است . بعضی از مدل ها دارای فن کانوکشن هستند که عمل پخش گرما در قسمت های دیگر ماکرووفر را انجام میدهند.
  3. سوال: آیا باید برای مایکروویو از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد مایکروفر در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  4. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
  5. سوال: علت دود کردن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: علت دود کردن مایکروفر سوختن چربی های روی المنت میباشد و یک مورد طبیعی میباشد و جای نگرانی ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27681.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

افکت های واقعیت افزوده به Android Messages می آیند

اپلیکیشن پیام‌رسان اندروید موسوم به Android Messages به زودی افکت‌هایی دریافت می‌کند که تا امروز در اپ‌هایی مثل اینستاگرام و اسنپ چت دیده بودیم. به گزارش وبسایت XDA Developers، اخیرا تعدادی افکت واقعیت افزوده به ...

اپلیکیشن پیام‌رسان اندروید موسوم به Android Messages به زودی افکت‌هایی دریافت می‌کند که تا امروز در اپ‌هایی مثل اینستاگرام و اسنپ چت دیده بودیم. به گزارش وبسایت XDA Developers، اخیرا تعدادی افکت واقعیت افزوده به اندروید مسیج اضافه شده که به نظر می‌رسد در مرحله آزمایشی به سر می‌برند.

تعداد این افکت‌ها در حال حاضر به پنج مورد می‌رسد و شامل افکت هواپیما، آتش‌بازی، بادکنک، کاغذ رنگی و فرشتگان می‌شوند که می‌توانید در - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر رویان استان مازندران - سلفی‌هایتان از آن‌ها استفاده کرده و برای طرف مقابل خود بفرستید.

وقتی با اندروید مسیج برای کسی عکس ارسال می‌کنید، می‌توانید با - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر رویان استان مازندران - مراجعه به تب افکت‌ها از میان پنج گزینه موجود یکی را انتخاب کرده و روی عکس‌تان بگذارید. اگر چه تعداد این افکت‌ها در حال حاضر به تعدد انگشتان یک دست می‌رسد، اما به احتمال زیاد گوگل در - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر رویان استان مازندران - آپدیت‌های بعدی افکت‌های بیشتری به مجموعه فعلی اضافه خواهد کرد.

تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر رویان استان مازندران

نکته خوب اینجاست که در تست‌های - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر رویان استان مازندران - انجام شده و همانطور که در اسکرین‌شات‌ بالا می‌بینید، اندروید مسیج در قرار دادن افکت‌ها روی تصویر عملکرد خوب و قابل قبولی دارد و آن‌ها را در مکان مناسب جلوی صورت یا بالای سر سوژه قرار می‌دهد.

اما به جز - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر رویان استان مازندران - افکت‌های واقعیت افزوده، گوگل قابلیت‌های دیگری را هم در اندروید مسیج آزمایش می‌کند. وبسایت XDA Developers گزارش می‌دهد که گوگل طی ماه گذشته مشغول آزمایش دو قابلیت یادآور پیامک و پیامک‌های تأیید شده در اندروید مسیج بوده است.

اگر چه اطلاعات زیادی در مورد این دو قابلیت در دسترس نیست، اما به نظر می‌رسد که قابلیت پیامک تأیید شده کلیه پیامک‌ها - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر رویان استان مازندران - از سوی کسب و کارها را آنالیز می‌کند تا بتواند صرفا پیامک‌هایی را در صندوق ورودی دریافت کند که از سوی کسب و کارهای - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر رویان استان مازندران - تأیید شده ارسال شده باشند.

همچنین قابلیت یادآور با گذشت - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر رویان استان مازندران - یک ساعت از رسیدن هر پیامک، می‌تواند بابت پاسخ دادن به آن از طریق نوتیفیکیشن به کاربر یادآوری کند. متأسفانه هنوز مشخص نیست که قابلیت‌های مذکور چه موقع به دست تمام کاربران اندروید می‌رسد. اما شکی نیست که ارائه آن‌ها - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر رویان استان مازندران - در کنار ویژگی‌های RCS در چت (که کاربران فرانسوی و انگلیسی هم اکنون به آن‌ها دسترسی دارند) همگی می‌توانند به محبوبیت این اپلیکیشن در میان کاربران اندروید اضافه کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone