تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی ، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای مختلفی استفاده میشود گاز R12 و R134 که از خانواده گاز فرئون میباشند گاز اشتعالزایی نیستند و فاقد خطر جانی میباشند اما در حجم بالا میتواند به محیط زیست و لایه اوزون آسیب برساند. اما گاز R600 از خانواده گاز بوتان بوده و اشتعالزا میباشد و باید در گاز گیری یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا باکس یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را به برق بزنید حدودا 12 ساعت طول میکشد تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از 12 ساعت عملیات ساخت یخ شروع شده و معمولا 48 تا 72 ساعت طول میکشد تا مخزن یخساز کاملا پر بشود. البته فشار آب و حجم مواد غذایی داخل فریزر و باز و بسته شدن درب در طول روز نیز میتواند بر سرعت یخسازی موثر باشد.
  4. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر یخچال من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  5. سوال: کارشناسی که برای تعمیر یخچال مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44815.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

رونمایی مایکروسافت و کوالکام از کامپیوترهای «همیشه متصل» مجهز به اسنپدراگون 835

مایکروسافت که در ماه گذشته پر کار ظاهر شد و از تبلت ها و محصولات تازه خود رونمایی کرد، امروز هم به نمایشگاه کامپیوتکس آمده تا آخرین دستاوردهای خود را به جهانیان معرفی کند. در ...

مایکروسافت که در ماه گذشته پر کار ظاهر شد و از تبلت ها و محصولات تازه خود رونمایی کرد، امروز هم به نمایشگاه کامپیوتکس آمده تا آخرین دستاوردهای خود را به جهانیان معرفی کند. در همین حین غول نرم افزاری رده اول دنیا، اطلاعات تازه ای در مورد کامپیوترهای ویندوز 10 مبتنی بر معماری ARM در اختیار علاقه مندان قرار داد.

گفتنی است در خلال رویداد مذکور مایکروسافت اعلام کرد که ایسوس، اچ پی و - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - لنوو نخستین کمپانی هایی خواهند بود که «کامپیوترهای شخصی قابل حمل» مبتنی بر تازه ترین چیپست کوالکام یعنی اسنپدراگون 835 را توسعه و تولید خواهند کرد. همچنین مایکروسافت و کوالکام - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - برای دستگاه های مذکور، عنوان «همیشه متصل» (Always Connected) را در نظر گرفته اند.

اچ پی، لنوو و ایسوس نخستین کمپانی هایی هستند که کامپیوترهای ویندوز 10 مبتنی بر معماری ARM را تولید می کنند

لازم به ذکر است کوالکام در مورد محصولات مذکور مدعی شده که طول عمر باتری آنها - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - نسبت - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - به محصولات مبتنی بر معماری x86، حدوداً 50 درصد بیشتر خواهد بود - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - و زمان آماده به کار (Standby) هم بهبودی پنج برابری را تجربه خواهد کرد. علاوه بر آن قابلیت آماده به کار متصل، این امکان را در اختیار کاربر قرار می دهد که دستگاه های - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - مذکور حتی در زمانی که مورد استفاده قرار نمی گیرند هم اتصال خود به اینترنت را حفظ خواهند کرد.

با این حساب اهالی ردموند تا این لحظه تنها موفق به متقاعد ساختن سه شرکت مورد اشاره شده اند اما انتظار می رود تا پایان سال جاری میلادی، تعداد این کمپانی ها افزایش پیدا کند. بد نیست بدانید که مایکروسافت پنج سال پیش و به هنگام - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - عرضه ویندوز RT موفق - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - شده بود کمپانی های ایسوس، دل، لنوو و سامسونگ را با خود همراه کند.

لازم به ذکر است هنوز مایکروسافت و کوالکام به تاریخ عرضه محصولات تولید شده توسط ایسوس، اچی پی و لنوو اشاره ای نکرده اما طبق اطلاعاتی که «Steve Mollenkopf» مدیر عامل کوالکام در اختیار علاقه مندان قرار داده، می - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - بایست در فصل چهارم سال جاری میلادی منتظر ورود این محصولات به بازار باشیم.

- تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone