🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر کوچصفهان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر کوچصفهان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت تار بودن و عدم تشخیص رنگ ها در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: رنگ های بی کیفیت ممکن است بخاطر تنظیمات اشتباه رنگ ها باشد و مشکلات فنی یا سخت افزاری نداتشته باشد.
  2. سوال: چرا صدای تلویزیون من خش دارد؟
    پاسخ: مشکل در آمپلی فایر اسپیکر ها و خرابی مگنت آن از عوامل ایجاد چنین مشکلی هستند.
  3. سوال: چقدر هزینه بابت تعمیرات و یا قطعات باید بپردازم؟
    پاسخ: مشخصا هزینه تعمیرات و یا قطعات مورد استفاده بستگی به مدل قطعات و نحوه خدمات خواهد داشت که پس از بررسی اولیه از سوی تکنسین ما اعلام خواهد شد.
  4. سوال: دلیل پاک شدن بعضی از کانال ها در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: عدم دریافت همه کانال ها در تلویزون شما می تواند اغلب به دلیل مشکل در آنتن و دریافت کننده شما باشد.
  5. سوال: چرا منو و تنظیمات تلویزیون من بهم ریخته است؟
    پاسخ: عدم اطلاع از نحوه استفاده از قسمت ها و ویژگی های مختلف تلویزیون می تواند خرابی های زیادی در این قسمت ایجاد کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28315.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

سرفیس باد مایکروسافت رقیبی برای ایرپاد اپل خواهد بود

اوایل فروردین ماه، اپل نسل دوم ایرپاد را با جعبه شارژر بی سیم و چیپ H1 معرفی کرد. حال به گزارش وبسایت Thurrott، مایکروسافت نیز در حال توسعه ایرباد‌های بیسیم جدید و ارزانی به نام سرفیس ...

اوایل فروردین ماه، اپل نسل دوم ایرپاد را با جعبه شارژر بی سیم - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر کوچصفهان استان گیلان - و چیپ H1 معرفی کرد. حال به گزارش وبسایت Thurrott، مایکروسافت نیز در حال توسعه ایرباد‌های بیسیم جدید - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر کوچصفهان استان گیلان - و ارزانی به نام سرفیس باد است که می‌تواند با محصول اپل رقابت کند و ویژگی‌های مفیدتری را در اختیار کاربر قرار دهد.

تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر کوچصفهان استان گیلان

به نظر می رسد ایرباد‌های مایکروسافت سرفیس باد لقب بگیرند و منابع آگاه از برنامه‌های شرکت ردموندی، وجود چنین - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر کوچصفهان استان گیلان - گجتی را میان محصولات مایکروسافت تایید کرده‌‌اند و انتظار می‌رود این ایرباد قابلیت سازگاری با هر دو سیستم عامل اندروید و iOS را داشته باشد.

علاوه - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر کوچصفهان استان گیلان - بر این گزارش شده همانطوری که کاربر با استفاده از ایرپاد‌های اپل به دستیار هوشمند سیری دسترسی خواهد داشت، مایکروسافت نیز برای سرفیس باد‌ ، از دستیار مخصوص خود یعنی کورتانا استفاده خواهد کرد.

تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر کوچصفهان استان گیلان
مایکروسافت با ایرباد‌های - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر کوچصفهان استان گیلان - جدیدش می‌خواهد سری سرفیس را کامل کند

این پروژه که پیشتر با اسم رمز موریسون شناخته می‌شد، چند وقتی است در حال توسعه بوده اما با این وجود، سرفیس باد اولین تلاش مایکروسافت برای عرضه ایرباد نخواهد بود.

زمانی که مایکروسافت قصد داشت اولین پخش کننده‌ی موسیقی Zune خود را عرضه کند تا رقیبی برای آیپد اپل باشد، به همراه این پخش کننده، ایردبادهای سیمی مخصوصی - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر کوچصفهان استان گیلان - با نام زون باد عرضه شده بود.

تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر کوچصفهان استان گیلان

گفتنی است سرفیس باد علاوه بر دسترسی به کورتانا، از قابلیت حذف صدای محیطی بهره خواهد برد. ضمن اینکه ایرباد مایکروسافت به تکنولوژی جدیدی مجهز خواهد - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر کوچصفهان استان گیلان - شد - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر کوچصفهان استان گیلان - که به کاربر اجازه می‌دهد آسانتر از قبل، محتوای متنی روی گوشی خود را بخواند.

به نظر می‌رسد شرکت ردموندی قصد داشته باشد، سرفیس باد های خود را تا پایان سال آماده کند تا پیش از تعطیلات کریسمس آنها را عرضه نماید. بدین ترتیب ایرباد بیسیم مایکروسافت می‌تواند به هدیه‌ای ایده‌آل برای کاربران بدل - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر کوچصفهان استان گیلان - گردد. البته نباید فراموش کرد این محصول غیر از ایرپاد اپل، رقبایی همچون ایرباد آمازون، گلکسی باد سامسونگ و گجت‌های این چنینی دیگر - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر کوچصفهان استان گیلان - برند‌ها نظیر شیائومی و هواوی را در این بازار خواهد داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر مهرآگین نوشته شده درتاریخ 1402/03/06
اوووه بابا بگو چقدر راضی بودم! شرکت تعمیرچی واقعاً کار خوبی انجام دادن. تلویزیون من یکم مشکل داشت و اومدن توی خونه‌مون برای تعمیرش. بابا جان، بچه‌های الو بیشتر از یک ساعت داشتن کنجکاوی می‌کردن ولی نه تنها تلویزیونم رو توی یک ساعت تعمیر کردن، بلکه اطمینان دادن که برطرف شده. پس به خاطر خدمات خوب شرکت تعمیرچی، من واقعاً راضی بودم



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone