تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی چه آسیبی به یخچال میزند؟
    پاسخ: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی باعث خارج شدن سرمای موجود در کابین یخچال شده و به تبع آن موتور یخچال باید برای مدت بیشتری کارکند تا سرمای از دست رفته را تامین نماید. باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رساندن به کمپرسور یخچال بشود.
  2. سوال: علت پاره شدن شلنگ یخچال چیست؟
    پاسخ: شلنگ یخچال ممکن است بر اثر کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض کردن دیر هنگام فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از حد موتور ، رسوب بیش از اندازه آب یا فشار بالای آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال گردد.
  3. سوال: بابت تعمیر یخچال چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر یخچال به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  5. سوال: نقش کمپرسور در یخچال چیست؟
    پاسخ: کمپرسور یا همان موتور یخچال وظیفه متراکم کردن و افزایش فشار گاز را بر عهده دارد که به تبع آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش نموده و با عبور از لوله موئی به دلیل کاهش ناگهانی فشار دمای آن افت شدیدی نموده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44816.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

نیکون دوربین مقاوم Coolpix W300 را با قابلیت ثبت ویدیوهای 4K معرفی کرد

نیکون امروز دوربین Coolpix W300 را به خانواده محصولات کامپکت خود افزود. این دوربین ضد ضربه و ضد آب که در برابر شرایط سخت آب و هوایی مقاوم است، جایگزین مدل قبلی یعنی AW130 شده ...

نیکون امروز دوربین Coolpix W300 را به خانواده محصولات کامپکت خود افزود. این دوربین ضد ضربه و ضد آب که در برابر شرایط سخت آب و هوایی مقاوم است، جایگزین مدل قبلی یعنی AW130 شده و علی رغم تغییر نام، شاهد فناوری ها و ویژگی های مشابهی بین این دو هستیم.

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی

همچون AW130، مدل W300 هم تا عمق 30 متری در برابر نفوذ آب مقاوم است، سقوط از ارتفاع حداکثر 2.5 متری آسیبی به آن نمی رساند، و تا دمای 10- درجه سانتیگراد هم به خوبی کار می کند. این دوربین در برابر گرد و غبار هم مقاومت دارد و بیشتر برای ماجراجویان و ورزشکاران ساخته شده.

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی

درون W300 حسگر 16 مگاپیکسلی 1/2.3 اینچی از - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - نوع CMOS قرار گرفته و لنز معادل 120-24 میلیمتری آن هم تا 5 برابر بزرگنمایی اپتیکال را در اختیار کاربر قرار می دهد. نمایشگر 3 - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - اینچی ال سی دی، GPS داخلی برای ثبت موقعیت مکانی درون اطلاعات عکس، ارتفاع سنج، عمق سنج (در آب) و فلاش LED نیز از جمله امکانات دیگر این دوربین کامپکت محسوب می شوند. همچنین ارتباط وای-فای برای اشتراک گذاری تصاویر نیز در W300 تعبیه شده.

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی

قابلیت ضد ضربه W300 در مقایسه با AW130 بهبود یافته - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - و امکان تصویربرداری با رزولوشن 4K و نرخ 30 فریم بر ثانیه نیز به آن اضافه شده. سیستم لرزشگیر جدید و ترکیبی نیکون، از جابجایی لنز به همراه تثبیت الکترونیکی بهره می گیرد و حالات تصویربرداری تازه تایم-لپس و سوپر-لپس نیز در این محصول جدید قرار گرفته.

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی

گفتنیست W300 نیز همانند دیگر دوربین های جدید نیکون از سیستم SnapBridge بهره مند است که ارتباط بلوتوث دائمی را با حداقل مصرف انرژی به همراه دارد و می تواند نسخه کم حجم تصاویر ثبت شده را به دستگاه های متصل انتقال دهد. طبق اعلام سازنده، باتری این دوربین می تواند حداکثر - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - 280 عکس یا یک ساعت ویدیوی تمام اچ دی را با یک بار شارژ تهیه نماید.

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی

W300 از تابستان سال جاری - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - به قیمت 390 دلار و در رنگ های نارنجی، زرد و مشکی وارد بازار خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone