🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز توصیه نمیشود و بهتر است که مایکروویو به دور از منابع حرارتی قرار بگیرد.
  2. سوال: نقش ترانس در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترانس مایکروفر یک مبدل الکترونیکی میباشد که ولتاژ 220 ورودی را به 2100 ولت تبدیل نموده و آن را به خازن دستگاه میرساند.
  3. سوال: نقش المنت در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: المنت مایکروفر وظیفه گریل کردن را برعهده دارد و برای برنامه های پخت و پز استفاده میشود.
  4. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  5. سوال: آیا استفاده از مایکروفر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بهتر است که مدت زمان طولانی ماکروفر را روشن نگه نداریم و بعد از هر بار استفاده طولانی مدت حداقل 5 دقیقه به دیتگاه زمان استراحت بدهیم تا به لیزر دستگاه آسیب نرسد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44827.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

پروژکتور ارزان قیمت و همراه ال جی معرفی شد

لیزر پروژکتورها اصولا کالاهای ارزان قیمتی نیستند و اگر بخواهید یک مدل قابل حمل از آن را خریداری کنید که باید حتی مبلغی بیشتری هم بپردازید. به همین دلیل، لیزر پروژکتور جدید و قابل حمل ...

لیزر پروژکتورها اصولا کالاهای ارزان قیمتی نیستند و اگر بخواهید - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - یک مدل قابل حمل از آن را خریداری کنید که باید حتی مبلغی بیشتری - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - هم بپردازید. به همین دلیل، لیزر پروژکتور جدید و قابل حمل ال جی با قیمت 1500 دلار (به نسبت) ارزان است.

این پروژکتور 2 کیلویی که ProBeam نام دارد تقریبا هم اندازه یک توپ فوتبال آمریکایی است و می تواند با قدرت 2000 لومن روشنایی تصویر را در ابعادی به بزرگی 120 اینچ و رزولوشن 1080p - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - پروژکت کند.

تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

روی بدنه دستگاه پورت های خروجی و ورودی صدا، HDMI و USB هم قرار گرفته است. دستگاه - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - همچنین از قابلیت بلوتوث نیز پشتیبانی می کند بنابراین می توانید هدفون یا اسپیکرهای خودتان را بدون دردسر به آن متصل کنید.

سیستم عامل این پروژکتور WebOS خواهد بود و به شما قابلیت های یک تلویزیون هوشمند را هم می دهد تا با پرداخت 1500 دلار، - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - یک تلویزیون با کیفیت همراه در اختیار داشته - تعمیرات مایکروفر مجیک در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - باشید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone