تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: یخساز یخچال چند ساعت یکبار یخ خالی میکند؟
    پاسخ: در صورتی که دمای فریزر مناسب بوده و سرما به اندازه کافی به قالب های یخ برسد هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز یکبار چرخش داشته و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را داخل محفظه یخ خالی میکند.
  2. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  3. سوال: در صورتی که بعد از جابجایی بلافاصله یخچال را برق بزنیم چه آسیبی به یخچال وارد میشود؟
    پاسخ: در هنگام جابجایی و حمل و نقل و در صورت کج شدن یخچال روغن موجود در کمپرسور وارد لوله های گاز شده و میتواند باعث مسدود شدن مسیر گردش گاز شود ، بنابراین باید چند ساعت صبر کنید تا روغن مجددا به درون کمپرسور برگردد.
  4. سوال: آیا یخچال و فریزر دو موتور جدا از هم دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال ها از یک کمپرسور استفاده شده است که وظیفه آن تولید سرما در قسمت فریزر و در قسمت یخچال میباشد. در اکثر یخچال ها سرمای قسمت یخچال از طریق داکت هوا از فریزر تامین میشود. در موارد خیلی کمی در یخچال ها از دو کمپرسور جدا از هم استفاده شده است.
  5. سوال: آیا میشود یخچال ساید بای ساید را به دستگاه تصفیه آب وصل نمود؟
    پاسخ: در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب کم نباشد اتصال یخچال به تصفیه آب ایرادی ندارد اما اگر فشار آب کم باشد میتواند باعث ایجاد خرابی در شیربرقی یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44810.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

امکان بارگذاری مستقیم عکس از وبکم به نسخه ویندوز 10 اینستاگرام اضافه شد

فیسبوک ساعاتی پیش اقدام به به روز رسانی اپلیکیشن اینستاگرام برای ویندوز 10 و ویندوز 10 موبایل کرده و قابلیتی را به آن آورده که شاید خیلی منتظرش نبوده اید. از حالا به بعد می ...

فیسبوک ساعاتی پیش اقدام به به - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - روز رسانی اپلیکیشن اینستاگرام برای ویندوز 10 و ویندوز 10 موبایل کرده و قابلیتی را به آن آورده که شاید خیلی منتظرش نبوده اید. از حالا به بعد می توانید در اینستاگرام ویندوز مستقیما به وسیله وبکم عکس بگیرید و آن ها را در اینستاگرام بارگذاری کنید.

اضافه شدن این خصوصیت بدان معناست که اپلیکیشن مورد بحث حالا از API های بومی بیشتری در ویندوز 10 استفاده می کند، که مطمئنا برای طرفداران این پلتفرم خبر خوشحال - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - کننده ای است.

نسخه 10.913.38071 اپلیکیشن همچنین حالا می تواند درست مثل فیسبوک مسنجر و واتس اپ، پیش نمایشی از لینک های دریافت - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - شده در اپلیکیشن را به نمایش کاربر بگذارد. ضمنا تغییرات کوچک دیگری از جمله آیکنی جدید برای پیشنهاد دوستی با دیگر کاربران را هم در نسخه - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - جدید شاهد خواهید بود.

نسخه جدید اینستاگرام که بسیاری از باگ ها و مشکلات نسخه قبلی در آن برطرف شده را می توانید همین حالا از ویندوز استور دریافت نمایید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone