تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه کمپرسور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: قیمت موتور یخچال با توجه به نوع و ابعاد یخچال متفاوت بوده و قدرت موتور بر حسب پارامتر اسب بخار دسته بندی میشود. مهم ترین خصوصیت موتورحجم جابجایی و توان موتور میباشد که با توجه به مارک موتور و نوع سیم پیچ قیمت های متفاوتی دارد.
  2. سوال: علت روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: اشکال در پریز برق ، خرابی محافظ ، خرابی برد الکترونیکی یخچال و یا خرابی سنسور ها از عواملی هستند که میتوانند باعث روشن نشدن یخچال شوند.
  3. سوال: آیا جابجا کردن یخچال در هنگام روشن بودن دستگاه ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد ایرادی ندارد اما برای اطمینان خاطر بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  4. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی ، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44812.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

کوالکام پلتفرم Mesh Networking را برای خانه های هوشمند آینده معرفی کرد

کوالکام در جریان نمایشگاه کامپیوتکس تایوان از پلتفرم شبکه توری (Mesh Networking Platform) پرده برداشت که با هدف ارتقاء کنترل و بهبود استفاده از دستگاه های مبتنی بر اینترنت اشیاء (IoT) در منزل توسعه یافته ...

کوالکام در جریان نمایشگاه کامپیوتکس تایوان از پلتفرم شبکه توری (Mesh Networking Platform) پرده برداشت که با هدف ارتقاء کنترل و بهبود استفاده از دستگاه های مبتنی بر اینترنت اشیاء (IoT) در منزل توسعه یافته است.

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

شرکت آمریکایی - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - سازنده - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - چیپ می - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - گوید این پلتفرم از چندین فناوری انحصاری بهره می گیرد تا تجربه ای کارآمد و پیشرفته را از نسل - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - جدید دستگاه های خانه هوشمند در اختیار سازندگان و کاربران قرار دهد. در واقع پلتفرم Mesh Networking ارتباط دیوایس - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - های هوشمند در منزل را - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - بهبود بخشیده و قابلیت های کنترل صوتی، - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - مدیریت متمرکز و امنیت بالا را ارائه می کند، ضمن اینکه شبکه هایی در سطح اپراتور منطقه ای را نیز پشتیبانی می نماید.

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

گفتنیست در توپولوژی شبکه توری - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - معمولاً از چندین نُود (گره) یا روتر استفاده می شود که همگی با یکدیگر ارتباط دارند و داده ها را بین یکدیگر رد و بدل - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - می سازند. این ساختار شبکه، پایداری - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - و سرعت را تا حد زیادی بهبود می بخشد. پلتفرم Mesh کوالکام بر پایه سیستم-بر-چیپ IPQ40X8/9 طراحی شده که همین حالا هم در تجهیزات شبکه به کار گرفته می شود.

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

در این پلتفرم، - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - مجموعه قابلیت های خودسامانده وای-فای (SON) و ارتباطات IoT کوالکام نیز تعبیه شده که استفاده همزمان از وای-فای، بلوتوث، CSRmesh و فناوری های مبتنی بر 802.15.4 را میسر می سازد. - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - این کمپانی همچنین ابزارهای اپراتوری از جمله عیب یابی و - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - آنالیتیکس مبتنی بر کلاود را نیز ارائه می کند.

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

کوالکام - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - طرح مرجع پلتفرم Mesh - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - Networking و نمونه روتر هوشمند مبتنی - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - بر آن را به صورت کامل در اختیار سازندگان تجهیزات مختلف - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - قرار داده تا محصولاتشان را بر اساس آنها طراحی و عرضه کنند و خانه های هوشمند آینده را شکل دهند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone